Typujem že ti odpíše niečo v zmysle takom že si mal použit tlačitko stop !... Ale nehajme sa prekvapit alebo sa nateba totalne vykašle lebo takých "stažnosti" tu bolo a ešte aj bude
Nie, este mi pekne odpise, lebo na to ma zo zakona povinnost ? Podstatne je tiez ze budem kontaktovat spravny organ, ktory snad po buducorocnych volbach dostane rozum.
čo keby sisi dvihol rit a išiel sa vozit tam autobusom ako si spomínal a vystupoval na tých najmenej používanych zástavkách a potom sa stažoval u dopravcu ? ktory si to prečita zasmeje sa a skonči to v koši ?
Ja som neobhajoval porušovanie zákonov, ja som len použil výrok neznámeho autora, ako paródiu! Nájdi si v slovníku!!! ? Ja som s tým IQ len poukázal na nevhodný, urážlivý a neslušný výrok pre toto fórum ?
Ak som ťa urazil tak mi prepáč! ?
Nevedel som že si svätec a pán dokonalý - predpisový!!! ?
Dobre raz som tu to už spominal.. čo tu vy píšete som ešte nezažil ani v jednom autobuse... Aj ohladom jazdy štyl plna brzda a ako s hnojom to som zažil len a len v trolejbuse .... Dalej je logicke že ked chcem vystúpit a nechcem sa prest o zastavku peši tak zazvonim pred tou zastavkou kde chcem vystupovat... bezohladu nato či tam dotyčny autobus má stat alebo nemá ..
V slovenských podmienkach si teda neprideľovanie autobusov dosť dobre predstaviť neviem. Kmeňový vodič v súčasnosti na autobuse viac-menej supľuje mizernú údržbu a servis (často vo vlastom voľnom čase), na ktorých sa šetrí kde sa dá, o upratovaní a podobne ani nehovorím. Vidím ako vyzerajú šesťročné autobusy v Nórsku, a to máme solídnu servisnú základňu, autobusy sú kontrolované a umývané denodenne. Veľmi pochybujem že by som si v ktorejkoľvek slovenskej SADke našiel ráno autobus s doliatou vodou, olejom, kvapalinou v ostrekovači, technicky v poriadku, čistý a s vysypanými košmi...
Milej zlatej. Ty si okrem ineho plateny z cestovneho plateneho aj mnou. Tak ta tymto ziadam aby si mi s okamzitou platnostou prestal rozkazovat ze mam prestat "pindat na každu blbost a za každu cenu najst chybu" (co nerobim) a aby si si uvedomil ze nie sme "obycany cestujuci", ale zakaznici spolocnosti pre ktoru robis a mam pravo aby sme dostavali sluzbu tak ako je to dohodnute v jej podmienkach.
čo keby ste vy obyčajny cestuju prestali pindat na každu blbost a za každu cenu najst chybu a ak je to take lahke ako tu niektorrý tvrdite ... čakám kedy nastúpite ku SAD ZV a budete taky výborny vodiči ktorý v BB bohužial chýbaju ...
Nabudúce si odpusti takéto výrazy: "debilov a idiotov " !!! Svedčí to len o tvojom IQ. Ale ak sa ti to tak páči tak takto volaj svojich rodičov a nie niekoho druhého! ?
Ale vozy sa neprideluju kôli tomu aby sa upratovaly ale kôli tomu aby sa šofery uvedomili vtom že na tu máš trebars novy citelis budeš ho mat ja neviem napríklad 5 rokov ako snim budeš jazdit v takom stave bude ... A myslim že niesme natom tak zle že každy to má v p*či a jazdy jama nejama
Neseriem si do huby. Ja som hovoril ze by sa nemalo robit stylom "vodic 123 musi mat voz XYZ a voz XYZ s vodicom 123 MUSI IST na linku AA, poradie B".. nehovorim ze nemoze fungovat system "tento typ vozu ide prioritne na linku AA".
To je jediny racionalny argument pre pridelovanie a osobne ho uznavam. Na druhej strane to prinasa omnoho vacsie nevyhody (znizena flexibilita), zatial co to upratovanie sa da riesit inak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk