Typujem že ti odpíše niečo v zmysle takom že si mal použit tlačitko stop !... Ale nehajme sa prekvapit alebo sa nateba totalne vykašle lebo takých "stažnosti" tu bolo a ešte aj bude
Nie, este mi pekne odpise, lebo na to ma zo zakona povinnost ? Podstatne je tiez ze budem kontaktovat spravny organ, ktory snad po buducorocnych volbach dostane rozum.
čo keby sisi dvihol rit a išiel sa vozit tam autobusom ako si spomínal a vystupoval na tých najmenej používanych zástavkách a potom sa stažoval u dopravcu ? ktory si to prečita zasmeje sa a skonči to v koši ?
Ja som neobhajoval porušovanie zákonov, ja som len použil výrok neznámeho autora, ako paródiu! Nájdi si v slovníku!!! ? Ja som s tým IQ len poukázal na nevhodný, urážlivý a neslušný výrok pre toto fórum ?
Ak som ťa urazil tak mi prepáč! ?
Nevedel som že si svätec a pán dokonalý - predpisový!!! ?
Dobre raz som tu to už spominal.. čo tu vy píšete som ešte nezažil ani v jednom autobuse... Aj ohladom jazdy štyl plna brzda a ako s hnojom to som zažil len a len v trolejbuse .... Dalej je logicke že ked chcem vystúpit a nechcem sa prest o zastavku peši tak zazvonim pred tou zastavkou kde chcem vystupovat... bezohladu nato či tam dotyčny autobus má stat alebo nemá ..
V slovenských podmienkach si teda neprideľovanie autobusov dosť dobre predstaviť neviem. Kmeňový vodič v súčasnosti na autobuse viac-menej supľuje mizernú údržbu a servis (často vo vlastom voľnom čase), na ktorých sa šetrí kde sa dá, o upratovaní a podobne ani nehovorím. Vidím ako vyzerajú šesťročné autobusy v Nórsku, a to máme solídnu servisnú základňu, autobusy sú kontrolované a umývané denodenne. Veľmi pochybujem že by som si v ktorejkoľvek slovenskej SADke našiel ráno autobus s doliatou vodou, olejom, kvapalinou v ostrekovači, technicky v poriadku, čistý a s vysypanými košmi...
Milej zlatej. Ty si okrem ineho plateny z cestovneho plateneho aj mnou. Tak ta tymto ziadam aby si mi s okamzitou platnostou prestal rozkazovat ze mam prestat "pindat na každu blbost a za každu cenu najst chybu" (co nerobim) a aby si si uvedomil ze nie sme "obycany cestujuci", ale zakaznici spolocnosti pre ktoru robis a mam pravo aby sme dostavali sluzbu tak ako je to dohodnute v jej podmienkach.
čo keby ste vy obyčajny cestuju prestali pindat na každu blbost a za každu cenu najst chybu a ak je to take lahke ako tu niektorrý tvrdite ... čakám kedy nastúpite ku SAD ZV a budete taky výborny vodiči ktorý v BB bohužial chýbaju ...
Nabudúce si odpusti takéto výrazy: "debilov a idiotov " !!! Svedčí to len o tvojom IQ. Ale ak sa ti to tak páči tak takto volaj svojich rodičov a nie niekoho druhého! ?
Ale vozy sa neprideluju kôli tomu aby sa upratovaly ale kôli tomu aby sa šofery uvedomili vtom že na tu máš trebars novy citelis budeš ho mat ja neviem napríklad 5 rokov ako snim budeš jazdit v takom stave bude ... A myslim že niesme natom tak zle že každy to má v p*či a jazdy jama nejama
Neseriem si do huby. Ja som hovoril ze by sa nemalo robit stylom "vodic 123 musi mat voz XYZ a voz XYZ s vodicom 123 MUSI IST na linku AA, poradie B".. nehovorim ze nemoze fungovat system "tento typ vozu ide prioritne na linku AA".
To je jediny racionalny argument pre pridelovanie a osobne ho uznavam. Na druhej strane to prinasa omnoho vacsie nevyhody (znizena flexibilita), zatial co to upratovanie sa da riesit inak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk