Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: demo #38681:
je ine ked vodič nezastavi na zastavke ked niekto chce vystupit ako ked niekto chce nastúpit... By si sa divil čo všetko vie spraviť únava .

Ad BB-Schuhu: slušne ?.. Neviem sa slušne vyjadrit na tie krámy ... Zbytočná investícia keď sa dokázalo že kde jazdi ten krám dostane sa aj Karosa.. Tak prečo ešte k.... jazdia ... ?
K tomu (ne)zastavovaniu na zastavkach.
Ked je take ekonomicke nezastavovat na zastavkach, bolo by celkom logicke oznacit danu zastavku ako na znamenie, ci uz po urcitej hodine apod. Vrchol vsak je, ked ma vodic vidi stat na zastavke na Partizanskej, a on si ide v stredovom pruhu. Pri tom na mna pozera a ak by som doslova nezacal mavat rukami, tak by ani nezastavil. A to som sa cely cas pozeral na ten autobus a ked som ho zbadal pristupil som s peniazmi v ruke k k oznacniku, ale ani to nebolo pre sofera dost. Bystricka MHD ma vsak uz asi nicim neprekvapi, som rad ze ju uz nemusim vyuzivat pravidelne.
Reakcia na: Tootti #38678:
Mne osobne to až tak moc nevadí, ja prežijem, ja to vravím všeobecne, aj z pohľadu obyčajných cestujúcich.

Ad. BB-Schuhu: K minibusom poviem moj osobný názor, stučne: Katastrofa, beznádejný prípad.
Ohľadom kvality vozového parku si dovolím jednu poznámku k minibusom Iveco.

Neviem, čo sa s nimi stalo, ale v poslednej dobe je to čosi príšerné - až sa ich vyhýbam. Stáť na zadnej plošine neodporúčam. To, že je to z fyzikálneho hľadiska malý voz a teda celkovo pôsobí labilnejšie a treba sa pevne držať, to je v poriadku a to by mi nevadilo. Ale v poslednom čase cítiť vo vozidle každú nerovnosť na vozovke v podobe tupých nárazov. Je to veľmi nepríjemné, pokiaľ človek stojí pevne nohami na zemi. Neviem kde je problém, možno tlmiče, možno čosi iné, ale toto už naozaj nie je únosné. Včera som išiel BB-457CK zo Sásovej až na Pršiansku terasu, tak mal som akurát dosť. A o škrípajúcich brzdách už radšej ani nehovorím. Ak to mám zhodnotiť, tak na to, že tie busy majú 3 roky, očakával by som od nich inakšiu kvalitu. Aj keď to boli prototypy s x nedostatkami...
Reakcia na: pfm10 #38677:
no, to ked takto opisujes trolejbus v BB tak 301AZ bola najluxusnejska verzia B732 na SK.?
nejak si citlivý na hrkanie v dopravnom prostiedku, doporučujem jazdu v RTS Novabus, alebo Orion V. a uvidíš čo robí autobus, keď hrká, čo priam trieska.... ?
Reakcia na: dado312 #38676:
Tie sa tak ani netvária ? Skoro všetky (česť výnimkám - neskoršie GO, v dobrom stave) sú rozhrkané hrdzavé, prehnité a čo ja viem ešte čo, a už na prvý pohlad aj obyčajný človek zbadá, že sa jedná o "črep".
Ako nechcem byt za zlého ale ludia otvorte si očká a pozrite sa čim disponuje SAD ZV a čím DPMBB na tých par trolejbusov ktoré sa tvária že sú oukey ...
Reakcia na: vladis888 #38673:
Zvonenie ?.. Ak ceš predsa vystupvoať máš upozornit vodiča zazvonením tie tlačitka STOP tam niesu na srandu a načo sa má brzdit a rozbiet sa s každej zastavky (vačšie opotrebenie brzd,vyššia spotreba) Jediny kto tu kazi imidž je DPMBB stymy hrôzami na kolesach ... čest vinimkám
Reakcia na: vladis888 #38673:
S tým pravidelným meškaním pŕŕ. Strašne dlho som nevidel že by volaky autobus SAD ZV meškal. A to je vodičmi, nie SADkou. Vodiči sa snažia, jazdia načas. A s tymi starymi autobusmi. Nič v zlom nezaspal si ty náhodou dobu? Nie nadarmo kupovali teraz nové Citelisy 12M , a maju B952E, B961E, a niečo som započul / aj na imhd sa riešili Citelisy 18M. A ešte dva Citybusy 12M. Vačšinu starých B732 vyradili, je ich tu už vážne málo (čo mna osobne mrzí). Skôr BB MHD má už teraz dajme tomu modernú MHD. A s tým zvonením: Podla mna je to praktická vec pre vodiča. Proste keď niekto nevystupuje, tak načo by mal vodič zbytočne zastať na zastávke? Veľmi niesom stotožnený s tvojim názorom, ale každý má iný názor, ja ti ho brať nemôžem. ?
Počul som, že SAD ZV nahradzuje kĺbové autobusy krátkymi. Čo je na tom pravdy. Lebo ak je to tak, tak potom zanedlho tu budú jazdiť prímestské autobusy lebo nebudú mať koho voziť. Ved to nieje normálne aby sa stále znižoval počet preprav cestujúcich. Ale zato si môže sadka sama tým ako sa správa a aké nezmysli robí, ako je zvonenie, staré autobusy, neprehľadné vývesky na zastávkach, pravidelné meškanie alebo skôr prídenie na konkrétnu zastávku. Ľudia radšej využívajú auto ako by mali využiť MHD.
Reakcia na: draxter #38670:
tie B932 aj nadalej behaju a budu behat na PAL...
Bo aj keby boli vložené B952 nebolo by to nič slávne: za prvé sú stále v leazingu (čiže to možné asi len tak nebude) a za druhé aby stáli vo vozovni? Ani Citelisy 18M by nemali v tomto smere zmysel. Naviac, v predstavenstve už sedia balkánske zadky. Takže potom kedy bolo vložených oných 49%? Asi to tu začína smrdieť nie len odborne, názorovo a stranícky, ale aj protizákonnosťou.

PS: v obchodnom registri je možné vždy vytiahnuť aj starší výpis (čiže pred 07.08.2009 ako uviedol draxter), a je možné nazrieť do zbierky listín! A tam uvidíme, čo bolo vložené. kto chce, môže už ráno, na Okresnom súde. Posvietime si na tento zúbok? ?
Reakcia na: Kami #38663:
to by bolo teda ozaj škandalózne, ak by "kapitálovou" účasťou boli tie B932. ? K čomu by DPMBB boli? Veď behali predtým na PAL, teraz akože BB-číslo je všetko?
Prezistím to a poviem ti. ?
Reakcia na: 1523 #38665:
lolo ako vies, ktory den sa to stalo?
Reakcia na: Kami #38663:
... je naplutie do ksichtu vsetkym bystricanom... najprv im slubit ako vklad do DPMBB autobusy a potom tam vlozit dve stare hrdzave sunky...
ale holt sme v BB a tam vzdy SADZV urobi nieco ine, ako si to zvysok sveta vysvetli... za vsetky priklady zrusenie druheho pasma...
Reakcia na: 1523 #38665:
reaguj prosim na konkretny prispevok. Ak reagujes na #38656 (staznost na SME), tak to nesmeruj na Irizara.
Reakcia na: vladis888 #38664:
Pretože DPMBB má akurát minibusové a trolejbusové linky. (I keď tiež je pravda že namiesto minibusov by sa aj hodili citelisy 10.5 m)
AHOJ IRIZAR POCUVAJ NECHCEM SA DO TOHO STARAT ALE NAPIS PRESNE ZE KEDY TO BOLO LEBO TEN SPOJ SOM ISIEL JA A TEN SOFER BOL V POHODE A NIE AKO JU TAM OPISOVALI??NAHODOU NEKLAMES??????TEN SPOJ ISIEL POLO PRAZDNI AUTOBUS. TAK NA CO TO POVIES??
Mňa by zaujímalo, že prečo tieto nové busy dali do prevádzky SAD ZV a nie do DPMBB keď je to vlastne ekologizácia mesta BB a poskytlo tieto autobusy ministerstvo život prostredia. Takže je to aj ďalšia odpoveď, že to nemohol byť vklad sad ZV do dopravného podniku keď to nebol ich majetok.
Reakcia na: draxter #38657:
Citelisy patria SAD ZV, to je OK. Ide skor o to, preco maju tieto B 932 BB znacky.
Kedze pri Crossoch, ani Citelisoch sa neuplatnilo prihlasenie podla prevadzky v ktorej budu jazdit (co sa moze a malo by sa, ak si dobre pamatam), je prevod do majetku DP jedine pravdepodobne vysvetlenie. Chcel som napisat rozumne, ale vklad vozidla po ekonomickej zivotnosti a pred koncom technickej zivotnosti je ... (dopln su sam).

Ked sa niekto zo zucastnenych prizna, alebo dokaze opak, tak bude nova novinka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.