Tesco to ma velmi dobre spocitane. Sucasne naklady na 99 su dost vysoke a tak sa rozhodlo investovat do takeho choreho projektu a investicie sa o par rokov vratia
kedy budu mat nove busy ECV? napis ich potom, tusim zeby mali mat este seriu BS =bystricka spolocnost alebo sa mylim? pekne by im to vyslo :o) V Presove sme uz presli zo serie BR=Brezno na BS=Banska Stiavnica ?
kedy budu mat nove busy ECV? napis ich potom, tusim zeby mali mat este seriu BS =bystricka spolocnost alebo sa mylim? pekne by im to vyslo :o) V Presove sme uz presli zo serie BR=Brezno na BS=Banska Stiavnica
Skrátka nie je možné porovnávať "hrušky s jablkami". BB má v porovnaní so Žilinou úplne špecifické rozloženie i tvarovanie zástavby v území, pričom v BB nie je možné robiť okružnú trolejbusovú linku, ktorá by chodila dookola centrálnej mestskej pešej zóny (ako v ZA), v ktorej je počas dňa neustále dostatok cieľov a zdrojov ciest, ktoré uživia linku takéhoto charakteru. V BB v súčasnosti premáva asi 36 liniek s dlhodobo úbohými kvalitatívnymi ukazovateľmi, s tendenciou ďalšieho poklesu záujmu cestujúcich pri zlom vedení celého systému verejnej dopravy v meste a jeho (ne)preferencii. Zriadenie ďalšej linky vyvolá zrušenie L99 a teda i bezplatnej prepravy, čo opäť zníži záujem o novú linku. Ďalej je potrebné zobrať do úvahy, že v BB vznikajú ďalšie strediská poskytujúce obchodné služby (Kaufland, Billa, Lidl, Europa SC), čo logicky vyvolá ďalšie zníženie počtu ciest do Tesca, pretože ľudí viac asi nebude. Predpokladám, že jediný dôvod podpory tohto projektu zo strany SAD BBDS je len fakt, že budú môcť znížiť jazdné výkony predovšetkým na L2, ktorá sa bude prekladať s novou linkou, so zdôvodnením, že v úseku Podháj - TD nie je dostatočný počet cestujúcich.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe