Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
POZOR! ĎALŠIA NOVINKA!

V ULICIACH MESTA

SA OBJAVILA 14Tr-ka 1006

PO GO!

A HNEĎ S REKLAMOU

NA UniBanku! :-):-)

Posledné dni je u nás nejak rušno...:-)
Reakcia na: Jozef #3656:
Skrátka nie je možné porovnávať "hrušky s jablkami". BB má v porovnaní so Žilinou úplne špecifické rozloženie i tvarovanie zástavby v území, pričom v BB nie je možné robiť okružnú trolejbusovú linku, ktorá by chodila dookola centrálnej mestskej pešej zóny (ako v ZA), v ktorej je počas dňa neustále dostatok cieľov a zdrojov ciest, ktoré uživia linku takéhoto charakteru. V BB v súčasnosti premáva asi 36 liniek s dlhodobo úbohými kvalitatívnymi ukazovateľmi, s tendenciou ďalšieho poklesu záujmu cestujúcich pri zlom vedení celého systému verejnej dopravy v meste a jeho (ne)preferencii. Zriadenie ďalšej linky vyvolá zrušenie L99 a teda i bezplatnej prepravy, čo opäť zníži záujem o novú linku. Ďalej je potrebné zobrať do úvahy, že v BB vznikajú ďalšie strediská poskytujúce obchodné služby (Kaufland, Billa, Lidl, Europa SC), čo logicky vyvolá ďalšie zníženie počtu ciest do Tesca, pretože ľudí viac asi nebude. Predpokladám, že jediný dôvod podpory tohto projektu zo strany SAD BBDS je len fakt, že budú môcť znížiť jazdné výkony predovšetkým na L2, ktorá sa bude prekladať s novou linkou, so zdôvodnením, že v úseku Podháj - TD nie je dostatočný počet cestujúcich.
Reakcia na: PIT #3667:
V tomto s Tebou musím jedine a plne súhlasiť.:-(
Reakcia na: Sarko #3665:
Pretože stavba takéhoto charakteru je za súčasných podmienok rozloženia trolejbusovej siete úplne irelevantná a u mňa by opodstatnenie našla až v časti kozmetických úprav po rozšírení o Sásovú (cez Rudlovskú cestu i Karlovo) a napojením Tajovského ulice + prepojka Strieborné nám. - Hušták. Čudujem sa mestu, že sa nájdu poslanci, ktorí podporia takýto nezmysel mestskými peniazmi (v akejkoľvek výške) namiesto toho, aby výrazne ovplyvňovali výstavbu iným smerom. Ale lobovanie silného je vždy viac, ako zdravý rozum.
Teraz je to už jedno, ak sa stavba začala. Akurát by som nechcel bývať v obslužnosti zastávok Podháj - depo, kam určite zredukujú L2 a prípadne i L3, ktorej niektoré spoje by mohli takisto končiť pri jazde z nemocnice len v Tescu, pre zrýchlenie obehu v špičke, čím by ušetrili nejaké to vozidlo a jazdný výkon. Nechajme sa prekvapiť ?
Ale výsledne možno len konštatovať, že sa opäť do reality dostane absolútne nesystémové riešenie.

Petik: rýchlo zabudni na nejaké výhody v tarife. Také veci fungujú tak v Prahe, kde nemajú problém mať už možno 5 rokov cenu prestupného cestovného lístka na 60 min (v pracovných dňoch od 20.00 večer do 5.00 ráno a v sobotu a v nedeľu celodenne na 90 min od označenia CL) len 12 Kč.
Sarko bohuzial preto, lebo trebalo by ine rusnejsie veci v tomto meste riesit, ako troleje do Tesca. Ma to aj svoje plus, to ze velke obchodne retazce prispievaju k rozvoju mesta nehrabu peniaze len pre seba
Reakcia na: Mimi #3645:
A prečo bohužiaľ? Byť Bystričan, tak sa vytešujem a beriem všetkými desiatimi.
Reakcia na: mimi #3663:
HELP ~> CVR=celovozidlová reklama a že na tej linke k Tescu si už Kami predstavuje trolej 1006 s touto reklamou. ?
Este nieco.Kami vysvetli co si myslel tym 1006 CVR ja som nepochopil
tak este raz som pozrel tie materiali a zistil som ze Tesco financuje 80% celej vystavby. Tie materiali su neuplne viac sa uz z nich nedozviem
V akom rozsahu az financuje Tesco vystavbu neviem, ale skusim zistit od oca. Viem ze podmienka Sad bola prispenie vacsinovej ciastky na kupu novych vozov. Dnes bolo na stavbe rusno, pretrhli vodovodne potrubie a bolo tam vody ako v bazene. Otec mal vela roboty aby to tam zvladol. Rec bude s nim az zajtra
mimi: ak to spravne chapem tak trat pojde (stavia sa) po dnesnej ceste a tam bude ta linka. Na nej 1006 s CVR TESCO ( 🙂 ).
Stavbu financuje mesto z dotacie. Financuje tiez spojku na Sladkovicovu a tam hlada sponzorov. Nasledne Tesco prispeje na nakup 24Tr.

Chapem to spravne? Vie niekto vyhladat uznesenia MsZ?
Jasne ze treba stavebne povolenie. K ziadosti o vyjadrenie sa priklada aj 1 pare projektu.
Pri postoji Tesca k spoluúčasti na budovaní trolejbusových tratí je veľká škoda, že Tesco nestojí niekde nad Sásovou 🙂
Napriek tomu je fajn, že sa nová trať stavia, aj keď zase "trolejbusovej" časti mesta. Radšej by som videl kopať základy stĺpov aj v Sásovej, aby sa konečne dosiahlo niečo podobné: http://hrady.sk/imhd/bb-trolejbusy-rozvoj.png
Nasiel som v tych planoch aj pravdepodobnu trasu 11. Hm Tesco , Kupelna, hore potom po trase 2jky az po zeleznicnu stanicu a otocka. Pise sa tu aj o linke co by mala chodit cez Foncordu, ale to sa este nevie
Kami je to riadne schvalene a je vydane pravoplatne stavebne povolenie. Dnes mi otec ukazal plany co prisli k nim na vyjadrenie a pise sa tam nieco o linke cislo 11 aj to, ze Tesco prispeje na kupu novych trolejbusov
Reakcia na: LUK #3654:

To bol taký malý vtip, ale treba to tam popozerať. Ja si myslím, že to môže byť len a len dobré ak by sa trolejbusová linka postavila k obchodnému domu. Vhodný príklad je zo Žiliny, kde sa vybudovala len krátka odbočka z jestvujúcej trolejbusovej siete k Nákupnému centru Dubeň (Carrefour, Dattart, banky, Slovak telekom, reštaurácie, desiatky obchodov ...) a vytvorila sa potom nová trolejbusová linka č.8, ktorá v pravidelných 30 minútových intervaloch odchádza od Nákupného centra Dubeň na malý mestský okruh a vracia sa späť. Prečo by nemohla byť takáto linka aj v BB?
Danny #3651: samozrejme ze zrusia 99. Aspon si chudacik 601AR oddychne. Potrebuje riadnu udrzbu, nie to platanie.

Mna tiez zaujima kto to plati. Je nejake uznesenie MsZ?
Reakcia na: Jozef #3653:
A Ty by si stromy sadil do betónu???
Treba sa pozrieť na uznesenia Mestského zastupiteľstva či bola stavba trolejbusovej linky schválená. Aby ste si náhodou nepomýlili jesennú výsadbu stroov s jamami pre trakčné stožiare.
Reakcia na: Danny #3651:
Možno budeme mať expresnú trolejbusovú linku:-):-).

ad novinka: a po roku nemôžu byť 'ďalšie' nové??? 🙂
Reakcia na: Petik #3649:
By ma zaujimalo, ci bude chodit expres nadalej? Ved ak by chodil trolej do Tesca, naco by zivili este aj Expres. A to je skoda. A cestovanie zadara zrusia 😞 Ina vec je, keby ho presunuli na novu linku 98 do Sasky 🙂 A zadara :))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.