Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kami myslis ze by bolo realne dotiahnut troleje aj do Podlavic?
Vsevedko a taky Ikarus ked ide do kopca je tichucky oproti troleju ze? A to jeho sprevodovanie. Len smola ze sa museli brat v ramci RVHP a mal patent na klbovy system
Reakcia na: Kami #3449:
Pekne, velmi pekne:) Ale chyba mi tam este cast Porovnanie prevadzkovych nakladov -> napriklad som z toho nezistil, aka by bola navratnost takej investicie.
Reakcia na: Kami #3449:
Alles OK, ale aká nevýhoda trolejbusov hlučnosť? To je možno tak nevýhoda paskvilných trolejbusov zo Schadefabrik Bierfernetstadt, Niederlassung Insel des Sozialismus, s ryčiacimi RÁBA nápravami a bubnujúcimi alebo kvičiacimi kompresormi (podľa prevedenia). Inak je jednou z hlavných výhod trolejbusov tichosť ? ? .
Myslis ze sa na to peniaze najdu? Ja myslim, ze skor vsetkz peniaze zhltne to dokoncenie Severneho obchvatu na Brezno, budu musiet vyvlastnit par domov v Jakube a Karlove a zvysit ten most az ked to bude hotove pridu na rad troleje
Pripravil som nieco k trolejbusom v Sasovej. Tentoraz to uz nie je sci-fi:
http://kamim.host.sk/imhd/trsasova.php

Cakam na vase pripomienky.
Reakcia na: Pepicek #3447:
v BB prakticky nic. Zalezi po ako obdobi prijdete do BB.
Nazdar! Tak jsme zase pracovne na Slovensku, pokud nam to vyjde, radi bychom se stavili v Bystrici, Tatrach, Kosicich a Presove. Co je tam noveho?
mikrob: nemam pocit, ze by si tu komusi prekazal, toto forum je verejne. cim viac nazorov, tym lepsie, hlavne ked su vecne. prestan s tymi pohrebnymi recami a spokojne sem zavitaj aj nabuduce.
L98: Opäť typický príklad, ako dopredu nespropagovať zriadenie novej linky a nezabezpečiť tak už v prvých dňoch dostatočné využitie ponúkanej prepravnej kapacity (ale nariekať, že peňazí je málo,...). Reklamné plagáty, ktorých autor je neznámy, len zbytočne vyvolali nejasnosti v trase i časoch odchodov linky. Z prečítaného v diskusii a z osobnej skúsenosti, že na zastávke Ďumbierska, smer Rudohorská, vôbec nie je uvedený CP, je zrejmé, že sa pravdepodobne jedná o linku s okruhom zo Sásovskej cesty cez Karpatskú, Rudohorskú a Ďumbiersku opäť na Sásovskú cestu. Hneď mi aj bolo čudné na spomínaných plagátoch, ako môže z Karpatskej odchádzať spoj o 5 min skôr, ako sem príde z Tesca (podľa plagátov). Takisto na CP sa uvádza ako konečná zastávka Rudohorská a nie Karpatská.
Ďalšou "bolesťou" CP L98 je nepoužitie správnych značiek poznámok pre označenie kalendárnych dní - 4, 5, 6 v krúžkoch, čím dopravca porušil ustanovenie § 10 ods. 6 vyhlášky MDPaT SR č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a výrazne zneprehľadnil údaje o časoch odchodov. Veď teraz je v CP možné vidieť napr. u spoja idúceho z Tesca o 17:05 vo štvrtok až sobotu nasledovný text: v hornom riadku 46, v dolnom 05, kedy cestujúci, ktorý sa nevyzná, nevie, či je odchod 17:46 alebo 17:05.
Skrátka CP má byť jasný a prehľadný, takže v BB máme smolu (už niekoľko rokov) a celkový pozitívny efekt v zavedení L98 sa takto výrazne poškvrní.
Reakcia na: LUK #3443:
No, v akom stave? Asi v takom ako všetko na Slovensku... nie sú peniaze... Kubáček má problémy vôbec dýchať... a región tiež viac rozpráva než aby prispel... aj ČHŽ je na tom biedne...
Reakcia na: Vševedko #3440:
No máš pravdu, ako to čítam, tak sa mi vybavuje, že dačo také som kdesi počul. Ale je okolo toho ticho, v akom stave je to momentálne? A s tou T426.0 - to je známa historka... 😞
#3441 mimi: aj to je nieco, vsak uvidime. Dik
KAMI objavil som pojazdnu SL aj s povodnym pomalovanim MHD len je paradne hrdzava a bude tazke presvedcit chlapa
Reakcia na: LUK #3439:
No Kubáček priviezol z Rumunska dve parné zubačky veľmi podobné pôvodným a má v pláne jednu z nich sprevádzkovať. A nejaký miestny okresný či krajský papaláš sa už niekoľkokrát vyjadroval v novinách v tom zmysle, ako som písal ? .
Inak T426.0 sme už v Tisovci mohli mať - Česi ju boli ochotní vymeniť za pomaranč (T678.0 alebo T679.0 (s pegasom)) ale ŽSR sa rozhodli, že im ho nedajú a radšej ich všetky zošrotovali... ?
Reakcia na: Vševedko #3438:
Predstav si, že nezaregistroval. Pouč nás...
Reakcia na: LUK #3436:
A tie dovezené zubačky zo Subcetate sú čo? A tie veľkohubé reči o tom, že sa to sprevádzkuje, že pôjde o jedinú funkčnú zubačku v Európe (čo je, samozrejme, blud non plus ultra), že to oživí a zachráni celý región, to si nezaregistroval ? ? ?
mirkoBB: nemusis sa bat, taky mimi tiez nie je sluzobne starsi. Okruh sa stalych diskutujucich sa nastastie rozsiruje a uz prevladaju bystricania.
Mna osobne zaujimaju vsetky data k BB a prilahlemu okoliu za poslednych 55 rokov.
Reakcia na: Schuhu #3435:
ad L98 - mala by ísť hneď naspäť
ad Brezno - 596AJ cez víkend nejazdí, ale môžeš ju vidieť v areáli pri žst. ŠPZ-ky majú všetky nové už dlho. A tie dve, ktoré si videl, sú tiež pôvodne bystrické vozy...
ad ozubnica - ozubnicový pohon už nie čím využiť...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.