Ešte sa vyjadrím aj k ostatným CP:
citybusy - mám taký dojem, že včlenenie výkonov na L105 do poradí na L102 si môže vyžiadať výrazné meškania. Konkrétne narážam na prejazd vozidla BB-359CK, ktoré končí o 13:41 v Skubíne a už o 13:53 ide z Národnej na Graniar, čo je nemožné stíhať v súčasných pomeroch. Keby bol ešte jeden citybus, tak by sa mohlo zriadiť špeciálne poradie pre L105 (odľahčili by sa poradia na L102), toto poradie by v budúcnosti mohlo vykonávať Belveder, príp. Suchý vrch. Ja viem, že je to ešte hudba budúcnosti, ale predsa...
nočné linky - nepáči sa mi súčasný CP. Miliónkrát sa opakujem, ale nepáči sa mi to, mestu sa nechce nič riešiť a SAD ZV je neschopná niečo riešiť. Bohužiaľ. Podal som na MsÚ rôzne a dovolím si tvrdiť, že zmysluplné návrhy, avšak zbytočne. Je absurdné, keď do Sásovej nejde v čase od polnoci do 2:00 nič, ale hlavne, že nočák chodí do Sásovej už o 22:30, kedy ešte veselo jazdia denné linky.
citybusy - mám taký dojem, že včlenenie výkonov na L105 do poradí na L102 si môže vyžiadať výrazné meškania. Konkrétne narážam na prejazd vozidla BB-359CK, ktoré končí o 13:41 v Skubíne a už o 13:53 ide z Národnej na Graniar, čo je nemožné stíhať v súčasných pomeroch. Keby bol ešte jeden citybus, tak by sa mohlo zriadiť špeciálne poradie pre L105 (odľahčili by sa poradia na L102), toto poradie by v budúcnosti mohlo vykonávať Belveder, príp. Suchý vrch. Ja viem, že je to ešte hudba budúcnosti, ale predsa...
nočné linky - nepáči sa mi súčasný CP. Miliónkrát sa opakujem, ale nepáči sa mi to, mestu sa nechce nič riešiť a SAD ZV je neschopná niečo riešiť. Bohužiaľ. Podal som na MsÚ rôzne a dovolím si tvrdiť, že zmysluplné návrhy, avšak zbytočne. Je absurdné, keď do Sásovej nejde v čase od polnoci do 2:00 nič, ale hlavne, že nočák chodí do Sásovej už o 22:30, kedy ešte veselo jazdia denné linky.
Petik
Viem si predstavit, ze v cca 2/3 intervalu X linky by isiel trolejbus.
Ak napriklad X1 jazdi v intervale 15/20/30 minut, mohol by trolejbus jazdit v rovnakom intervale, ale vzdy 5/7/10 minut pred X-linkou. Efektivne by tak bol spolocny interval 5-10/7-13/10-20, co je v skutocnosti velmi slusne a trolejbusy by urcite jazdili vyuzitejsie.
Nestandartna situacia si ziada nestandartne riesenia. Navrhujem, aby DP takto upravil cestovny poriadok od letnych prazdnin a odovodnil by to "prazdninovym" grafikonom.