K tým mimoriadnym obchádzkam, či plánovaným výlukám pridám zopár aj ja. Pre nejakú opravu kanalizácie v druhej polovici 90-tych rokov na Karlove (v krátkom úseku bola neprejazdná Ulica na Karlove), museli linky využívajúce už spomínanú ulicu jazdiť po obcházkovej trase. Z mesta do Sásovej sa jazdilo tak, že autobusy neodbočili z Lazovnej na Severnú, ale išli rovno cez Medený Hámor, až prišli na dnešnú úrovňovú križovatku v Kostiviarskej, kde odbočili doprava (na Kostiviarsku cestu) a potom odbočili na križovatke na Karlove doľava a pripojili sa na svoju trasu. Opačne sa zrejme jazdilo rovnako, ale to si nepamätám. Perličkou bolo, keď sa vodič pomýlil a z Lazovnej odbočil na Severnú, pokračoval až na Ul. na Karlove, kde bola cesta uzavretá a tak sa musel otočiť na miestnych uličkách a vrátiť sa na výlukovú trasu.
Kľučkovanie v parku nie je nič mimoriadnym, viem aj ja aspoň o dvoch prípadoch, kedy vodiči hľadali "alternatívne" trasy ulicami Hurbanova a Hattalova, v jednom prípade bola príčina dopravná nehoda a tak L25 neodbočila zo Strieborného nám. vpravo, ale išla ako L24 a cez Hurbanovu a Hattalovu sa vrátila na L25. Bolo to v ranných hodinách.
Viem aj o Ikaruse, ktorý zavítal do Tajova. ?
Kľučkovanie v parku nie je nič mimoriadnym, viem aj ja aspoň o dvoch prípadoch, kedy vodiči hľadali "alternatívne" trasy ulicami Hurbanova a Hattalova, v jednom prípade bola príčina dopravná nehoda a tak L25 neodbočila zo Strieborného nám. vpravo, ale išla ako L24 a cez Hurbanovu a Hattalovu sa vrátila na L25. Bolo to v ranných hodinách.
Viem aj o Ikaruse, ktorý zavítal do Tajova. ?
Schuhu
Určite si tu pamätáte, že ja som bol jeden z tých, ktorí tu intenzívne požadovali spojenie citybusov a nikdy nechceli dať pokoj. Preto mi nedá nepoďakovať sa DPM za túto zmenu. Podobne ako aj za kyvadlo L12. Som presvedčený, že sa usilujete robiť kvalitnú MHD v rámci možností.