Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: JJ #29690:
Fascinuje ma, že človek by si už myslel, že nič nové o histórii sa už viac nemôže dozvedieť a skutočnosť je úplne iná.
DPM BB, a.s.: Musím vás pochváliť za tie citybusy. Zatiaľ počúvam zväčša pozitívne ohlasy. Ako problém sa síce môžu javiť meškania, ale zatiaľ je ešte predčasné hovoriť v tomto smere. V každom prípade samotná podstata tejto zmeny je vynikajúca.

Určite si tu pamätáte, že ja som bol jeden z tých, ktorí tu intenzívne požadovali spojenie citybusov a nikdy nechceli dať pokoj. Preto mi nedá nepoďakovať sa DPM za túto zmenu. Podobne ako aj za kyvadlo L12. Som presvedčený, že sa usilujete robiť kvalitnú MHD v rámci možností.
Reakcia na: Schuhu #29689:
Medzi Strieborným nám. a Huštákom nebola žiadna zastávka.
Reakcia na: Schuhu #29689:
dokonca tam jazdili pravidelne aj ikarusy a v mieste slovenskej poistovne sa otacali, kedze tam mali konecnu.
Reakcia na: Ali B. #29685:
No opäť veľmi zaujímavé veci si napísal. Ja preto stále načínam túto tému, lebo čas beží a snažím sa nejakým spôsobom kompletizovať získané informácie o mimoriadnych udalostiach.

Ten TAM v Šalkovej, resp. Uľanke by bolo naozaj zaujímavé vidieť. Ale napr. prekvapila ma L24 s tým, že na jeseň 1994 jazdila v smere na Hušták cez Vansovej ul. A nevieš či jazdili aj kĺby a či tam bola zriadená aj nejaká zastávka medzi Strieborným námestím a Huštákom? Ja som doposiaľ vedel len toľkoto, že L24 vznikla 1.9.1994 po trase Starohorská - Hušták a od 6.1.1995 bola predĺžená na Mládežnícku.
Reakcia na: TeBeCe #29679:
Diky ? ?
Reakcia na: Habibi #29680:
Ešte som nevidel to "RTO", dúfam že bude stáť za to ?
Reakcia na: Schuhu #29660:
k jazdám kĺbových vozidiel na netradičných miestach:

Už som o tom písal viac krát, nuž ale spomeniem ešte niekoľko, hoci aj v rámci CP.
V rokoch 1999 - 2000 zachádzal ráno Ikarus BC 99-51 (neskôr Karosa B 941E č. BB-245AR) do Skubína
Roky 1996 - 1999 - Ikarus BC 49-38, neskôr BB-006AG na spoji 53/12:45 z Uhliska chodil do Nemiec
Na jeseň 1994 premávala linka 24 Starohorská - Hušták v smere zo Sásovej štandardne po ul. T. Vansovej (hoci iba jednosmerne, z Huštáku išlo po Ul.J.Kráľa).
V 2006 zablúdená L24 ktorá zle odbočila zo Strieborného nám. a išla ako L25 sa vrátila na svoju trasu prejazdom po uliciach M.Hattalu a Hurbanovou ul. popri Murgaške.

Zaujímavou bola kapitola veľkého TAMu (vtedy ešte BCA 10-40). Po jeho dodaní v novembri 1993 vyskúšal najskôr všetky možné linky kým sa usadil na L21. A tak napríklad bol nasadený:
- v nedeľu doobeda na linke 26 (vtedy Mládežnícka - Senica)
- jeden pracovný deň celý odjazdil na linke 24 (vtedy Hušták - Uľanka)
- z rozprávania viem, že bol jeden deň aj na linke 32 (vtedy Majer - Šalková)

Podobnou kapitolou boli aj školské spoje (v rokoch 1994 až 2000). Jeden premával Podlavice - Okružná - Jesenský vŕšok a druhý z AS,SAD, potom z Uhliska.
Pár krát sa stalo, že šofér nešiel Skuteckého ul a hore Komenského na Jesenský vŕšok ale okolo Bábkového divadla a popri base. Veľmi zaujímavé bolo pravouhlé odbočenie z Kollárovej do stúpania na Komenského ul.
Expertom nato, kam sa vtrepať s Ikarusom bol práve vodič školského spoja z Uhliska (vtedy s Ikarusom BC 49-40, neskôr BCA 20-18). Jeden krát keď nemohol odbočiť zo Skuteckého ul. na Komenského pre zle zaparkované auto, pokračoval rovno, okolo Hungárie sa otočil na Hornú a následne krátkou spojnicou Hornej a Skuteckého to prešiel na Komenského.
No a najneuveriteľnejšie je rovnako jeho otáčanie na Jesenskom vŕšku, keď sa viac krát otočil prejazdom cez Ulicu Alexandra Matušku (to je tá maličká ulička pri Jesenskom vŕšku - čosi ako Inovecká pri Javorníckej).
Reakcia na: PIT #29682:
asi to bola skôr otázka na prevzatie dopravy na Sásovú, ako na jej doplnenie ?

Inak dnes ráno Ačko o 06:30 celkom plné, a to išla pred ním aj 23jka.

K tým kĺbom: aké je teda ich súčasné využitie? Neprenajmú sa niekde, kde by sa zišli? /BA,KE,NR.../
Reakcia na: kvorka #29681:
s nasadením kĺbových autobusov sa momentálne neuvažuje. Minimálne z dôvodu, že nie sú osadené odbavovacím systémom.
Reakcia na: kvorka #29681:
A načo by sa tam akože mali tie kĺbáky nasadzovať? Máš pocit, že je ešte stále prepravná kapacita poddimenzovaná? Ja ani náhodou.
DPMBB: ako to momentálne vyzerá s kĺbovými autobusmi? BUdú nasadené do prevádzky na kyvadlovke, alebo nie?
Reakcia na: brefos #29621:
Nuž dúfam som ti v dnešné ráno urobila radosť tou "RTO" ?
Reakcia na: pfm10 #29678:
vsetci traja vyuzivaju CDR Essentials 2.0 ?
Chcel by som sa opytat, ktorym programom robia TeBeCe, Kavacký a spol. ? nákresy autobusov. Ďakujem za odpoveď
Reakcia na: mirkobb #29676:
Dúfam, že postup do extraligy sa rovnako podarí aj basketbalistom ŠKP Banská Bystrica, ktorí sú opäť po rokoch pred poslednými štyrmi zápasmi sezóny v čele tabuľky I. ligy.
Reakcia na: Bystrican. #29669:
doteraz boli trasy liniek umelo prerusene, teraz sa da ist z Uhliska na oba smery.
Reakcia na: Bystrican. #29672:
Noo.. ? Krajší ako Stratos... na linke 101, 102, 105 by som si ho vedel predstaviť ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.