urobiť projekt za 500 mil. Sk môžu, ale s 500 mil. Sk z fondov sa nedá. Na túto prioritu, ak si dobre pamätám, je pre celú SR (7 krajov, okrem BA) na celých 7 rokov vyčlenených úbohých 32 mil. Euro. A teraz si to skús rozrátať, koľko asi tak môžu tak odstať KE. Budú radi, ak kúpia jednu električku.
Citujem "Audit preukázal, že firma riadi činnosti v súlade s týmito normami a politikou spoločnosti. Hlavnými cieľmi riadenia kvality sú zvyšovanie úrovne poskytovaných služieb, bezpečnosť a kvalita vozidlového parku, školenie personálu a predovšetkým spokojnosť cestujúceho," zdôraznil Modranský.
Takže NEOZNAČOVANIE väčšiny busov /zboku či zozadu/, predčasné odchody, NEZNALOSŤ konečnej na Sásovej, nezastavovanie na zastávkach, to je tá vytúžená cesta? Aha, zabudol som na neaktuálne CP, vylepované pre istotu aj na zastávkach, kde linka nechodí. Označníky sú už kapitola sama osebe.
Áno, stáva sa to aj lepším, ale nie pravidelne a netrvá roky, kým sa niečo urobí. Naviac, nasadiť do MHD prímestské vozidlá, keď mestské sa vozia na linkách PAL je ozaj skvelá vizitka riadenia. ?
keď v Košiciach vedia urobiť projekt za 500mil., asi na tom dačo bude. Hádam by niečo mohlo aj pre BB z toho kvapnúť, alebo v BB sa jednoducho "nedá a basta"? ?
A ja napriek tomu čo si napísal nesúhlasím čo si napísal , že SAD ZV nemali úctu k zákazníkom MALI do chvíle pokiaľ neboli divno sprivatizovaní..hej..celú svoju povesť si pokazili smiešnou "súťažou" o BB MHD a viem aj to , že tí ktorí budovali SAD ZV sa hanbia len nemajú toľko odvahy to napísať ? žiaľ aj v tejto firme platí to známe "Koho chlieb ješ toho pieseň spievaj!" a to napriek tomu, sa ti z toho chleba riadne obracia žalúdok...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Habibi