urobiť projekt za 500 mil. Sk môžu, ale s 500 mil. Sk z fondov sa nedá. Na túto prioritu, ak si dobre pamätám, je pre celú SR (7 krajov, okrem BA) na celých 7 rokov vyčlenených úbohých 32 mil. Euro. A teraz si to skús rozrátať, koľko asi tak môžu tak odstať KE. Budú radi, ak kúpia jednu električku.
Citujem "Audit preukázal, že firma riadi činnosti v súlade s týmito normami a politikou spoločnosti. Hlavnými cieľmi riadenia kvality sú zvyšovanie úrovne poskytovaných služieb, bezpečnosť a kvalita vozidlového parku, školenie personálu a predovšetkým spokojnosť cestujúceho," zdôraznil Modranský.
Takže NEOZNAČOVANIE väčšiny busov /zboku či zozadu/, predčasné odchody, NEZNALOSŤ konečnej na Sásovej, nezastavovanie na zastávkach, to je tá vytúžená cesta? Aha, zabudol som na neaktuálne CP, vylepované pre istotu aj na zastávkach, kde linka nechodí. Označníky sú už kapitola sama osebe.
Áno, stáva sa to aj lepším, ale nie pravidelne a netrvá roky, kým sa niečo urobí. Naviac, nasadiť do MHD prímestské vozidlá, keď mestské sa vozia na linkách PAL je ozaj skvelá vizitka riadenia. ?
keď v Košiciach vedia urobiť projekt za 500mil., asi na tom dačo bude. Hádam by niečo mohlo aj pre BB z toho kvapnúť, alebo v BB sa jednoducho "nedá a basta"? ?
A ja napriek tomu čo si napísal nesúhlasím čo si napísal , že SAD ZV nemali úctu k zákazníkom MALI do chvíle pokiaľ neboli divno sprivatizovaní..hej..celú svoju povesť si pokazili smiešnou "súťažou" o BB MHD a viem aj to , že tí ktorí budovali SAD ZV sa hanbia len nemajú toľko odvahy to napísať ? žiaľ aj v tejto firme platí to známe "Koho chlieb ješ toho pieseň spievaj!" a to napriek tomu, sa ti z toho chleba riadne obracia žalúdok...
Už niekoľko týždňov sa pracuje na výstavbe cesty ESC-Hospic-Belveder. Ktovie či dajú nejaký citybus aj po tejto ceste, nakoľko v krátkej budúcnosti sa daná lokalita stane silne urbanizovanou (Europa Hotel, Antea City, Hospic, Belveder, atď.)
Stavia sa už konečne aj mimoúrovňová križovatka v Kostiviarskej. Okrem terénnych úprav sa kopú základy pre betónové nosníky, pripravuje sa aj preložka miestnej komunikácie cez Kostiviarsku.
Výstavba cesty z Kremničky na Pršiansku terasu: Teraz cez zimu sa nestavalo, ale na poslednom chýbajúcom úseku sa kompletne vypílili stromy, kde sa bude už čoskoro stavať široká zákruta. Od novembra (moja posledná návšteva) sa táto lokalita zmenila na nepoznanie. Osobnú návšetvu teraz nedoporučujem, lebo budete riadiť hodinu topánky od blata ? .
Dnes som tak pozoroval trolejbusy a zistil som:
V smere na Internátnu ide prvá X7, za ňou 7, v skutočnosti bola X7 plná a v trolejbuse bolo pár ľudí.
Naopak, v smere do mesta išiel prvý trolejbus a za ním X7, v skutočnosti bol (kĺbový!) trolejbus relatívne plný a v autobuse bolo zopár ľudí.
Nechcem tu na jednom prípade zakladať nejakú teóriu, ale naozaj vo väčšine prípadov platí, čo príde prvé, tam nastúpia ľudia (samozrejme, nie všetci). A teraz o to viac, keď sa zvýšilo cestovné na X-linkách, hoci stále sú lacnejšie.
Ďalšia vec čo som si všimol, je dopravná značka na Parkovisku MsÚ, ktorá zakazuje vjazd autobusom, pričom žiadna výnimka MHD tam nie je. Neviem, či to bude mať nejaký vplyv na citybusy, ale môj názor je taký, že zachádzka citybusov na toto parkovisko je častokrát problematická.
1. V pracovných dňoch často nesprávne zaparkované autá blokujú plynulý prejazd citybusov.
2. V čase špičky je problematické odbočenie od Nám. slobody v smere ku Prioru na vedľ. cestu, kde musia dať prednosť idúcim vozidlám v opačnom smere po hlavnej od Partizánskej.
3. V krátkej budúcnosti sa tu plánuje výstavba polyfunkčnej budovy, čo tak-či tak prinúti riešiť túto otázku.
Body 1. a 2. majú značný podiel na vzniku častých meškaní L103 a 104.
V SAD ZV nikdy nepoznali niečo ako úcta k zákazníkovi alebo snahu vyjsť mu v ústrety. A denne to dokazujú nielen v MHD, ale aj tu na tomto fóre skrz ich zástupcov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cerno