Je veľká škoda, že sa nepokračovalo v systéme, ktorý načala už SAD BB 1.12.1999 zavedením liniek 5x do II. tarifného pásma. Teraz sme opäť na začiatku, ale ja sa spolieham na schopných ľudí, ktorí aj v našom meste urobia niečo čo sa nazýva IDS.
Myslím, že by sa mohlo jednať o operatívny leasing. Po jeho ukončení zostáva predmet prenájmu prenajímateľovi, a o to nižšie sú aj splátky. Využívajú to hlavne firmy pri služobných autách, ktoré pravidelne obmieňajú.
Leasing by to bol v pripade ze by si nasledne to vozidlo MUSELI kupit / nechat. Tato moznost sa zvazuje. Ak by sa BA nahodou (velmi nepravdepodobne) dostala do stavu ze nebude mat ziadne vozy po zivotnosti tak by tie vozy nekupovali.
Najom autobusov na 8 rokov je jednoznacne financny leasing, pretoze doba trvania dohody se rovna alebo je vyssia nez 75% ekonomickeho zivota majetku [US GAAP] / trva vetsinu zivota majetku [IFRS]. Pravdepodobne bude naplnene aj dalsie kriterium (pritom staci splnenie len jedneho) - sucasna hodnota splatok sa rovna alebo je vyssia nez 90 % realnej hodnoty majetku [US GAAP] / sa v podstate rovna realnej hodnote majetku [IFRS].
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Schuhu