Je veľká škoda, že sa nepokračovalo v systéme, ktorý načala už SAD BB 1.12.1999 zavedením liniek 5x do II. tarifného pásma. Teraz sme opäť na začiatku, ale ja sa spolieham na schopných ľudí, ktorí aj v našom meste urobia niečo čo sa nazýva IDS.
Myslím, že by sa mohlo jednať o operatívny leasing. Po jeho ukončení zostáva predmet prenájmu prenajímateľovi, a o to nižšie sú aj splátky. Využívajú to hlavne firmy pri služobných autách, ktoré pravidelne obmieňajú.
Leasing by to bol v pripade ze by si nasledne to vozidlo MUSELI kupit / nechat. Tato moznost sa zvazuje. Ak by sa BA nahodou (velmi nepravdepodobne) dostala do stavu ze nebude mat ziadne vozy po zivotnosti tak by tie vozy nekupovali.
Najom autobusov na 8 rokov je jednoznacne financny leasing, pretoze doba trvania dohody se rovna alebo je vyssia nez 75% ekonomickeho zivota majetku [US GAAP] / trva vetsinu zivota majetku [IFRS]. Pravdepodobne bude naplnene aj dalsie kriterium (pritom staci splnenie len jedneho) - sucasna hodnota splatok sa rovna alebo je vyssia nez 90 % realnej hodnoty majetku [US GAAP] / sa v podstate rovna realnej hodnote majetku [IFRS].
prikladom moze byt BA. Klbove troliky jazdia na Kramare a Dlhe diely. Kym na Kramaroch jazdia tak ako sola, na Dlhych dieloch mali problemy.
Re #29231 Papyr: to vidno na solach. Klbak s 2 hnacimi napravami ma vyhodu, ale len po urcity moment. Fyzika nepusti.
V kazdom pripade, pohon 2 naprav by privitali (skoro) vsetky nase trolejbusove prevadzky.
Re #29227 pfm10: tak tak, na Hlavnom rinku pri morovom stlpe.
nejde mi o lad - to nezvlada ani autobus, ide mi o sneh na vozovke - s tym v BB troliky (najma klby) vacsi propblem v kopcoch nemaju, narozdiel od busov
Lenze trolejbus ako taky nezvlada poladovicu na ceste ani na rovine, je to dane vlastnostami elektromotoru. Trolejbus je na stupanie dobry, ale na suchom povrchu alebo na snehu. Nie na lade.
nejde ani tak o to, ci to zvladne v lete, ale hlavne v zime, nakolko v zime maju klbaky aj v sasovej dost velke problemy, ked nasnezi. Sice uz 2 roky nebola normalna zima, ale zo skusenosti je to tak. Na foncorde sa to nikdy tak neprejavilo, nakolko 15 Tr-ky s 2 hnanymi napravami to v podstate zvladali skoro vzdy - az na cisty lad na vozovke ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Re #29231 Papyr: to vidno na solach. Klbak s 2 hnacimi napravami ma vyhodu, ale len po urcity moment. Fyzika nepusti.
V kazdom pripade, pohon 2 naprav by privitali (skoro) vsetky nase trolejbusove prevadzky.
Re #29227 pfm10: tak tak, na Hlavnom rinku pri morovom stlpe.