Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dávnejšie som sa tu neobjavil, no udiali sa tu veci.

Chcel by som len na margo Iva a Msiaka a este aj uživateľa pod nickom Ja trošku zareagovať...

To že síce po nábehu nových B952E a B961E zakúpených SAD ZV kvalita služby stúpla na dva mesiace to je fakt. Ako rýchlo však stúpala tak aj klesla. Hovoriace autobusy zmĺkli, meškania a nadbiehania sa stali častým javom. V prvom rade za to môže mesto, lebo nieje kontrola a kde nieje kontrola, nieje snaha čo naprávať. Za zvážanie vrakov do BB môže však v plnej miere SAD ZV keď vedel že nemôže utiahnuť investíciu aby mohol utiahnuť nákup dostatočného vozového parku na pokrytie aspoň základných potrieb MHD BB, tak sa sem ani nemal trepať. Mesto si objednáva výkon vo verejnom záujme a nemôže byť samaritánom a robiť nákup autobusov pre potreby súkromného dopravcu, aby si ten napchával vrecká a ešte mu platiť aj straty vo verejnom záujme. Vy ste chlapci z višne asi padli...
? ? ? ?
Reakcia na: brefos #28924:
Čiže lístky z "x" liniek neberú, keďže len z MHD... ?

Re #28923 S499.1023: Tu sa dá len súhlasiť. ?

Nazbierajú páni na ČSA 26 odvahu a spravia už konečne poriadok v MHD? Alebo si myslia, že táto pasivita sa im vyplatí? Hmmm, aby ich to nemrzelo...
Reakcia na: ivo #28922:
klameš od začiatku až do konca. Viac k tomu nemám čo dodať...

Re #28911 Petik: vývoj vozového parku od roku 1997 bol taký, že v závere roka 2005 v MHD BB jazdili prevažne autobusy mladšie 8 rokov. Na linkách pridelené boli až na pár výnimiek IBA Karosy radu B900. Karosy radu B700 boli výhradne po GO a používali sa ako rezervné vozidlá. V januári 2006 nastal prepad do suterénu kvality, ktorá sa ako-tak dvihla až prenajatými vozidlami Mesta BB a novonakúpenými Karosami SAD ZV radu B900. V januári 2008 sa BB opäť vrátila o 15 rokov späť do éry vozidiel radu B700...

Re #28908 mirkobb: presne tak... Na prímestkej takisto všetkým (cestujúcim, starostom, vodičom) na chvíľu zalepili oči novými C954 a teraz im ich pobrali...
Reakcia na: ivo #28922:
A ty už tiež bež do riti, kretén. Keď nevieš čítať, nemáš schopnosť analyzovať a syntetizovať fakty a mieniš len dookola omieĺať tie svoje LŽI, tak sa realizuj niekde inde, Aďko!
Reakcia na: Papyr #28914:
Pri tak eminentnom nezáujme mesta o MHD, ktorý podľa mňa nemá konkurenciu nielen v SR ale hádam v celej civilizovanej časti Európy nieto divu, že predseda predstavenstva mestského dopravného podniku ani netuší, čo sa v jeho podniku deje. Ešte aj ten Záhradník, ktorý rozhodne nie je mojím favoritom, lobbuje za prachy pre DPB a aj keď trepe hovädziny, učí sa. Aj v tom Poprade sa primátor zaujíma o MHD. V Kutnej Bystřici primátor splnil predvolebný sľub a hibernoval. Že škody, napáchané STS zaplatí v konečnom dôsledku len a len mesto a teda občania, mu evidentne uniká.
Zaujímavé, čo sa človek na tomto fóre SADISTICKOALKOHOLICKEJ BBDS nedozvie.Že 35 mestských autobusov má rovnaký deň STK, že BBDS malo lepšie busy. Nezabudli ste na to, že bryndziari sem prišli preto aby tu vôbec fungovala doprava, a nebyť zasahovania babrákov z DpmBB už mohla tá doprava zase oniečo lepsšie vypadať. A prenájom za cenu odpisov mali len BBDS!!!!!!
Zobudťe sa vážéný súdruhovia z BBDS aj s fan klubom.
Všetko sa včas dozvieš.
Reakcia na: MISIAK693 #28919:
Čo tým chcel autor povedať?
Reakcia na: Petik #28911:
k informaciam sa moze dostat kazdy, vsetko je v katalogu tu na imhd. Ale aj bez konkretnych cisel sa da povedat, ze od roku 1997 do roku 2004 vratane doslo k vyraznemu zvratu vo vyvoji veku vozidiel.
Uz v roku 2004 sme sa dostali do situacie, ze sa vyradovali nielen vozy bez GO, ale aj tie starsie GO. Keby sa pokracovalo v trende, uz v roku 2005 by nebola "na poradi" ziadna Karosa B 732, t.j. sluzili by len ako zalozne.

SAD ZV sice mali nove autobusy s vekom (povodne) 0 rokov, ibaze akosi na pokrytie vypravy potrebovali a potrebuju viac autobusov. A tie vrakosy a Ikarusy velmi priemernemu veku nepomohli.
Sice tieto poukazy na cenu ropy nemam v oblube, ale len tak pre zaujimavost jeden pripajam:)
http://ekonomika.ihned.cz/c1-23150580-barel-ropy-za-200-dolaru-podle-odborniku-nic-nerealneho
Reakcia na: Papyr #28914:
tak nejako. Alebo schyzofrénia? Neviem. Skorej by som sa priklonil k možnosti, že ako prednosta DPMBB moc o jeho pripravovaných aktivitách nebude vedieť?

Btw. Je niekde dostupná organizačná štruktúra DPMBB na čele s vedúcimi pracovníkmi? Nech má bežný občan predstavu ako to v DPMBB funguje.
Reakcia na: 810zssk #28907:
No, v Bystrici je taka tradicia. Aj blahej pamati BBDS prehlasovala, ze ma najmladsi vozovy park trolejbusov na Slovensku. Dosla k tomu jednoducho: U svojich trolejbusov za vek pocitala cas od poslednej GO, u ostatnych DP cas od momentu vyroby vozidla.
Reakcia na: adrive #28913:
Jedna hemisfera jeho mozgu teda nevysla v ustrety tej druhej, tak to mam chapat?
Reakcia na: Petik #28911:
ten neviem kto, kto má vypracovať koncepciu rozvoja MHD v BB je Radoslav Lukaj.

Je to jeden a ten istý človek, ktorý sedí na funkci prednostu mestského úradu v Banskej Bystrici a presne ten istý človek ktorí sedí ako predseda predstavenstva Dopravného podniku mesta Banská Bystrica a. s.. Btw. isto vieš, že DPM BB svoj sľub nastupovania všetkými dverami nemohol splniť lebo mu mesto nevyšlo v ústrety. Že o tom prednosta MsÚ nevedel, keď to DPM BB sľubovalo...

Inak taký poslanec MsZ Martin Baník, ktorý mimochodm sedí v prestavenstve DPMBB sa nevedel v januári vyjadriť k tomu, či je potrebné aby Lukaj vypracoval koncepciu rozvoja MHD. Zaujímalo by ma, čo potom vie, že je členom predstavenstva.
Reakcia na: ja #28889:
Porcuhy sa postupne odstranuju. Na autobusoch sa postupne robi stk.
Mohol by niekto, kto disponuje informaciami (Kami, LUK), pridat na hlavnu stranku informaciu o vyvoji veku vozoveho parku (po rokoch povedzme od roku 2000). Rad by som videl, k akemu omladeniu vozoveho parku doslo vdaka masivnym investiciam SAD ZV.
Je potrebne, aby si vyvoj tohto indikatoru kvality dopravy uvedomili vsetci bystricania a predideme tak vsetkym spekulaciam, kedy za akeho dopravcu bol aky kvalitny vozovy park.

Ked som bol asi pred 2 tyzdnami v BB, bol som zhrozeny, co sa na cestach pohybuje. Na obrazkoch to v porovnani s realitou vyzera este celkom idylicky.
Prirovnavat bystricku MHD k Rumunsku je pre Rumunov hruba urazka. V Bucharesti jazdia prevazne nove nizkopodlazne a KLIMATIZOVANE autobusy!!! Pritom SK je v porovnani s RO bohaty stat.

Mestske zastupitelstvo poverilo neviem koho vypracovanim koncepcie MHD. Je nutne, aby si na meste uvedomili, ze dotacia MUSI byt zavisla od kvality vozoveho parku. Teda je nutne, aby na nizkopodlazne spoje bola vyssia dotacia ako na vysokopodlazne, takisto treba rozlisit dotaciu podla emisii (Euro nic, Euro1, 2, 3, 4, bezemisna doprava).

Dalej je nevyhnutne, aby si mesto objednalo porovnatelnu obsluhu v celom meste. Ak v sucasnosti jazdia linky do Sasovej preplnene, pretoze si tam mesto objednalo nedostatocny pocet spojov) a linky do Radvane poloprazdne pri rovnakej dotacii na km, potom je pre dopravcu vyhodne jazdit s menej spojmi a preplnenymi autobusmi. To je ale pre cestujucich neprijatelne.
Reakcia na: MISIAK693 #28892:
A čo malo mesto asi tak robiť? Vozidlá neprebrať, aby ich Zvolenčania dodrbali už úplne? Mimochodom, pozri si príspevok #28112 a polož si otázku, či sa takto správa seriózna firma. Pretože podľa mňa je to na trestné oznámenie za poškodzovanie cudzej veci.
Reakcia na: ja #28889:
No moje zlate.... ? Vstetky B952 a CityBusy sú v premávke, na ostatných určite bude STK (myslim si) a urcite sa dostanu do premavky.... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.