jasne, ze by neostalo. Normalny stav je taky aby vsetky linky MHD mali licenciu MHD. A normalna cena je tych 14/13 Sk.
Pozrime sa na to inak. Kedze (zatial?) nie je mozne vydat riadnu licenciu, ani tu nie je tarifna previazanost, musi DP nejako ludi dopravit k svojim linkam. Cize tato kyvadlovka je vlastne len "vytah", co ludi zo Sasovskych hor dovezie k trolikom. Pokial ide o cenu, myslim si ze tato linka by vedela byt rentabilna.
No a teraz uvidime, ci je mozne aj do Sasovej jazdit za 5 Sk.
To čo je na stránke je oficiálny leták, ktorý môžeš vidieť v trolejbusoch a podobne. Keď som odpovedal na adrive, tak som nereagoval ohľadom správy na DPMBB, ale na leták, ktorý fakt nemusí obsahovať všetky informácie. Ako som však napísal ďalej, stránka neponúka žiadne doplňujúce informácie, čo je bieda. Prosím, nabudúce čítať celý príspevok a nereagovať len na časti.
Re #28031 S499.1023: Áno, musím súhlasiť. Bez marketingu sa dnes nedá nič robiť.
Re #28048 mirkobb: Lenže na stretko nepríde celá Sásová, ktorá by túto linku mohla reálne využívať. Či sa DPMBB spolieha, že nadšenci všetky informácie rozšíria za nich? I keď je virálny marketing fajn, aj on musí mať hlavu a pätu.
Tiež sa mi toto riešenie nepáči, ale dúfam, že je len dočasné. V každom prípade si kupujem mesačník, lebo sa mi konečne oplatí.
To viem, len si chcem overit ci to nahodou nema DPMBB vyriesene inak (kedze volakto pisal ze linka je schvalena mestom). Lebo v tomto pripade robi DPMBB to co SAD ZV a co este nedavno sam kritizoval. Akurat ze MHD nevydava za primestsku dopravu, ale nepravidelnu..
schvaľovanie licencií a CP liniek MHD je síce výlučne v kompetencii mesta, ale do každého takého konania sa môže "prizvať" ktokoľvek cítiaci sa dotknutý daným konaním... a potom môže také konanie "torpédovať" rôznymi nezmyselnými námietkami a požiadavkami... aj tak to u nás chodí... ?
opísané nedostatky vznikli vinou SW spracúvajúceho dáta do tej "EmTestáckej buxničky". Ako náhle to technika "umožní", tak bude hlásiť všetky zastávky. ?
Zatiaľ som nikde nenatrafil na linku do obchodného centra, ktorá by nemala vyvesený cestovný poriadok. A okrem tarifnej previazanosti s ostatnými linkami DPmBB a kapacity vozidiel fakt nevidím výraznejší rozdiel medzi "kyvadlovkou" a niekdajšou Horúcou strelou či ako sa to volalo.
Ale zo špinou sa asi inak bojovať nedá...
koľko autobusov ste už dali dokopy? Aké kroky ste už podnikli voči SAD ZV za zničené vozy? Podnikli ste už nejaké právne kroky voči SAD ZV v tejto veci?
Skalmem ta, ale nie. Na linkach kyvadlovej dopravy (ak ju chces nazyvat masrutkami, co je ale podla mna podstatny rozdiel) bezne jazdia "velke" autobusy - vid kyvadlova doprava do OC v mnohich mestach.
Tak Bystrica má ďalšie prvenstvo - najkpacitnejšie maršrutky na svete ? ? .
Niežeby som SAD ZV nedoprial poriadnu dávku ich vlastnej medicíny, ale fakt to nešlo spraviť s oficiálnym označením linky, CP a podobne? Doteraz som žil v tom, že schvaľovanie licencií a CP liniek MHD je výlučne v kompetencii mesta a nikto ďalší, ani iný dopravca ani BBSK do toho nemá čo kecať, tak prečo bola nutná takáto balkanizácia?
Vdaka za informáciu, určite to budeme čo najrýchlejšie riešiť. Ale sme radi, že sme tie systémy aspoň nejak dali dokopy, vzhľadom na fakt, že odovzdávajúci "kamaráti" nám vo všetkých vozidlách pre istotu popreštikávali kabeláž a odstránili spojovacie konektory.
Ja mám pocit, že nevonia ani členom predstavenstva. Viď Baníkove hlasovanie. Viď výhovorky, že sa s mestom nedá dohodnú - pritom prednosta MsÚ je predsedom predstavenstva DPM BB... čo si má o tomto človek myslieť?
odkedy je stranka wikipedie o dumpingu pravny predpis platiaci v SR? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Na zaklade akej licencie jazdi "linka 11" - "kyvadlova doprava" do Sasovej?
Dakujem za odpoved.