dobry den prajem, chcem sa opytat ci viete komu patria tie trolejove stlpy ktore idu popori ceste od salve n sasovsku cestu az na dumbiersku..dakujem za info...piste mi na mail tomas.fabo@gmail.com
"a možno by táto vláda pochopila, že je čas investovať do výchovy profesionálnych vodičov a nevymýšlať bič na dopravcov " - až naprší a uschne.
A niektorých ľudí jednoducho nevychováš. Hlavne tí jednoduchší nepochopia, že byť profesionálnym autobusákom znamená trochu viac než iba vedieť krútiť volantom. Chlapík potom môže mať odjazdených aj milión kilometrov, ale pokiaľ nedodržiava predpisy (viz. príspevok od burza), šteká na cestujúcich, odrbáva (alebo skôr sa snaží odrbať) pokladňu, nestará sa o voz, jazdí ako s hnojom, svojvoľne si nezastaví na zastávkach alebo si pokojne nevyjde na trasu lebo sa mu nechce je u mňa proste hovädo a dovolím si tvrdiť, že aj so svojou mizernou ročnou praxou som lepší profesionálny vodič než on kedy bol a bude.
Podobných je síce málo, ale úplne stačí jeden aby ti pokazil dojem z celej spoločnosti. Slušného vodiča si nezapamätáš, ani nevšimneš, ale o kreténovi budeš rozprávať ešte vnúčatám...
Teraz to bude možno vyzerať trošku nelogicky, a le ja si myslím, že ozaj je chyba v spoločnosti a to že zamestná také hovädo /to bol citát/. V poslednej dobe rozpínavosť istých múdrych hláv je na zamyslenie. Ak pán minister a následne aj pán predseda vlády zistia, že s tou autobusovou dopravou nie je všetko v poriadku tak vyhútajú zmenu zákona , že budeme mať STK po pol roku /nič ich to nestojí /!! FASA no , že za volantom je stále hovädo to ich nezaujíma ?? Čo tak prepojenie konečne na ministerstvo školstva a vychovať hovädá za profesionálnych vodičov /to už niečo stojí!!/. Ja sa rada dožijem doby, keď si celá dedina bude musieť kúpiť kone a ta sa do mesta, lebo normálna spoločnosť by to hovädo nemala posadiť za volant..možno by som som sa pozrela na zúbky tomu kto tým hovädám vystavuje psychotesty..a možno by táto vláda pochopila, že je čas investovať do výchovy profesionálnych vodičov a nevymýšlať bič na dopravcov ..i tak še dá... ?
Chyba nie je v spoločnosti, ale v konkrétnom "vodičovi". Alebo skôr v súčasnom nedostatku vodičov, keď sú spoločnosti nútené zamestnávať aj hovädá, akých by sa seriózna firma za iných okolnosí nedotkla ani vidlami. A mimochodom, už si niekedy videl striedanie sa vodičov za jazdy? To by si ešte len pozeral...
staci sa okolo seba poobzerat. nebudem sem predsa pisat o DPB (nedavno napr. jazda s otvorenymi dverami) alebo SAD NR (dnes napr. nezastavenie na zastavke), ked to mozem napisat do "domovskych" diskusii. chapeme?
No ostatné SADky v tomto žiaľ nezaostávajú. Vodič (po vašom traktorista) zo SAD (STS) BB (Pažravá) na linke BA-BB nepozná dodržiavanie bezpečnej vzdialenosti medzi vozidlami (ísť po tme pri rýchlosti asi 80 km/h vzdialený 1-2 metre od pred ním idúceho vozidla je značný risk), tak isto aj ladiť rádio za jazdy spôsobom, že sa zohne takmer pod volant... Vodič SAD NZ sa napríklad dokáže za jazdy naraňajkovať a popíjať si veselo kávičku z hrnčeka a podobných prípadov je ešte oveľa viac (žiaľ). Preto mi je trochu čudné, že sa chyby stále hľadajú len u jednej spoločnosti... ?
Konecne!!! ? Davam do pozornosti zverejnenie UPN mesta, sice "aktualne" platny z r. 1976, ale novsi nie je. Ale aj tak je to "historicky pocin", taketo nieco tu uz malo byt zverejnene davno, ine mesta su v tomto ohlade daleko vpredu. Urcite sa potesi "urbanizacna sekcia"(PIT, JJ, Wizard,...) tohto fora.? ?
Takze mapa: http://www.uhabb.sk/mapa/htdocs/bystrica.php
na stranke: http://www.uhabb.sk/webgis/
ani sa necudujem ze su tie havarie autobusov, ked jazdia traktoristi ako napriklad SAD STS CCC linka ZV-BA (obsluhovana takym prapodivnym Volvom). nielen ze dopravca patri medzi najdrahsich (NR-BA 100 Sk, oficialne sice 99 Sk, ale vodic automaticky nevydava tu 1 Sk), ale traktorista pocas jazdy telefonuje, pise sms, nedodrziava vodorovne znacenie (jazda cez protismer), oboma rukami si za jazdy (aj cez krizovatku) steluje bankovky v penazenke.... ?
Havarie(aj ked smutne) a pripady ako tento snad prinutia kompetetnych zacat brat vazne technicky stav vozidiel hromadnej dopravy..? Po hrinovskej tragedii a dalsich pripadoch poslednych dni(ako aj tento) asi este pritvrdia "muziku", bude to iba na prospech bezpecnosti, ale zaroven mam obavy, ze ak sa sprisnia kontroly,ci sa za rozumne naklady podari spojazdnit 367-ku(Kami?), aby presla STK.
Dik za info. Ako tak vidím, tak vo Zvolene mali celkom slušný počet kĺbov (oproti dnešnému stavu, keď nejazdí už ani jeden). Je to škoda, ale toto je trend mnohých "stredných" miest (napr. Martin) a ja mám obavy, že nájsť nejaké kĺby bude pomaly problém.
e #24356 A ešte jeden Zvolenský Ikarus ešte premáva v MHD, ale bohužiaľ nie vo Zvolene.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirkobb
Takze mapa:
http://www.uhabb.sk/mapa/htdocs/bystrica.php
na stranke:
http://www.uhabb.sk/webgis/