Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ancestor #23583:
"odborníci a ľudia, ktorých tu spomínať nebudem a majú na dopravu veľký vplyv majú trošku iný názor" A môžeš mi povedať aký je to názor?
Re #23590 Ancestor: Ad kúrenie. Skús vypnúť bufík a vypnúť kúrenie v autobuse pre úsporu paliva. Bude potom teplo??
Re #23591 PIT: Pekne napísané
Re #23594 Mirosk: Áno dokázali sa zatiaľ spustiť len ciciaky. A čo povieš na porušenia čo zistilo ministerstvo v prípade SAD BB, Hríbika a dúfam že nájde aj v licencii pre DPMBB. Prečo sa to isté nestalo SAD ZV? Keby bola normálne vydaná licencia na trolejbusy tak by si sa už možno vozil v troliku. Ako by sa správala SAD keby bola v opačnej pozícii?
Reakcia na: JJ #23593:
A k tomu zvuku, čo ti tu mám napísať jeho frekvenciu, hlučnosť a čo ja viem ešte? Ak ti je ten zvuk príjemný na počúvanie, tak si asi prvý, kto mi to tvrdí...
Reakcia na: Mirosk #23594:
prečo sem potom chodíš? a ty si čo dokázal (okrem toho ukradnutého autobusu)? ?
Reakcia na: JJ #23595:
Neviem k čomu smeruješ tvojou otázkou, ale určite som bol aj mimo Bystrice...
Reakcia na: PIT #23591:
K prvej otázke: Diskutoval som o tom s poslancom mestského zastupiteľstva, mesto platí za prepravu v meste x korún ročne, lenže y peňazí sa im vráti za prenájom autobusov, manko sa rovna - 4 milióny, ktoré mesto "stratí". Na prevázdku trolejbusov treba vynaložiť ročne 58 miliónov korún, rozdiel v prospech autobusov 54 miliónov. S tou váhou som už písal, že som to prehnal, ale trolejbusy sú ťažšie ako autobusy, to niekoľkokrát nebolo na mieste. Čo sa týka vozenia v buse a trolejbuse, lepšie sa mi vozí v autobusoch, tebe v trolejbusoch, každý sme iný, avšak tú zimu, ktorá je v trolejbusoch v zime vyvrátiť nemôžeš. Ak tvrdíš, že trolejbusy nepískajú pri jazdení, tak ja už neviem potom, ráno mám otvorené okno a keď mi popred dom preletí tá rároha, ide ma rozdrapiť, pričom zvuk autobusu v bežnej premávke pomaly nerozoznáš. A k tej elektrine už asi tretíkrát, nemám žiadny problém s jej výrobou ? Len tu stále hovoríte o znečisťovaní vzduchu autobusmi, tak potom píšte petície proti autám a pod...
Reakcia na: Mirosk #23594:
A čo by si si ešte predstavoval prevádzkovať, keď ti porušovaním zákona nechcú vydať nevyhnutné povolenia?
Reakcia na: Ancestor #23592:
mozem sa ta este spytat dufam poslednu dufam otazku - kde vsade okrem BB si ty bol?
Vdaka ?
Reakcia na: Ancestor #23583:
aj tú sú ,,odborníci" ale tí zatial dokázaly spustiť len ciciaky...no je to tu proste len banda...česť výnimkám (napr.mik24,flying...)
Reakcia na: Ancestor #23590:
Co je to hnusny zvuk? Sorry, ale ak ides diskutovat o "hnusnom" zvuku, tak potom nie je s tebou o com diskutovat.
Reakcia na: JJ #23589:
Nevidím dôvod, prečo by som mal byť proti ❓
Reakcia na: Ancestor #23559:
Tak skutočne netuším, odkiaľ si sa tu vzal, ale zjavne si sem zavítal asi prvý raz, pretože keby si viac čítal, získal by si aj iné informácie, ako sú drýsty pána Adriana z SAD ZV. Je mi skutočne smutno, keď sem napíše úvahu o tom, že je potrebné vidieť hlbšie do problému, ale pritom hneď z jeho ďalšieho vyjadrenia je zrejmé, že o danej problematike nemá dostatok informácií, ani vedomostí, inak by si také tvrdenia nedovolil napísať (pri zdravom rozume). Keďže by som rád viedol konštruktívnu debatu, bol by som rád, keby si odpovedal na niekoľko otázok:
1. odkiaľ si zobral údaj o tom, že "trolejbusy by mesto stáli za rok o viac ako 50 miliónov viac ako autobusy", resp. si akosi zabudol povedať predpoklady, za ktorých by toto tvrdenie malo byť pravdou? Napr. ak by sa na trolejbusoch jazdilo zadarmo, alebo by bol interval na všetkych linkách 10 min počas celého dňa, či autobusy by nejazdili vôbec a pod... Skrátka vysvetli porovnávaciu základňu alebo inak zdôvodni, ako si vyvštil to číslo;
2. o koľko krát je trolejbus ťažší, ako autobus? Pozn. opäť je nutné skonštatovať, že ani každý trolejbus, ani každý autobus neváži rovnako... Inak napr. zastávky na nábreží boli po reklamácii znova rekonštruované cca pred dvoma rokmi a chcem ťa upozorniť, že trolejbusy tam väčšinu toho času nejazdia vôbec, ale napriek tomu je vozovka rozbitá z autobusov...
3. mne osobne sa lepšie vozí v trolejbuse, keďže "nové" Karosy majú množstvo sedadiel, na ktorých sa sedieť ani nedá z dôvodu ich umiestnenia a sklonu operadla. Nikde nie je napísané, že sa nemôžu kupovať aj nové trolejbusy, rovnako ako aj dnes si sa na L80 mohol viezť na staručkej Karose, ktorá nebola schopnýňá byť na boku označená číslom a trasou linky; Súčasne samotný vek nemusí hovoriť o kvalite... je množstvo vecí, ktoré sú rovnako dobre funkčné i po 30 rokoch... Inak tvoju otázku možno otočiť aj opačne - v čom sa vozí lepšie, v novom trolejbuse alebo 20 ročnom autobuse?
4. aký piskľavý zvuk máš na mysli?? Sa mi zdá, že ty by si mal problém i v rozlišovaní zvuku dieslového a benzínového motoru...
5. aký máš problém s výrobou elektrickej energie? Pozri si podiel spôsobov výroby elektrickej energie http://www.seas.sk/spolocnost/klucove-udaje/podiel-zdrojov-na-vyrobe-elektriny/ Inak začínam mať pocit, ako keby sa pri výrobe nafty elektrina vôbec nespotrebovávala...
Reakcia na: wizard112 #23587:
Tak teraz som sa pobavil ? vyvrátený mi bol akurát argument s tou váhou, aj tak sú busy ľahšie, argument s ovzduším mi nevyvrátil nikto a nikto sa radšej ani len nedotkol stavu trolejbusov v porovnaní s autobusmi, toho hnusného zvuku a zime ?
Reakcia na: Ancestor #23583:
Ak sa v BB konecne raz zavedie nastup vsetkymi dverami a casove predlpatne cestovne listky, tak dufam, ze budes proti a budes si principialne, zozasady kupovat kazdu jazdu osobitne a nastupovat len prednymi dverami. Aby si si udrzal sucasnu kvalitu, ktora sa v BB poskytuje 😉
Mne je smiešne ako niektorí nemajú základné znalosti a preto sa snažia porovnávať neporovnateľné (ako robili predstavitelia SAD ZV na konci/začiatku roku 2005/2006, niektorí poslanci Toman, Smädo...).

Ak sa pri téme ekológia autobus vs. trolejbus, porovnáva auobus vs. elektráreň, asi niečo nie je v poriadku s IQ. Ak by sme mali porovnávať porovnateľné, nech porovnáva trolejbus vs. autobus, elektráreň vs. rafinéria a nie miešať dve rôzne veci dokopy...

Predsa len autobus nejazdí na ropu, ktorá len tak vytriskla zo zeme priamo do nádrže.
Reakcia na: Ancestor #23559:
Vo vašom príspevku sú iba vaše subjektívne pocity a plno výmyslov a nezmyslov. Mýlite si pojmy a dojmy... Prakticky všetko sme vám vyvrátili. Vy chcete od nás argumenty. Tie sme myslím jasne napísali a ak chcete diskutovať, prosím, urobte si aspoň základný prehľad v tejto problematike. ?
Reakcia na: expresbb #23584:
Neviem akého pána magistra máš na mysli, a nemyslel som žiadnu konkrétnu osobu, ale viac osôb...
Reakcia na: JJ #23581:
Tak neviem o tom, že by tá zastávka bola pol metra za prechodom...
Reakcia na: Ancestor #23583:
Tak ak myslíš pána mgr tak to je už iné kafé.
Reakcia na: Mirosk #23577:
Ja som sa sem len prišiel pobaviť, ako sa zobár puberťákov rozhorčuje nad dopravou v meste, odborníci a ľudia, ktorých tu spomínať nebudem a majú na dopravu veľký vplyv majú trošku iný názor, tak dúfam, že to všetko dopadne tak, ako má....
Reakcia na: Ancestor #23580:
Ja som bol pekne na zastávke. Teda som cez tú zastávku prechádzal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.