Reakcia na: JJ #22491:
A je zjavné, že Petik nie je sám, komu tieto veci unikajú. Pozeral som napr. TASR, aké správy vydal za posledné tri týždne - mám prístup do kategórií miestna samospráva, environmentálne, dočítal som sa 31. napr. to, že V BA sa vyraďujú solarisy, že v BB je prenajaté plážové kúpalisko, ale nič o BB trolejbusoch, hm. možno je to len v inej kategórii, ku ktorej nemám prístup...Preto by možno nebolo od veci nevyťahovať sem iba články z novín, ktoré napíše SAD ZV, ale aj články, ktoré napíše DPM BB

Musíš sám uznať, že nie je v ľudských silách týždenne prechádzať 2 - 3 noviny a sledovať nonstop spravodajstvo v televíziách

Petik
Ano, zaradenie clanku bolo nestastne, ale ziadne prehnane faux pas to neni.
V podstate SADZV nastolil vaznu otazku. Niekto moze povedat, ze ju polozil provokativne, niekto ze ju zaobalil zmesou polopravd a vymyslov. Ale otazka v preklade do slusneho jazyka znie asi takto: Ak maju trolejbusy vyssie naklady na prevadzku ako autobusy, nie je ta cena prehnana v porovnani s ekologickym prinosom?
A dalej s trochou fantazie by bolo mozne odvodit este dalsie. Na akom principe ma byt zabezpecovana MHD? Ma to byt sukromna spolocnost so zabezpecenym monopolom? (BB) Ma to byt mestsky podnik so zabezpecenym monopolom? (BA) Ma to byt niekolko sukromnych a verejnych dopravcov zorganizovanych prostrednictvom integratora dopravy? (Praha) Alebo niekolko nekoordinovanych dopravcov? (mozno BB o 2 mesiace)
SADZV poskytuje jasne odpovede podlozene vieme cim.
Ale vsetci ostatni mlcia. Ako keby im to bolo jedno, ako keby nepotrebovali vysvetlit svoje rozhodnutie verejnosti, ako keby existovali len tak samoucelne (DP).
A preto zacinam byt pesimista a prestavam verit v lepsiu budocnost MHD v BB.