Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: wizard112 #21765:
Ja si stále myslím, že nie je problém v označníku ako celku, ale v ľuďoch. Kým sa nájdu dementní primitívi, ktorí to budú chcieť zničiť, tak si nájdu spôsob, aj keď by si to mal z 1 cm hrubej oceľovej platne. Na druhej strane si skús spočítať počet zastávok a tabuliek a vynásob to cenou za jednu tabuľku. Skrátka ide aj o náklady. Možno na to povieš, že keď to bude pevnejšie, tak sa to nebude musieť tak často vymieňať, ale tomu by som zase zrovna neveril. Opakujem, je to v ľuďoch - obdobne ak budú chcieť zničiť sedadlo vo vozidle, tak ho zničia bez ohľadu na to, či bude drevené, kovové, koženkové,...ale určite nebude možné ich vyrábať kvôli tomu z titánu i keď by také už možno dement nezničil.

K tým prístreškom - správny postreh, už bývajú zničené minimálne. Ja by som to takisto nevidel v tom, že by si podaktoré živly vstúpili do svedomia, ale skrátka to po čase vyjde "z módy" a potom ich to prestane baviť, keď správcovská spoločnosť pružne vždy relatívne ich dielo skazy napravila a teda po ničiteľskej aktivite nič nezostalo - iba sklamanie nad tým, že sú medzi nami takí, ktorí musia ničiť to, čo slúži nám všetkým a ochudobňujú nás o prostriedky, ktoré mohli byť použité na ďalšie prístrešky, namiesto opravy tých existujúcich.
Reakcia na: Jan Vartas #21760:
ano, autoskola je momentalne 955BC, ten voz "v nebicku" by mohol byt 695AR, ale to treba este potvrdit.

ad trolejbusy v Sasovej: tunel sa vyriesi, tam sa uz netreba bat. Slabe miesto je stara nemocnica a Dumbierska (stary usek). Avsak, nie su to neriesitelne miesta a trolejbus by tadial prechadzal bez problemov aj teraz. Ide skor o normy pre nove trate a to, predpokladam, projektova dokumentacia riesi.

Tatranska v sucasnom stave nie je vobec vhodna na trolejbusy. S tym suhlasim. Bud sa tam vybuduje ina komunikacia (ak by bola nejaka vystavba v dnesnom poli), alebo tam trolejbus nepojde.
Už keď sa tu rozoberá vandalizmus, potešiteľná je životnosť prístreškov. Kým v minulosti bolo rozbíjanie sklených tabulí pravidlom, v poslednom období (niekoľko mesiacov) som nespozoroval ani jednu rozbitú. Ale asi je sklo pevnejšie, lebo ľudia sa nezmenili...
Reakcia na: PIT #21762:
Všetko by bolo OK, ale tá podložka by mohla byť pevnejšia. O čosi hrubšia, po obvode rám a samozrejme plexisko. Ak sa to dobre uchytí k pevnému označníku, nie je problém. Jadrový výbuch to neprežije, ale o tú jednu noc vydrží dlhšie.
Reakcia na: PIT #21762:
Netuším, čo majú znamenať tie hviezdičky - má tam byť napísané "priečne" ramená.
Reakcia na: Jan Vartas #21760:
Ako autoškola sa v poslednej dobe objavuje na cestách BB-955BC.

Re #21737 DPMBB, a. s.: Som rád, že DPM reagoval relatívne dosť pružne. A hlavne že ukázal, že nestačí mať ani nejaký certifikát kvality (a oblepiť textom ISO 9001 vozidlá), ktorým nikoho neoblbneš - podstatné sú činy...
Reakcia na: wizard112 #21759:
problém vidím v tých výveskách, ktoré sú/boli uchytené na dvoch nitoch - to má problém vydržať nárazový vietor. Avšak pri kombinácii s uchytením o **** ramená privarené o stĺp označníka, ako je to v iných prípadoch, je pre daný účel úplne postačujúce. Ak však príde vandal, je všetko zbytočné... Ale kvôli dementnému človeku zase nie je normálne robiť označník zastávky tak, aby prežil jadrový výbuch ?
Reakcia na: wizard112 #21759:
No, ja som len celkom "slabá" žena, ale podrobne som si vyobzerla označník. Takže najprv je ich mnoho užších ako rám na stojane, je prichytený chabými nitmi len v dvoch bodoch ignorujúc o málo väčšie dierky na uchytenie hm..aj žena by po skúsenostiach čo tu čítame dala označník vyrobiť z hrubšieho /nehliníkového plechu/ lebo tento potiahneš a jednoducho "pretiahneš" cez nit..niekto múdry vyhútal také niečo ako je podložka /to FAKT !!/ a napriek dobe počítačov by asi bolo fajn natrepať tam šraub a matku... ? /joj nespisovné je to isto../ a prekryť vývesky plexiskom či ako ho zovú by určite pomohlo si teda myslím.. ? ..cogito ergo sum aj keď ..in vino veritas..mám oveľa radšej ako tieto problémy ))
Reakcia na: Kami #21677:

Ktorý voz je autoškola a ktorí rozobrali (EČV) ?
Reakcia na: PIT #21722:
Čo sa týka odolnosti vývesiek a označníkov. Označníky, ktoré používala BBDS ako najmodernejšie (mýslím, že sa volali 3. generácie) boli na tom z hľadiska uchytenia aj životnosti CP najlepšie. Masívnejšie obvody, plexisklo a pevné uchytenie k označníku zaručovalo relatívne dlhú životnosť CP. Nevýhodou bolo ale slabé uchytenie v zemi, takže stačilo odskrutkovať štyri "šrauby" a označník bol fuč (aj keď toto sa často nestávalo). Označníky SAD ZV a DPM BB sú na tom naopak. Ukotvenie označníku v zemi je veľmi dobre a ja osobne som zatiaľ nevidel odsudzený ba ani ohnutý ani jeden. Ale plech, na ktorom sú nalepené CP je veľmi slabý. Mnoho z nich je pokrčených. A to upevnenie tiež nie je najideálnejšie. Bolo by dobre, keby boli vývesky aspoň po obvode masívnejšie.
Reakcia na: draxter #21729:
A vieš, že ani mňa neprekvapili ?? Položil si jednoducho formulovanú otázku a tak si povedali, že Ti dajú jednoduchú odpoveď mysliac si , že si čerešne padol ? Ono zase ak by si na nich viac odporne tak by možno neodpovedali vôbec ? ..neskúsiš nejakú šteklivejšiu otázočku ?...Napríklad dám príklad.."Je pravda, že kompetentní zamestnanci odboru dopravy úradu /známeho pod názvom dobré meno../ nemajú jasno čo chcú..po prípade veľmi dobre to vedia a celkom náhodou naťahujú temíny??..pán predseda ??"..totok by asi neprešlo však? ?
Reakcia na: mirkobb #21754:
nieze by mal splnat, ale prejazd trolejov bude umoznovat vsetkymi parametrami. Ved to je to, co som uz hovoril skor. Plany na vystavbu trolejov do sasovej su a uzemnoplanovacia dokumentacia je platna aj v tomto smere, tak sa aj podla nej postupuje - a to aj v pripade tunela pri Aurise.
Reakcia na: DPMBB, a. s. #21737:
Ďakujem v mene cestujúcej verejnosti za odstránenie nedostatku v informovanosti ? sa mi to aj zaveršuvalo dáko..
Reakcia na: mirkobb #21754:
ešte doplním. Vjazd do toho kvázi tunela, zároveň aj presmerovaná križovatka od Aurisu pomocou kruhového objazdu, ktorý vznikne neďaleko Rudlovského medokýša, teda v priestore medzi medokýšom a Petelénovou ulicou.
O akom tuneli to tu "tocite"? ? Na severnom obchvate rychlostnej cesty R 3 ziadny nebude, na Rudlovskej pri Aurise bude popod tuto rychlostnu cestu akurat podchod(podjazd) namiesto toho sucasneho, ktory sice vyzera ako kratky "tunel" ale dnesnym potrebam uz nevyhovuje ani sirkovym usporiadanim, ani svetlou vyskou pre prejazd T-busov, takze sa smerom na Sasovu vpravo od tych dvoch rodinnych domov prerazi novy ulicny(cestny) podchod popod zeleznicnu trat 172, ktory ako mimi spravne poznamenal bude sucastou vystavby SO BB. Ten by uz svojimi parametrami mal splnat sucasne poziadavky, teda aj na prejazd trolejbusov, ktore budu tadial z Partizanskej (od krizovatky pri Srdiecku a dalej popri Starej nemocnici) jazdit uz coskoro. ?
Reakcia na: mirkobb #21740:
Neboj sa ja tomu tiež chápem. ? Ale je pekné že SAD Zvolen ako prvý podnik na začiatku 90. rokov min. storočia na Slovensku zaviedol takéto vozidlá do MHD, keďže troleje nemajú, aspoň toto.
Reakcia na: draxter #21739:
Áno myslím tie historické fotky, dal som link a TeBeCe to vymazal. Tak ukradli tie fotky či nie? Na toto chcem odpoveď, ak dostanem. ?
Reakcia na: Mirosk #21749:
s novym tunelom sa v tych miestach rata, riesi to vystavba severneho obchvatu ktory sa azcina stavat na Jesen. Par ternenych uprav na severny ochvat mas uz mosznost vidiet v inkriminovanom mieste ktore si spominal, pri starej nemocnici, v mieste byvalych zahradok pri zeleznicnej trati.
Reakcia na: Mirosk #21749:
Problém tunela sa vyrieši postavením severného obchvatu a čo má stará nemocnica s trolejbusmi?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.