Omluva to all ? , nabuduce dam lepsi pozor! Informacie pochadzali prave z Brna(z kruhov MHD), ale uz sa nebudem v tom viac "sturat". V Plzni som ich videl osobne(osadenstvo tvoril iba nejaky technicky personal), tak som sa mal spoliehat na vlastnu skusenost, nuz v buducnosti dam bacha! ?
No jsou tam mozna 3-4 pravdivy informace.
Jde o duobusy, jsou pro boston, jezdily v plzni. Zbytek jsou nesmysly.
Ty vozy jezdily poze zkusebni jizdy po plzni, NIKDE jinde. A bez cestujicich.
V brne byp v provozu pouze pasqil prototyp 25tr s pomocnym pohonem.
Boooze, to zas bylo info od kteryho vratnyho, nebo uklizecky ???, stacilo mrknou na spvd, nebo dopravni.net a bylo by jaso....Ale proc se namahat a overovat si info, to se radsi budou sirit nesmysly, u kterych je snad pravdivy datum a cislo prispevku.
To v Prahe je ale v hre aj iny fenomen, su proste ludia, ktori "z principu"(asi hodne snobistickeho) zasadne nejazdia "sockou"! Radsej sa budu krokom posuvat v Holesovickach, Argentinskou, magistralou aby sa za dve hodiny dostal na trebars kdesi na Smichov, ale pojde autom (pretoze to patri asi k sucasti akehosi jeho imidzu ? ), kdezto metrom by tam bol za 15-20 minut aj s eskalatormi. A to sa este k tomu pridruzi nasledny problem s parkovanim. A takych je zial vela. Ale zase do okrajovych casti sa oplati ist autom, zalezi aj individualne, co chce clovek vybavit, za akym ucelom tam ide, atp. ?
Jazdili v ramci testovacich jazd (pre odberatela z USA) na jesen v roku 2004(neskor potom v zime aj v Plzni) , nazyvali ich Boston, asi kvoli miestu urcenia. http://trolejbusy.plzenskamhd.net/foto/041201_005.jpg Tu informaciu som tiez prebral z jedneho ceskeho zdroja, neoveroval som ju do tej miery, ci boli nasadene v pravidelnej prevadzke, takze som nevedel ze je ciastocne zavadzajuca. ?
No a prečo si precestoval s diskusiou z mesta do mesta? Kto to má potom sledovať? Tie čísla nie sú pochybné. Taká je proste realita a to, že sme MOMENTÁLNE na chvoste EÚ v motorizácii obyvateľstva neznamená, že Slovensko sa vydá nejakou treťou cestou. Áno, tie čísla sú o využívaní VHD ako celku. Vo VEĽKÝCH mestách je využívanie VHD o niečo lepšie. Ale veľkým mestom myslím skutočne veľké mesto, čiže niečo také, ako na SK nemáme. V Prahe je pomer VHD:IAD asi 40:60 s trvalo klesajúcim podielom VHD napriek rastúcim absolútnym počtom cestujúcich vo VHD (zvyšovanie hybnosti obyvateľstva). A to napriek kvalite VHD neporovnateľnej s akýmkoľvek iným mestom v ČR/SR a aj napriek dopravným zápcham neporovnateľným s akýmkoľvek iným mestom v ČR/SR. Svojím príspevkom som chcel povedať toľko, že sú zákonitosti vývoja, ktoré sú nevyhnutné a je lepšie sa na ne pripraviť ako ich nevidieť alebo pokrikovať čosi o zlej IAD.
Pan Fico sa mal radsej porozpravat s panomprimatorom o situacii ohladom trolejbusov ked su taky dobry kamarati a dohovorit svojmu zupanovi na VUC p. M ? zda sa ze mi sa nedodockame trakymto sposobom uz nikdy a postupne to zapadne do zabudnutia je priserne sa divat ako sa nic nedeje.... ?
"acsina Sasovcanov sa presuva prave do toho stredu mesta"
a ja som si myslel, že celá Sásová túži presúvať sa do Krematória... To by teda vysvetľovalo tie prázdne kĺby v Kremničke... ?
Inak s tebou ale súhlasím... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PvvS
Jde o duobusy, jsou pro boston, jezdily v plzni. Zbytek jsou nesmysly.
Ty vozy jezdily poze zkusebni jizdy po plzni, NIKDE jinde. A bez cestujicich.
V brne byp v provozu pouze pasqil prototyp 25tr s pomocnym pohonem.
Boooze, to zas bylo info od kteryho vratnyho, nebo uklizecky ???, stacilo mrknou na spvd, nebo dopravni.net a bylo by jaso....Ale proc se namahat a overovat si info, to se radsi budou sirit nesmysly, u kterych je snad pravdivy datum a cislo prispevku.