Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirkobb #19162:
Takze tebe pripada vyroba radiatora obsahujuceho vodu lacnejsia ako radiatora obsahujuceho vzduch? Ty si fakt nepochopil predstavu toho vykurovania z CVUT.
Reakcia na: Papyr #19156:
Pisal som tam o regulacii,pokladam za samozrejmost,ze by sa to muselo upravovat a pustat do toho radiatora,resp. prietokoveho ohrievaca iba tak,aby nedoslo k "prevareniu".. Tak isto by sa dalo zvazit,ci by neslo namontovat dodatocne teplovodne kurenie trebars aj do 14/15Tr-iek? Samozrejme,ze vsetko je o pracnosti a nakladoch s tym spojenych,ale mozno by to vyslo lacnejsie ako vane s trubkami,zvlast ked uz toto existuje,dokonca unifikovane(aj na autobusy) na rozdiel od verzie s "vanami",kde nie je zhotoveny este ani funkcny prototyp a predpokladam,ze cele je to len v teoretickej rovine.
Reakcia na: PIT #19160:
Je Majer MHD , alebo prímestská linka Môlča ??..totok keby som ja vedela.. z tej doliny na tú preložím si latu....ale zase pri Smrečine by sa to mohlo hádam aj prezliecť.. ?
Reakcia na: PIT #19096:
Dnes oäť na spoji 8 L42 do Majera prímestský autobus ZV-254BA a teda nebol zabezpečený nástup dvoma dverami...
Reakcia na: Papyr #19156:
No, "nemalo radšej nikdy vzniknúť" - v situácii, aká bola, by to znamenalo koniec väčšiny trolejbusových prevádzok v ČR a SR. Je to síce shit nevídaný, ale je to trolejbus, podporený marketingovým potenciálom Irisbusu a Schadefabriky. DPO bohužiaľ nevie správne "lobbovať" a na zahraničné trolejbusy by tu nikto nemal.
Reakcia na: JJ #19126:


a kto za tým všetkým stojí? /sedí/ Vidí sa mi, že vieš niečo viac... tak pusť nejaké info...
Reakcia na: mirkobb #19151:
Namiesto vane s mediami radsej povedz trubky so vzduchom, to je polopatistickejsie.
Reakcia na: mirkobb #19151:
Ano, u 24/25 Tr, kde sa ohrieva voda, by to snad slo. Len pozor, aby pri prudkom brzdeni nevyvrela. To, o com som pisal ja, bola odpoved na otazku, co robit s bystrickymi 14/15Tr, aby mohli kurit brzdnym teplom.

O nejakych 24/25Tr som sa nebavil vobec, pretoze na BB podmienky je to t.c. utopia jak remen. Okrem toho, to vozidlo nemalo radsej nikdy vzniknut.
INFO: dnes som sa trosku nudil tak som spracoval busy vo Finsku: http://mimi.chatamilvic.sk/displayimage.php?album=20&pos=0

a ako bonus exkluzivne zabery z autobusovej stanice a dielne spolocnosti Peter Pan: http://mimi.chatamilvic.sk/displayimage.php?album=21&pos=0

Najblizsie spracujem fotky z NY a este nieco pofotim v Finsku.
Kami,na temu 25Tr Ti posielam "male OT".
Reakcia na: Kami #19152:
Nemyslel som tym konkretny model,ale len princip. A ten je opisany trebars u tej 25Tr-ky,cize netreba vymyslat vane s dvojitym dnom a tepelnevodivymi mediami s kanalikmi v nich,ako to popisoval Papyr v tom jeho prispevku(ibaze by hosi z CVUT prisli este s originalnejsim riesenim..?),ale len pouzit v podstate unifikovany vykurovaci system(ako sa v tom povodnom prameni spomina,pouzivany aj v autobusoch) a adaptovat ho na danu aplikaciu. "Tot vsjo." A 24/25Tr-ky budu aj v BB,ba aj urcite lepsie,napr. Cristalisy,alebo Van Hool.. ? ?
Reakcia na: mirkobb #19151:
nejako predbiehas dobu. 24/25Tr maju len v BA a PO, my mame len 14/15Tr, aj to len prenajate ... a stojace. Alebo myslis na Tr941? 😉

Votrelec: mas nejaky namet na anketu? Ta aktualna sa uz pomaly konci.
Reakcia na: Papyr #18814:
Uryvok z technickeho popisu:
....Trolejbus ŠKODA 25Tr IRISBUS je vybaven teplovodním topením (originální topná soustava autobusu) s elektrickým průtokovým ohřívačem vody, napájeným trolejovým napětím 600 / 750 V DC. Topná tělesa ohřívače mají dvojitou elektrickou izolaci...
http://www.skoda.cz/electric/produkty/trolejbusy/trolejbus-25-tr-irisbus-aid82.html

Cize,asi by stacilo vymysliet ako cast elektrickej energie vznikajucej pri brzdeni prepinat(s regulaciou) do toho prietokoveho ohrievaca,a nemusime vymyslat "vane s mediami".. ?
Už sa vám stalo, že by ste cestovali autobusom a váš autobus predbehol pes? Mne sa dnes toto stalo... Najskôr sa vodič 5 minút nemohol pohnúť z otočky na Hlinách a potom išiel dole dedinou tak pomaly, že ho aj pes predbehol... ?
Reakcia na: Papyr #19139:
A vieš, že som ozaj zvedavá ??..pekne si počkám na tvoje čísielko a čo je tu voľáky podozrivý kľud, žeby všetci zainteresuvaní počítali tie busy čo sa budú tlačiť na Hronskom predmestí ??..ticho ako pred búrkou..a vraj zajtra bude priam víchrica zase... ?
Reakcia na: cerno #19141:
Cina ma kapitalizmus 19. storocia v kombinacii s neslobodou prejavu, to uz s komunizmom ci socializmom nema nic spolocne. To iste plati i pre dalsie diktatury, maloktora z nich je socialne privetiva. Komunizmus ako taky bol sice popisany ako velmi lakavy system, ale v skutocnosti nie je realizovatelny nikde a nikdy. Nikdy totiz altruizmus neprevysi egoizmus. A nie je zatial lepsieho systemu, nez volna sutaz, lebo t.c. je to jediny darwinisticky socialny system 🙂
Tak nám v noci úradoval silný vietor. Pád obrovskej skaly pri Tajove odrezal obec a paralizoval aj autobusovú dopravu. Viac http://www.bleskovky.sk/cl/10/204131/Vichrica-na-Slovensku-Padali-stromy-aj-skaly
Pardon ale novy cas kupuju moji rodkaci a ja ked uz je na stole si ho aj precitam. Viem ze ako noviny su hodne len toho papiera na ktorom su natlacene.
Ja len ze v poslednom case dako na verejnost vyliezaju protichodne informacie.
Reakcia na: Papyr #19133:
TESAŤ! TESAŤ!!! ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.