wizard 112: Zamyslel som sa nad sebou a akceptoval som LUK-ove výhrady. Preto mením trasovanie L20 v Sásovej nasledovne ...-Ďumbierska, ZŠ - Karpatská - Ruhohorská - Magurská - Pieninská (samozrejme bez zachádzky do Sásovej). Bolo to takto od 3.1.2005 a bolo to dobré, takže považujem to už za skončenú vec.
Môj návrh pre EXPRESNÉ LINKY:
L90: Pieninská - Karpatská - Strieborné námestie - Zvolenská cesta - Iliaš (bez zbytočných zastávok, toto je robotnícka linka ?, aspoň s týmto účelom bola zriadená) - v súčasnom intervale
L91: Starohorská, otoč. - Rudohorská - Karpatská - Tajovského, SOUS - Rooseveltova nemocnica (20/-/-)
L92: Pieninská - Rudohorská - Ďumbierska - Tajovského, SOUS - Rooseveltova nemocnica (20/-/-)
L25 v intervale (15/30/60)
Uznám, že obyvatelia Pieninskej, hornej časti Magurskej a Tatranskej a tiež obyvatelia dolnej Sásovej majú ďaleko na L25, preto navrhujem zriadiť L92. Dostupné a v rannej špičke najžiadanejšie spojenie Sásovej s Tajovského ul. by bolo tak adekvátne zabezpečené pre celú Sásovú.
L33 by som určite nezrušil, stačí ju presmerovať po nábreží (tak ako jazdila dlhé roky) a problém s vyťaženosťou by bol vyriešený.
Môj návrh pre EXPRESNÉ LINKY:
L90: Pieninská - Karpatská - Strieborné námestie - Zvolenská cesta - Iliaš (bez zbytočných zastávok, toto je robotnícka linka ?, aspoň s týmto účelom bola zriadená) - v súčasnom intervale
L91: Starohorská, otoč. - Rudohorská - Karpatská - Tajovského, SOUS - Rooseveltova nemocnica (20/-/-)
L92: Pieninská - Rudohorská - Ďumbierska - Tajovského, SOUS - Rooseveltova nemocnica (20/-/-)
L25 v intervale (15/30/60)
Uznám, že obyvatelia Pieninskej, hornej časti Magurskej a Tatranskej a tiež obyvatelia dolnej Sásovej majú ďaleko na L25, preto navrhujem zriadiť L92. Dostupné a v rannej špičke najžiadanejšie spojenie Sásovej s Tajovského ul. by bolo tak adekvátne zabezpečené pre celú Sásovú.
L33 by som určite nezrušil, stačí ju presmerovať po nábreží (tak ako jazdila dlhé roky) a problém s vyťaženosťou by bol vyriešený.
kvorka
1. linka 9 určite nie je potrebná v takom rozsahu, satčí 1 bus za hodinu aj v špičke aj v sedle
2.pri linke 20 by som nechal prejazd cez žel. stanicu, dsoť ľudí to využíva pri cesta do kauflandu a na vlak
3.linka 27 a 28 sa mi zdá značne nadhodnotená, ak, tak len ako doplnkový spoj, alebo ubrať niekoľko spojov z 25 a potom áno. ale nie 15/30/60.
4.33 - zrušiť úplne, resp. zmeniť trasu cez nábrežie, ten jesenský vŕšok je somarina
5. 34 - pri ESC nech stojí, ale potom aj na štadlerku je zbytočné. treba skracovať cestovný čas, a nie stáť pri každej vŕbe
6. 41 - treba posilniť. veď kedysi to bola nosná linka, chodila častejšie ako 2 bola vždy celkom využitá
7. s tými nočákmi súhlasím, dobrý nápad.
8. 80 by bolo tiež dobré nechať online i cez "a"
Inak fajn nápad. Treba špekulovať čo a ako vylepšiť, veď to je práve otázka diskusie. ?