Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mirosk: Aj TAMBUS stojí v areáli SADZV vo Zvolene? A vieš kde presne?
JJ: Presne tak, ak sa toto fórum nebude venovať doprave, tak všetky návrhy na zlepšenie CP budú zbytočné a to by bola škoda...

Patriot: Sú tam naozaj dobré veci, ale mám pocit, že ten CP je dosť štedrý. Samozrejme to sa dá vhodne upraviť, napr. lepšou organizáciou súbehov.

Mám jeden dotaz k spájaniu L26+34 (tento návrh sa tu vyskytuje už pár rokov dozadu). Podľa môjho názoru to nie je najlepšie riešenie, pretože:
1. spájať kĺbovú linku so sólovou je podľa mňa nevhodné (aj keď by potom L26 premávala určite častejšie, určite je ekonomickejšie menej kĺbov ako viac sólov)
2. nespájal by som linku s priebežnou konečnou, pretože buď by mala tú duplovanú slučku cez Tatranskú, alebo by to točila bez prestávky na Tatranskej s prestávkou na Gaštanovej, čo by malo za následok znásobenie "prirodzeného" meškania na nábreží, čo je hlavným problémom súčasnej L26.

Ale rád si vypočujem vaše názory, ktoré hovoria v prospech tejto linky.

Napriek tomu si mylím, že by Sásová mohla mať priame spojenie s Podlavicami (nie síce ako nosná a kĺbová linka, ale ako doplnková linka v polhodinovom intervale v špičke a v hodinovom intervale v sedle a cez víkend). Trasa tejto linky by mohla byť ako navrhoval Patriot (L27). Pôvodné linky č. 34,35,36 by som určite nezrušil.

Navrhované linky č.28,29 sú podľa mňa zbytočné.

Ďalšie priame linky:
L26 rozdeliť medzi L6 (Železničná stanica-Tulská) a L26 (Železničná stanica-Tatranská)
L21 a 22 - stačí jedna linka L21 po trase Rakytovce-Kremnička-Zvolenská cesta-Nábrežie Teofila Štadlera-Nám.Slobody-Ďumbierska-Pieninská (30/30/60), s tým, že polovica spojov v "x" by v sedle končila pri Krematóriu.

Nezastávam názor aby bolo veľa liniek odvšadiaľ všade s malým počtom liniek, ale ani málo liniek s dobrými intervalmi (aj napriek dobrej prestupnej tarife). Pamätáte sa na CP z r. 1989 (44 liniek, pričom obslužná plocha bola ešte o niečo menšia), a nie nadarmo bola banskobystrická MHD jednou z najlepších. A okrem toho bol aj nástup všetkými dverami a časové predplatné lístky.
A ešte mám na vás 2 otázky:
1. Bolo by postačujúce spojenie linkami č. 103,104 so starou Sásovou s tým, že by sa tam zrušila zachádzka linky č.20 do Sásovej?
2. Bolo by únosné zrušiť L23 z Park. Mičinskej, v dôsledku čoho by malo Uhlisko spojenie linkami č. 20,80,103, 104?
Majo:ALE existujú tie dva čo boli v BB sú odstavené vo Zvolene v Areáli SAD ZV spolu s BB-TamBusom a ten tretí je tam pri dielni bez kolies využívaný ako sklad starých veci s A-Busov...
Reakcia na: Majo #18891:
neexistujú

Re#18890 JJ: PRIPÁJAM SA!
Reakcia na: JJ #18890:
Súhlasím a bolo by dobre vydať protokol o tom ako sa správať na tejto stranke !! Doprava je vážna vec nie je tu miesto ani na smiech a už vôbec nie na výsmech ! My sme deti slobodneho kráááája pod červenou hviezdou zrodenéééé kol hrdla nám ako plameň žiaria pionierske šatky červenéééé..a Lenin je večne živý a všetci nás tu vidia...
Ako to vyzera s expresovskymi Ikarusmi? Existuju este? Ak ano, jazdia?
Prosím všetkých, aby ste sa konečne venovali tomu, na čo je táto stránka určená - doprave. Upozorňujem, že tieto stránky sú pomerne intenzívne a často monitorované zo všetkých zainteresovaných strán na BB doprave a najmä toto fórum o čom som sa opäť utvrdil aj tento týždeň. Keď si niekto prečíta posledných cca 10 strán, tak má skôr pocit, že je na stránkach psychiatrického ústavu.

Nie je to výčitka, veď aj zabaviť sa treba, ale niekedy kvantita nie je zárukou kvality... ?
Reakcia na: LUK #18888:
Ak áno. Tak im môžeš spraviť prednášku o tom, aký je rozdiel medzi dopravcom a prepravcom. Ale najmä prvému menovanému. Taktiež, že musia písať na transparenty Banská Bystrica, názov_zastávky, a nie také skomoleniny ako Ban. Bys.; B. Bys.; B. B.; a nebodaj bez názvu. Veď sú najmodernejší dopravca v strednej Európe. Pardon, aby som neukrivdil Ústí nad Labem. Tí nás predbehli. Tak už vieš prečo je dobré aby si to zajtra viedol???
Reakcia na: expresbb #18886:
to aj Magister príde? Aj s ujom Ch.? ?
Reakcia na: Kami #18882:
nie ze by som 20 min cez vikend nechcel. 20 si skor niekto pocka, pri 30 min intervale sa uz jasne oplati ist peso. 😞
Reakcia na: LUK #18884:
Preto je dobré, aby nás prišiel kontrolovať odborník na dopravu. Však LUK. Neboj sa. Žiadny palácový puč sa nechystá.
S tými plánmi máš pravdu. To môžem potvrdiť, že ani na železnici sa nedá nudiť a plány idú do ...
Reakcia na: LUK #18883:
..Hej mladô aký pocit..to je čo ?, inak vždy som chcela robiť na nejakom dispečningu tam musí byť veseloooo )) skúsim dať žiadosť vraj berú...dáke rybky..!!..keď ja radšej velím..))
Reakcia na: Habibi #18881:
potvrdzujem, aj ZV-166BH na L41 súťažila o stošesť...
Od #18879 sa dištancujem... a mám taký tichý pocit, že sa tu chystá nejaký palácový puč, lebo táto omladina (nemenovaná, ale veľmi aktívna v posledných dňoch) to nejako preberá do svojich rúk... ?

Re #18880 Habibi: keď máš pocit, že musíš mať všetko naplánované vopred, tak sa zamestnaj na dispečingu. Tam uvidíš, načo také plány sú dobré... ?
Reakcia na: Patriot #18875:
Jesensky vrsok je prilis tazky kopec aby tadial jazdilo vela spojov. Myslim ze 60 m interval na linku tadial staci.

Osobne by som rad vyuzil zhutnenie liniek v roku 2005 a mimo doplnkovych liniek sa viac orientoval skor na vyssi pocet spojov (lepsi interval) a menej liniek. Podmienkou je vhodna tarifa.

Momentalne staci zakladny vikendovy interval TB liniek 30 min, 20 min je nieco naviac - najprv vsak treba prilakat cestujucich.

Konkretnym CP sa trapi nemusis, na to mame ludi. 🙂
Denné hlásenie.. MHD ZV v BB dnes začala súťaž o najlepšie vykúrený autobus..zdá sa , že vyhrá v kolektíve obľúbena 26 - ka v ktorej práskli nervy diaľkovému vodičovi SAD BBDS /tých ešte majú..ktovie dokedy to vedia len na VÚC ../ ktorý sa smelo opýtal em há ďáka ZV či je chorý , že tak kúri a nevadí mu , že v buse už odpadávajú cestujúci..koho by napadlo otvoriť okno v januári !! ))) no a čo ?? v pondelok si dám pod zimník plavky....mám rada SAD MHD ZV BB či ako sa to do frasa volajú ???? ? ?
Reakcia na: maciatko #18858:
No ja si teda asi to ICQ fakt nainštalujem pre zvedavcov..verím ti , že by isto bolo zábavné , keby sme sa zajtra uvideli no žiaľ trpím profesionálnou deformáciou a víkendy mám naplánované minimálne mesiac vopred..))) inak fakt by som sa rada dozvedela hlavne to či aj nový pán primátor vedia čo si majú za výkony objednať /podľa scenára imhd to čo čítam dnes../ a kto si bude musieť tie opasky utiahnuť v tomto meste, aby to možnô bolo...lebo ja tiež viem tak pekne maľovať, žeby jedon neveril..a tak ako tu ktosi poznamenal zatiaľ verím novému primátorovi no chytá ma záchvat smiechu pri istých nových tvárach na meste čo sa dopravy týka..hej ja som taká veselá kopa a pre istotu mám aj nohy ak bude potrebnô odkráčať do práce.. ? to FAKT !!
Info o zajtrajšom stretnutí. Zmena pozývateľa. Na stretnutie pozýva a teší sa LUK. Nakoľko, neviem či sa mi podarí prísť na stretnutie. Tak len toľko. Však LUK???
Reakcia na: Petik #18877:
výnimočne a nečakane s tebou súhlasím...

Patriot: bez urážky, ale ako keby si prišiel z roku 2001, také intervaly navrhuješ...
Btw. Nám. slobody sa píše s malým "S", hoc SAD CCC sa nás snaží presvedčiť o opaku. ?
Reakcia na: Patriot #18875:

Vyjadrujem sa k tomu uplne prvemu navrhu, upravy neberiem do uvahy:
5 liniek na Pieninsku, 9 na Rudohorsku... To tam budu zapchy! 🙂
Preco mas v klbe linky, ktore jazdia raz za uhorsku hodinu (21,26)?
Aky zmysel ma triestit trasu (25, 27,28) ?
Naco sa 21 trepe po trase 22? Nedokazu kastani prestupit pri Leninovi? Co tak spojit navrhovanu 21+29? Hned mas solidne spojenie Sasovej a Radvane.
L32 popod droty -> zrusit!
PITovi sa to nebude pacit (mimochodom, nestihol si mi povedat, preco je to spatne) ale co tak zobrat polovicu spojov z L22 a pouzit ich na predlzenu L25: FDR - Karlovo - Karpatska - Rudohorska - ZST. Odstranis subeh na Rudohorskej, mozes zrusit L20 a usetris 3 autobusy. Verim ze sa s tym nebude ziadny debil vozit z jednej konecnej na druhu.
Na Uhlisko staci jedna linka - napriklad Stara Sasova-Uhlisko-Park-Nemocnica. Zvysok zvladnu minibusy (BTW nemyslim, ze nizkopodlazna linka potrebuje samostatnu ciselnu radu)
Este by som spojil 26+34, to by bola pekna linka:)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.