Prosím všetkých, aby ste sa konečne venovali tomu, na čo je táto stránka určená - doprave. Upozorňujem, že tieto stránky sú pomerne intenzívne a často monitorované zo všetkých zainteresovaných strán na BB doprave a najmä toto fórum o čom som sa opäť utvrdil aj tento týždeň. Keď si niekto prečíta posledných cca 10 strán, tak má skôr pocit, že je na stránkach psychiatrického ústavu.
Nie je to výčitka, veď aj zabaviť sa treba, ale niekedy kvantita nie je zárukou kvality... ?
Nie je to výčitka, veď aj zabaviť sa treba, ale niekedy kvantita nie je zárukou kvality... ?
Petik
Vyjadrujem sa k tomu uplne prvemu navrhu, upravy neberiem do uvahy:
5 liniek na Pieninsku, 9 na Rudohorsku... To tam budu zapchy!
Preco mas v klbe linky, ktore jazdia raz za uhorsku hodinu (21,26)?
Aky zmysel ma triestit trasu (25, 27,28) ?
Naco sa 21 trepe po trase 22? Nedokazu kastani prestupit pri Leninovi? Co tak spojit navrhovanu 21+29? Hned mas solidne spojenie Sasovej a Radvane.
L32 popod droty -> zrusit!
PITovi sa to nebude pacit (mimochodom, nestihol si mi povedat, preco je to spatne) ale co tak zobrat polovicu spojov z L22 a pouzit ich na predlzenu L25: FDR - Karlovo - Karpatska - Rudohorska - ZST. Odstranis subeh na Rudohorskej, mozes zrusit L20 a usetris 3 autobusy. Verim ze sa s tym nebude ziadny debil vozit z jednej konecnej na druhu.
Na Uhlisko staci jedna linka - napriklad Stara Sasova-Uhlisko-Park-Nemocnica. Zvysok zvladnu minibusy (BTW nemyslim, ze nizkopodlazna linka potrebuje samostatnu ciselnu radu)
Este by som spojil 26+34, to by bola pekna linka:)