Reakcia na: Kami #1547:
Sebestacne casove listky nie su asi nikde (aspon pokial je cestovne tak nizke ako v strednej Europe). Ale napriek tomu casove listky (a pripadne aj integrovana doprava) funguju v mnohych mestach (dokonca aj v Bratislave).Nemyslim ze prave BB by mala sancu dostat specialne na tento ucel dotaciu od Europskej Socialistickej Unie. To si musi ufinancovat samosprava.
Myslim, ze nejde efektivne dotovat podnik, ktory prevadzkuje nielen mestsku dopravu. Preto by prvorady ciel mal byt vyclenenie mestkej dopravy z CSAD. A teraz je najvyssi cas, ked sa CSAD sprivatizuje, potom uz bude neskoro, resp. bude to pre mesto ovela nakladnejsie. Na com to vlastne cele ustrnulo? Myslel som, ze ked zalozili MHD a.s. tak cela mestska doprava prejde na nich...
Mne osobne ako sviatocnemu cestujucemu v bystrickej MHD neprekaza ani tak absencia dlhodobejsich casovych listkov, ako skor neprestupnost tarifu a strasna pomalost (=nastupovanie jednymi dvermi).
Re #1544 Nepredali nahodou uz to nadrazie niekomu inemu? Mne sa zda, ze tam boli nejake vlastnicke zmeny ked odtial vyhnali MHD. Alebo boli aspon nejake reci...
Myslim ze vzhladom na otvorenie Kauflandu kusok vedla by tam mohli urobit nejaku nakupnu galeriu.
To som zvadavy ci v Kauflande budu aj nejake obchody alebo to bude len dalsi hnusny hypermarket typu bystricke Tesco.
BTW chlapi ako to robite, ze sem prispievate tak skoro rano?

Petik
Ja si myslim ze netreba ziadne studie, je to velmi jednoduche a odskusane v inych mestach.
Bezplatna doprava darcov krvi je nezmysel. Jednak sa to vztahuje na velmi obmedzenu skupinu ludi - par jedincov, ktori si urcite zasluzia odmenu, ale nerozumiem preco by mali cestovat zadarmo.
Takisto linka 100 a preprava kocikov je okrajova zalezitost.
Myslim ze mesto by prostrednictvom spolocnosti MHD a.s. malo vyvijat vacsi natlak na CSAD a snazit sa mestsku prostrednictvom tejto spolocnosti odlucit od CSAD.
Ja teda celkom dobre nerozumiem, ako je mozne ze CSAD nie je prosperujuci podnik.
MHD ma vyrovnane hospodarenie, dialkova doprava by mala byt vyrazne ziskova (ved ten vozovy park co maju uz nemoze mat ziadne odpisy)... ze by boli stratove primestske linky?
Skoda ze nevysla ta privatizacia, myslim ze aj najhorsi sukromny vlastnik musi byt lepsi ako ked to vlastni stat.