Reply on: TeBeCe #1542:
vitaj v klube 
EOS mi znie grecky, jazdia s tym napriklad aj svajciari Eurolines.
Skoro kazdy rok sa deklaruje zaciatok dostavby stanice a stale nic.
1. niekto si na to musi zobrat uver
2. ten niekto si musi zabezpecit rentabilitu, t.j. silnych najomcov
Re #1545 Peco: ako dlho by si potom cakal na zastavke? 20 minut ?
Kde sa ludia tlacia v MB, na 43 ci aj inde? Na 31, 32 a 93 byva vzdy vacsia alternativa. Lebo rano na 43 mal problem aj SOR, inak jazdi 43 prazdna.
Petik
Ja si myslim ze netreba ziadne studie, je to velmi jednoduche a odskusane v inych mestach.
Bezplatna doprava darcov krvi je nezmysel. Jednak sa to vztahuje na velmi obmedzenu skupinu ludi - par jedincov, ktori si urcite zasluzia odmenu, ale nerozumiem preco by mali cestovat zadarmo.
Takisto linka 100 a preprava kocikov je okrajova zalezitost.
Myslim ze mesto by prostrednictvom spolocnosti MHD a.s. malo vyvijat vacsi natlak na CSAD a snazit sa mestsku prostrednictvom tejto spolocnosti odlucit od CSAD.
Ja teda celkom dobre nerozumiem, ako je mozne ze CSAD nie je prosperujuci podnik.
MHD ma vyrovnane hospodarenie, dialkova doprava by mala byt vyrazne ziskova (ved ten vozovy park co maju uz nemoze mat ziadne odpisy)... ze by boli stratove primestske linky?
Skoda ze nevysla ta privatizacia, myslim ze aj najhorsi sukromny vlastnik musi byt lepsi ako ked to vlastni stat.