Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #12870:
Ste spokojní s odpoveďou LUK-a, že odpoveď na otázku, dokedy sa bude zbierať petícia nájdete na úvodnej stránke?
Neviem či si niekto všimol novù módu Zvolenského vylepovania cp v niektorých typoch lexanových prístreškov. V týchto prístreškoch sa nachádza aj odomykatelne okienko a cestovné poriadky nalepujú tam. Bojím sa aby tam tak neostali natrvalo.
Reakcia na: LUK #12888:
Píšete:

"utlmujeme iba aktivity nevhodných osôb, ktoré sa snažia zviditeľniť na aktivitách tretích osôb :-P"

Stručná medziotázka: Koľko ste už osobne nazbierali podpisov za túto petíciu? Stáli ste niekedy aj sám pri petičných hárkoch na verejnom priestranstve?

Predpokladám, že nie. Potom by ste netárali o pokusoch kohokoľvek "zviditeľňovať sa" na úkor iných osob.
Reakcia na: LUK #12888:
Takže podľa Vás, členovia petičného výboru nie sú automaticky aj signatármi petície "Spoločne zachráňme trolejbusovú dopravu"?
Reakcia na: Cassovia t-busy #12887:
Veľmi prehľadne usporiadané témy dotýkajúce sa tvojej otázky aj inej nájdeš (s istým dorazom na SR a BB) na: http://www.kamim.sk/doprava/index.php
Reakcia na: Karol Nagy #12885:
predpokladáte zle... Ide o občana SR...

"by radšej len utlmovali aktivity za čo najširší zber podpisov"
utlmujeme iba aktivity nevhodných osôb, ktoré sa snažia zviditeľniť na aktivitách tretích osôb 😛
Dobrý den,

mohl bych, prosím, někoho požádta o vypsání základních dat historie trolejbusové dopravy, tedy kdy byl zahájen provoz na jednotlivých tratích, jak to bylo se zkušebním provozem + významné změny? Ten popis historie tady je dost chaotický a nesrozumitelný. ?
Reakcia na: Majkl #12874:
tam by hadam bodol este aj preklad. Inac pre tych co nevedia nemecky je tvoj prispevok bez vyznamny ?
Reakcia na: Sarko #12870:
Ja, osobne mám na mysli vobec nie len Slovákov žijúcich v zahraničí, ale akýchkoľvek občanov aj iných krajín, povedzme, aby sme nešli do extrémov, tak len zo štátov EÚ. Prečo? Precedens uviedli priamo zostavovatelia petície a členovia petičného výboru (Ja medzi nich nepatrím), keď samotným členom petičného výboru je aj občan z trvalým pobytom v Prahe, predpokladám, že ide o občana ČR. Keďže členovia petičného výboru sú braní za prvých signatárov petície, platí, že aj ďaľší môžu byť zo štátov mimo SR - a prečo by to mala byť len ČR.

Zdorazňujem, to je len moj súkromný názor, na ktorý som dosiaľ nedostal reakciu od nikoho z členov petičného výboru.

Ako vidíš, niektoré (pre mňa a asi aj pre Teba anonymné postavy tohto fóra) by radšej len utlmovali aktivity za čo najširší zber podpisov a vymazávali linky...

Tiež, nikde pri týchto diskusiách - a ani na iných fórach ani neudávam svoju adresu, aby mi nikto ani náhodou fyzicky neposielal podpisové hárky. Aj keď mi ich viacerí dávajú, okrem tých, s ktorými sa poznám dlhšie, žiadam ich, aby si ich ponechávali - a potom poslali na jedinú adresu, na ktorú sa majú posielať: Juraj Jendrišák, Karpatská 5, 974 11 Banská Bystrica.

Podľa mňa, z V. Británie by sa mohli poslať podpisy aj zoscanované, ale ak pošta príde do troch dní, tak hádam aj klasicky ...
Reakcia na: Kami #12880:
No to co trepol zajacik o zmluvach je ciry logicky nezmysel, kazdy, kto vie aspon trosilinku logicky rozmyslat, si musi tukat na celo...

Na reportazi ma mrzi len to, ze sa TA3 nezmienila o tom, ze autobus nerovna sa autobus, t.j. ak SAD ZV tvrdi, ze uz maju dost busov, tak zavadza, lebo klbakov dost rozhodne nemaju...
Reakcia na: cerno #12882:
heh sorry. Nevsimol som si ze kami to uz pisal. ak preto ak moze niekto tieto dva moje prispevky zmazat tak ich zmazte ?
Reakcia na: PepinoBB #12876:
To mas sice pravdu, lenze kvoli neporovnatelnosti ponuk bola sutaz zrusena. Takze da sa povedat akoby ziadna sutaz nebola.
Reakcia na: Kami #12880:
repríza zajtra o 14:15 ? Ale zase len kopa nepresností až bludov...
PepinoBB: sutaz bola zrusena.
Podmienky BBDS ako boli prezentovane neboli, pri uvedomeni si vsetkych suvislosti, horsie ako podmienky Zvolena.
29.12., ked sa podpisala zmluva a rokovalo sa do polnoci, bola mestu dorucena zavazna ponuka BBDS obsahujuca rovnake podmienky ako ponukol Zvolen (14 Sk, 31 mil. dotacia, nastup vsetkymi dverami). Zvysenu stratu by znasala BBDS za PODMIENKY vzniku DP! Samozrejme deklaruju (este stale) plnu pripravenost na 100% dopravu.
Rokovanie zrejme stroskotalo na linkach do obci (licencia udelena 30.12.).

Prebiehali aj rokovania o trolejbusoch. Bez vysledku. ZV chcel zmluvu na 1 rok za minimalnu cenu. BBDS zas zmluvu na 8 rokov.
Majkl okolo znovuobnovenia trolejbusov sa šíria každý deň iné fámy. Raz že ich chce prevádzkovať Sad BB a Sad Zv autobusy a druhy deň, že Sad Zv si chce prenajať celú sieť za rozumnú cenu. Ani srnky sa v tom neorientujú, tak je to zamotané.
Reakcia na: PepinoBB #12876:
myslím si, že fakt, že priemerný vek trolejbusov je hádam 15 rokov je pre nich rozhodujúci argument prečo trolejbusy nie. Skúsenosti z iných slovenských miest hovoria, že prevádzkové náklady na km jazdy trolejbusov vôbec nemusia byť vyššie ako u autobusov...
Reakcia na: Majkl #12875:
Pravdepodobnosť toho, že SAD ZV bude v situácii, keď bude uvažovať o obnovení vozového parku trolejbusov, sa blíži nule. Takže sa toho zrejme neboja.
Ak bude niekto prevádzkovať trolejbusy, tak BBDS alebo mesto. A preto nehrozí ani modernizácia trolejbusov. Však ešte 10 rokov vydržia.
A k súťaži len toľko : po skončení súťaže dokáže ponúknuť fantastické podmienky každý blbec.
V súvislosti so SAD Zvolen a trolejbusmi mi napadla ešte jedna vec: SAD ZV sa zrejme bojí, že by musel kompletne obnoviť vozový park trolejbusov novými vozidlami, čo by skutočne bolo výrazne drahšie v porovnaní s vysokopodlažnými Karosami radu B 950.
Neviem síce, v akom stave je výzbroj bystrických trolejbusov po 15 rokoch, ale trolejbusový park by sa dal obnoviť generálnymi opravami s kompletnou výmenou skeletu, náprav a interiéru (tak ako v BA modernizovalo tých pár 14Tr-iek na 14TrM) - t.j. spravila by sa "generálka generálky", ale tentokrát s novou kasňou. Získali by sa tak vozdilá, ktoré by neboli také drahé, vydržali by minimálne do skončenia platnosti licencie (r. 2013) a bystričanov by nerozčuľovali svojím hlukom...

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda_14tr&no=201&id=27302aeef3f021f4f0f3f634

Zároveň som si pozrel podmienky, s ktorými sa BBDS prihlásila do súťaže a musím konštatovať, že je škoda, že mesto nepohrozilo BBDS takouto súťažou už skôr. Konkurencia robí divy. Možno keby minulý rok ubrali zo svojho neohrozene-arogantného prístupu, nemuseli sme tu dnes riešiť problémy existencie trolejbusovej dopravy...
FWD ešte jedného mejlu zo zahraničia:

----- Original Message -----
From: "Jürgen Lehmann"
To:
Cc: "RS"
Sent: Saturday, December 31, 2005 9:36 AM
Subject: Einstellung des umweltfreundlichen Trolleybusbetriebes in
Banska
Bystrica muss gestoppt werden - bitte um Mithilfe - danke


> TROLLEYMOTION
> c/o.
> Dipl.-Ing. JÜRGEN LEHMANN, Korschenbroicher Str.3, 41564
Kaarst
>
>
> Kaarst - Büttgen, 30.12.2005
>
>
> Sehr geehrte Damen und Herren,
>
> Mit Bedauern haben wir über die bevorstehende Einstellung des
> Trolleybusbetriebs in Banska Bystrica gelesen.
> Wie vielleicht bekannt, hat sich eine Organisation in Salzburg
namens
> TROLLEYMOTION gebildet, die sich für den Ausbau und natürlich auch
Erhalt
> der Obusbetriebe einsetzt. So soll dies auch im jüngsten Fall Banska
> Bystrica noch Aktivitäten durchgeführt werden. So gingen bereits
Schreiben
> an die Regierung der Slowakei, auch die österreichische Regierung
wurde um
> Mithilfe gebeten. Für weitere Schreiben erbat der Geschäftsführer der
> TROLLEYMOTION Peter Haibach um eine kurze Zusammenfassung des
Geschehen in
> Banska Bystrica. Diese füge ich als Entwurf diesem Mail bei. Die
Daten
sind
> soweit mir erkennbar aus Ihrer Seite http://www.imhd.sk/bb/ . Es
würde uns
> freuen, wenn Sie kurzfristig den im zweiten Abschnitt geschilderten
> Sachverhalt ergänzen bzw. bestätigen könnten. Es handelt sich um
Daten,
die
> ich leider mangels Kenntnisse Ihrer Landessprache aus den Internet
erraten
> habe.
>
> In Vorfreude auf Ihre Antwort
>
> Mit freundlichen Grüßen
>
> Jürgen Lehmann
> _________________________________________________________
> homepage privat: http://obus269.homepage.t-online.de/
> homepage TROLLEYMOTION: www.trolleymotion.com

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.