Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dneska, ked uz mam za sebou niekolko gratulacnych telefonatov a mailov, ze som sa objavil v Novom Case a na par galerkach na nete (napr. http://www.poslanec.sk/gallery/cpg133/displayimage.php?album=lastup&cat=6&pos=19), uz chapem co myslel Kralik tou popularitou ... Zial nepochopil, ze o to nam vobec neslo (ani tie peniaze som nedostal, co spominal ...), a ze jedine co si zelame (a co si zela asi kazdy Bystrican) je kvalitna MHD a navrat trolejov (zial to si nezela kazdy Bystrican). Ale o inom som chcel ....

Nikoho nenutim podporit nasu vec (zachranu trolejov), ale mrzi ma, ked ostavame nepochopeni ... Ze v trolejoch bola zima? Ano, niekedy ... Ale ja napr. teraz casto chodim linkou 8 a tu som snad vykurenu ani raz nezazil ... A co je horsie, clovek sa tam nema ani poriadne coho drzat, ked ju jazdi primestsky spoj. Ludia potom lietaju ako listie po celom autobuse ... A uplne najhorsie je, ked tato linka proste ani nejde ... Proste si len tak vynecha!

Nemam nic proti SAD ZV, kludne nech robia nadalej MHD, ale ked na to budu pripraveny! A teraz niektori z Vas budu oponovat, ze za to moze BBDS, lebo zadrziava 35 autobusov , ktore im nepatria ... ZObudte sa! SAD ZV by nepomohlo snad ani 50 autobusov ... Proste SAD ZV sa nahrnul do Bystrice absolutne nepripraveny! Samozrejme ocenujem ich snahu (resp. ich taktiku ) o odskodnenie cestujucich, ale vsetko ma svoje hranice ... A oni tie hranice (a najme tie pravne) uz prekrocili velakrat ... Ale ludska trpezlivost coskoro pretecie ...

Uz dnes som pocul na linke 8 par cestujucich ako su nespokojni ... Na ceste domov, ked som cakal na Namesti slobody nejaky bus do Radvane, zrazu prisla 8icka, ktora vobec nemala ist (alebo mala 10 az 15 minutove meskanie) ... No nic, nebudem sa priecit, aspon som nemusel cakat dalsich x minut a nastupil som ... A tu sa mi pred ocami odohralo divadlo, ked 76 rocnej dochodkyni vodic dal klasicky 9 korunovy listok (platila cipovou kartou, tusim). Pani si to najprv nevsimla, ale po prvej stvrtine sa pustila do vodica, ze preco neplatila 4 SK ako ked isla zo Sasovej na Namestie slobody. A tu jej zrazu vodic zacal omielat, ze pani tam hore nariadili davat dochodcom listky za 9 SK ... Pani mu ale vysvetlovala, ze ona ma nad 70 rokov a ti to maju zlavnene ... Po asi dvoj - troj minutovej hadke, vodic ustupil ... Ale o com to bolo? Chcel si vodic privyrobit? Alebo naozaj je taka nariadenie? Alebo preco jeho kolega na inej linke, jej dal zlavneny listok? Proste chaos, lava ruka nevie co robi prava ... A 8icka, ktoru som predtym malokedy videl narvanu ludmi, priam praskala vo svikoch ... Proste krasa pozerat sa na ludi, ktori su na seba natlaceni, ktori ako keby chceli zlomit rekord v pocte ludi narvanych do jedneho stareho srotu ...

A teraz sa pytam, Vase pohorsenie skonci hned potom ako sa ocitnete mimo busu? Lebo ak ano, tak je mi to luto, lebo takto si ani lepsie MHD nezasluzite! Skoda, ze slovaci a teda nielen bystricania su totalne pasivni ... sme ako ovce ... prisposobime sa vsetkemu ... A je nam jedno, ze stado vedie vol ....

PS: Asi marne cakam, ze niekto ponesie za tento stav zodpovednost, ale ja som bol vzdy snilek ...
Ing. Martin Baník, poslanec MsZ a prednosta Obvodného úradu mi dnes napísal o. i. (a následne súhlasil s citovaním nižšie uvedenej pasáže):

"K trolejbusom, moj nazor netajim a myslim si, ze je znamy.
Je vsak pravdou aj to, ze som jediny, skutocne jediny zo zastupitelstva, ktory to jasne a zrozumitelne povedal. A povedal som to už velmi davno a opakovane aj 13. decembra. Tato tema chce len jedno, aby sa nou zaoberali odbornici, nic viac ani menej. Dnes sa to javi ako velmi jednoduche rozhodnutie ale co zajtra, za rok, za desat? Preco sa to ale nepytate tych, co tento problem zjednodusuju a podcenuju. Poviem Vam mena - Cmarko, Novansky, Toman... Tito pani hybu zastupitelstvom, nie Banik.
A teraz k veci. Vidime, ze tato tema je zlozita a prisne odorna. Evidujeme aj to, ze po ciastocnej stabilizacii MHD sa javi pre niektorych ako sekundarna. To znamena, ze ak chceme v nasom meste o tom hovorit, musime tuto temu poslancom a Bystricanom priniest MY. Ale nielen priniest, ale pokusit sa jasne formulovat problem a naznacit moznosti rieseni. Takto mozeme dosiahnut aspon to, aby tento problem nebol temou len par nadsencov."

Chcel som, aby to sem sám pripol, napísal mi, že uprednostňuje www.poslanec.sk ...
Este by ma velmi zaujimalo, ako vyzera ta zmluva medzi mestom a SAD Zvolen (nema ju niekto?), konkretne ci ma mesto este nejake moznosti pozadovat od bryndziarov prevadzkovanie trolejbusovej a vseobecne aky ma mesto manevrovaci priestor, ci je moznost vypovedat tu zmluvu, za akych podmienok a podobne.
Petik: takmer všetci sú s týmto bordelom spokojní... A nás pár nespokojných označia za zástancov starých poriadkov najatých BBDS a tým je to vybavené...
Reakcia na: LUK #12730:
"nase trolejbusy" je len emocne vyjadrenie, ktore sa skutocnosti viac alebo skor menej priblizuje.
Ja mam tie trolejbusy tiez rad, ale necitim sa ako ich vlastnik.

Mimochodom nejak to v BB utichlo. Ziadne tlacovky, ziadne novinky... Co sa deje?
Reakcia na: SKODA-Sanos #12732:
vratia sa do premavky ?
OTAZKA:
Co bude s Banskobystrickymi trolejbusmi? Predaju sa alebo co ?
Reakcia na: mimi #12721:
Ešte som zabudol na jednu dôležitú vec. Potvrdenie o vidaní a platnosti prepravnej zančky musí byť umiestnené na viditeľnom mieste vo vozidle. To znamená, za predným sklom, palubnej doske.
Reakcia na: Petik #12728:
nesúhlasím s Tebou... 51% akcií BBDS vlastní ešte stále Fond národného majektu - teda tento štát, teda my všetci... A obstarávali sa tiež z peňazí nás všetkých...
Reakcia na: Petik #12728:
Rychlejšie píšeš ako čítaš, prepáč... Táto výzva je veľmi dôležitá, sadni si a kľudne čítaj! ?
Reakcia na: poslanec.sk #12727:
Tie trolejbusy zial nie su nase ani nam nepatria. Keby boli nase (mestske), tak by dnes pravdepodobne jazdili, alebo by aspon akutne nehrozilo ich zrusenie.
Vážení priatelia ? (použijem obľúbené oslovenie pána Tomana)

situácia je vážna, ale nie zúfalá!

Zúčastnil som sa ako jeden z občanov protestu vo VÚC (bol som dokonca jeden z trojice, ktorých vpustila ochranka na "verejne" zasadnutie zastupiteľstva, na ktorom sa pre verejnosť z 200 miest našli slovom tri miesta, aj to po primátoroch ktorí náhodou neprišli !!!)

Prejavili sme svoj názor ako občania, tvrdo, rázne - ale korektne. Nenarušili sme rokovanie, neobmedzovali ostatných poslancov. Ale UPOZORNILI SME CELÉ SLOVENSKO NA BORDEL ČO TU V BB MÁME! Ako? - Cez médiá! Čo dnes nie je v hlavných správach, to ako keby neexistovalo. Ale to nebol jediný cieľ.

Cieľom bolo najmä pomenovať vinníka! Ešte stále si myslíte že primátor s mesačným platom 70 - 90 tisíc korún a niekoľkodesaťtisícovými ročnými odmenami ZA NIČ NEZODPOVEDÁ a za NIČ NEMOŽE???

"Banskobystrický primátor Ján Králik bude mesačne poberať základný plat približne 90 tisíc korún. Poslanci mu na dnešnom rokovaní mestského zastupiteľstva pridali 45 percent. Zároveň Králikovi odsúhlasili aj odmenu za minulý rok vo výške 25 percent z 50-tich percent súčtu jeho platov za vlaňajšok." (Nový čas, 26.4.2005)

Je najvyšší štatutár mesta, právne zodpovedný, čosi ako riaditeľ vo firme. Muroň je jeho priamy podriadený a šéfuje celému úradu, je to úradník zaplatený z našich daní! Je to náš zamestnanec! Sú to naši zamestnanci! Sú povinní pracovať pre nás kvalitne a zodpovedne!

To čo vidíte dnes je kvalita a zodpovednosť???

Na základe protestu vznikla nová občianska iniciatíva "Občania mestu", občanov ktorí už ďalej nemienia tolerovať túto lajdáckosť a rozhadzovanie NAŠICH PEŇAZÍ! Naštartovali sme ZMENU, lebo sa už na to nemôžeme dívať. www.obcania-mestu.szm.sk

NEJDE O POLITIKU, IDE O OBČIANSKE POSTOJE!

Je čas, aby ste sa aj vy, mladí, starí, zapálení pre troleje, MHD, INÚ KVALITU ŽIVOTA rozhodli pre AKCIU a začali KONAŤ! Petícia je málo!

Je potrebné začať robiť VIDITEĽNÉ PROTESTY, PRESVEDČIŤ OSTATNÝCH ŽE TROLEJ STOJÍ ZA ZÁCHRANU!

Ale nie za jedného alebo druhého dopravcu!

Za VRÁTENIE TROLEJBUSOV OBČANOM! Sú to NAŠE TROLEJBUSY, PATRIA NÁM a LEN MY ROZHODNEME ČO S NIMI BUDE!!!

Troleje ma zmysel vrátiť mestu len pri zároveň ABSOLÚTNEJ ZMENE SPOSOBU riadenia mesta Banská Bystrica

Tento protest musí byť cieľavedomý, nestranný, nezávislý, nemanipulovateľný!

Za záchranu trolejov a ich prinavrátenie mestu je nutné urobit čokolvek zákonné!

Aj dokopať Králika k zodpovednému ministrovi, alebo najlepšie priamo k výpravcovi vlakov Dzurindovi, je dopravák, pochopí občanov - pred voľbami, určite!!! :))

TREBA NEJAKO ZRUŠIŤ CHYBNÚ PRIVATIZÁCIU A POMOCŤ BANSKEJ BYSTRICI S EKOLOGICKOU DOPRAVOU. IDEME DO ÚNIE ČI DO TURKMENISTANU??

ALE TREBA POVEDAŤ AJ JASNE ŽE KRÁLIKY TU UŽ SKONČILI S POKUSMI NA OBČANOCH!!! MUSIA NAPRAVIŤ SVOJU CHYBU A ABDIKOVAŤ!!!

Verejnosť musí pomôcť mestu prinavrátiť troleje občanom. Dá sa skoro všetko, aj čo sa zdá takmer nemožné, len si musíte stanoviť jasný cieľ, ktorý chcete dosiahnúť...

❤ Držím nám všetkým palce a verím že táto výzva tu nezapadne do zabudnutia! ❤

Jaroslav Huba, občiansky aktivista z Podlavíc, administrátor stránok www.poslanec.sk a www.ova.sk
pri vniku tohoto dopravného chaosu - predstavilo vôbec niekedy MsÚ nejakú koncepciu MHD pre mesto BB a z toho vychádzajúcu stratégiu? Veď to sú základné podklady pre vyhlasovanie akejkoľvek súťaže? Brrr, až sa bojím pomyslieť na to, že všetko sa robí len tak... ? ? ?
Reakcia na: 81-71 #12690:
Vy asi nie ste z BB,spravne uvazujem,vsak? Inak by ste nemohol postavit otazku tak,ze teraz nie je dolezite,ci trolejbusy ano,ci nie? Prave teraz sa "lame chlieb",mozno neskor uz nebude o com..?!
Miro áno má môže prinútiť vodiča k nepokračovaniu v jazde, zobrať technicky preukaz a dať podnet na začatie správneho konania, ked že sa jedná o priestupok, konanie prechádza do kompetencie Krajského uradu a ten rozhodne o sankcii.
Reakcia na: mimi #12721:
Ďakujem za vysvetlenie. A má polícia reálnu právomoc niečo robiť, keď autobusy jazdia v rozpore s týmito predpismi? Napríklad im na mieste zakázať jazdu s cestujúcimi?
Miro a ešte som zabudol bez zákonného poistenia nemôžeš do premávky s autom, nie to ešte s autobusom plným ľudí. Ak by sa nebodaj niečo stalo, tak by to bolo na trestný čin verejného ohrozovania.
Miro vysvetlím tì to. Pokiaľ má vozidlo prepravné značky a jazdí s mimi v premávke, je povinný ho do 7 pracovných dni zaradiť do evidencie. Prepravné značky musí mať riadne upevnené. Ak má vozidlo značky prepravné vyvozné táto značka platí na území cudzieho statu 15 dní do vtedy musí vozidlo zaradiť do evidencie a zaplatiť zákonné poistenie. Značka musí byť na vozidle riadne upevnená. Toto kontrolovala polícia u nových Zvolenských autobusov.
"Normálny režim" MHD v praxi: spoj L24, ktorý má podľa CP zo zastávky Úsvit odchod 7:18 išiel kto vie kedy, nakoľko vozidlo o 7:20:31 (garantovaný časový údaj) ešte len odchádzal zo zastávky Úsvit v smere Mládežnícka (odchod podľa CP 7:05) s meškaním +15:31 min. Zhruba 1 minútu po ňom išiel aj posilový spoj. Napriek peknej snahe podotýkam, že žiadne posilové spoje v schválenom cestovnom poriadku nie sú a teda premávajú v rozpore s ním!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.