Ani ja nesuhlasim s tym, aby sa dalsia linka trepala na stanicu.
Bystricka posadnutost touto konecnou je vysvetlitelna jedine tym, ze linkami "na stanicu" sa cestujuci dostanu na vacsinu cielov v centre. Konecna "na stanici" je len vedlajsi efekt.
Priklanam sa k tym, ktori tvrdia, ze na stanicu uplne postacia trolejbusy.
Presmeroval by som odtial aj sucasnu L34 a to nasledovnym opatrenim:
Spojit linky 26+34+35+36 do trasy Tatranska-Partizanska-Nam.Slobody-Hustak-Park-Podlavice/Skubin/Mlynska.
Okrem toho, ze sa zavedie rozumne priame spojenie z Partizanskej na Hustak, sa usetri viac autobusov ako pri kratkodobom neuspesnom experimente s jazdou L34 cez Bellusovu.
Ako nahradu za L35+36 na Komenskeho ulici by som L20 presmeroval do trasy Pieninska-Karpatska-Karlovo-Horna/Skuteckeho-ZSt (neviedol by som ich po Kolarovej ulici ako dnes ale Hornou so zastavkou pri OA a pri starom Priore. Tym by bola do urcitej miery nahradena aj byvala L100.)
Co sa tyka L55, tu by som naopak v sedle skratil do trasy Hronsek-Badin-Rakytovce-Vozovna so zabezpecenym a tarifne zvyhodnenym prestupom na L2 a L3. (a hned budu mat spojenie na ZSt?) Naco viest paralelne autobusy a trolejbusy v sedle? A v spicke nech to kludne jazdi az na ZSt alebo radsej na Strieborne namestie.
Ak ma niekto pocit, ze moje navrhy dokazuju neznalost situacie, upozornujem, ze na rozdiel od vacsiny z Vas som v juli 3x vyuzil MHD! ?
Bystricka posadnutost touto konecnou je vysvetlitelna jedine tym, ze linkami "na stanicu" sa cestujuci dostanu na vacsinu cielov v centre. Konecna "na stanici" je len vedlajsi efekt.
Priklanam sa k tym, ktori tvrdia, ze na stanicu uplne postacia trolejbusy.
Presmeroval by som odtial aj sucasnu L34 a to nasledovnym opatrenim:
Spojit linky 26+34+35+36 do trasy Tatranska-Partizanska-Nam.Slobody-Hustak-Park-Podlavice/Skubin/Mlynska.
Okrem toho, ze sa zavedie rozumne priame spojenie z Partizanskej na Hustak, sa usetri viac autobusov ako pri kratkodobom neuspesnom experimente s jazdou L34 cez Bellusovu.
Ako nahradu za L35+36 na Komenskeho ulici by som L20 presmeroval do trasy Pieninska-Karpatska-Karlovo-Horna/Skuteckeho-ZSt (neviedol by som ich po Kolarovej ulici ako dnes ale Hornou so zastavkou pri OA a pri starom Priore. Tym by bola do urcitej miery nahradena aj byvala L100.)
Co sa tyka L55, tu by som naopak v sedle skratil do trasy Hronsek-Badin-Rakytovce-Vozovna so zabezpecenym a tarifne zvyhodnenym prestupom na L2 a L3. (a hned budu mat spojenie na ZSt?) Naco viest paralelne autobusy a trolejbusy v sedle? A v spicke nech to kludne jazdi az na ZSt alebo radsej na Strieborne namestie.
Ak ma niekto pocit, ze moje navrhy dokazuju neznalost situacie, upozornujem, ze na rozdiel od vacsiny z Vas som v juli 3x vyuzil MHD! ?
Danny
RE Luk: nejdem sa k tomu co si pisal vyjadrovat (skoda mojho drahocenneho casu), len mi tak myslou prebehla uvaha, co vsetko si aktivne urobil prave ty pre tuto MHD ?
1. Linka 91 uz ma tarifu linky 90 (teda asi aj linka 94)
Presvedcil som sa o tom dnes rano. Presvedcil sa o tom aj samotny vodic, kedze o nicom nevedel, istu dobu vydaval viac ako mal (vo svoj neprospech).
2. Prekvapila ma reklama na novy TV vysielac JOJ v BB- bol v tej 91-tke. Vyzorom pripominaj vysacky na hotelovych izbach s textom Nerusit (Zavesene na hornych tyciach-vyseli ich desiatky)
3. Videl som aj nevsedny "ukaz": na Karpatskej, cca 8:45 zastala vedla Karosy linky 25 paralelne 2. Karosa linky 24 a vyhnala ludi z nej do toho prvsieho busu. Zeby racionalizacia vyuzivania spojov? ?