Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Cream #24194:
Na L2 a 6 jazdia momentálne len sóla.
Nieco pre nasho "lanovkara"..: http://www.sme.sk/c/3486295/Pozemna-lanovka-v-Tatrach-v-nedelu-na-poslednej-jazde.html mimi, to by si si nemal nechat ujst, aby si potom nelutoval ako v pripade nakladnej("huntikovej") z Kostiviarskej do Senice.. ?
v najnovsom +7dni rozoberaju vybavovaca chachabadu a licenciu do riecky.
Srdecne pozyvame vsetkych milovnikov cyklistiky na dalsi rocnik CYKLOFESTU 2007, ktory sa bude konat uz buducu sobotu, s vystavou SPORTLINIA. Pripravili sme velmi zaujimavu a nevsednu trasu.

Tesime sa, ze ucastou podporite myslienku budovania cyklotras v meste Banska Bystrica ?

Nech sa paci, odkaz na program: http://www.poslanec.sk/banska-bystrica/aktualne-informacie/cyklofest-2007-banska-bystrica-22-9-2007
a na lince 2 a 6 uz kloubove nejezdi?
Reakcia na: draxter #24178:
Ešte raz ti uvediem, čo som pôvodne napísala:

citát/"Re #24131 Mirosk: Takže Zákon č. 315/1996 §4 : Vodič nesmie počas vedenia vozidla obsluhovať telefónny prístroj alebo vykonávať inú obdobnú činnosť, ktorá nesúvisí s vedením vozidla.

Špeciálne som sa jedného prednášajúceho v autoškole pýtala na hands-free. Podľa uvedeného sa používať nesmie, keďže nejakú minimálnu obsluhu vykonať musíš a telefonovanie nesúvisí s vedením vozidla. Takže si pozri zákon a ty netrep debiliny."/koniec citátu

Ako vidíš v prvej časti je znenie zákona aj s uvedením paragrafu. V druhej je stanovisko inštruktora. Žiadny môj výklad sa tam neuvádza. Okrem toho chcem upozorniť na to, že sú tam uvedené dva dôležité pojmy: obsluhovanie telefónneho prístroja a iná obdobná činnosť nesúvisiaca s vedením vozidla. Inak so zákomni mám určité skúsenosti, nie so všetkými, ale kopa vecí je vysvetlená nejednoznačne a v praxi som si všimla, že nejaký orgán, ktorý to má na starosti, pokutuje alebo nepokutuje podľa toho, ako sa sťažnosť alebo vysvetlenie podá. Normálne som si odsledovala vývoj a stanoviská v praxi, pretože som s tým dlhú dobu robila. Nakoniec som s tou prácou znechutene praštila. Asi už budeš vedieť, prečo. Ak budeš chcieť, uvediem ti normálne konkrétne prípady, ale cez ICQ, lebo je to nadlho. Nechcem vyrypovať, ale utrieďme si veci.
Reakcia na: brefos #24190:
Granusy nejazdia, 299BO už (čo ja viem) neexistuje a 977BE som už raz písal... ?
Reakcia na: brefos #24190:
BB-138BO jazdí na zrýchlenej linke BB-BR (napr. čo ja viem, tak pravidelne robí spoj o 14:00 z Rooseveltovej nemocnice do Brezna). Ostatné vozy neviem, ale podľa mňa nejazdia. No definitívnu odpoveď dá snáď až LUK ?.
LUK: Využívajú sa ešte niekde tieto busy, Granus BB 565AJ, BB 830AJ. Karosy BB 299BO, BB 138BO, BB 977BE? Ďakujem za odpoveď. ?
TAK a na L26 sa na klbe tutok večerom rozhovorila tetuš asi niekto číta naše sťažnosti ? no, ale pre zmenu nesvietili transparenty ? asi sme nároční, ale zase oceňujem snahu ? a inak sa mi páči dnešná téma..idem písať ten predpis ?
Reakcia na: wizard112 #24187:
ono totiž nemá aký kĺb zaskakovať za ostatné kĺby... Preto napr. za mŕtvu 294BD sa opakovane objavuje sólo...

Re #24186 PIT: presne tak...

Re #24185 PIT: wizard použil zlý slovosled... správne znenie vety je "...Kĺbové autobusy sú nasadzované výlučne na kmeňové poradia liniek: ..."
Ale ani to neznamená, že neuvidíš aj sóla na tých linkách a naopak, že neuvidíš kĺb na inej linke, napr. L41... ?
Reakcia na: PIT #24185:
Tak výlučne je možno prisilné slovo, ale potom by ani jedna linka nebola kĺbová. Ja som mal na mysli len pracovné dni. Na L26 môžes sólo zahliadnúť aj v prípade, že všetky poradia by boli kĺbové, nakoľko tam robí prejazd voz pridelený na L23 (urobí jedno kolo). Tiež sa mi zdá, že aj voz pridelený na L80 (nie som si istý, ak sa mýlim, opravte ma) robí večer nejaké spoje na L1, takže aj na L1 môžeš uvidieť sólo v prípade, že všetky poradia sú kĺbové. Napr. aj na L90 ide ráno sólo, ale súčasne s ním ide aj kĺb. Čiže ak by sme uvažovali, aká linka je čisto kĺbová, museli by sme tieto linky z tohto zoznamu vyradiť. A druhá vec je, že situácií, kedy na kĺbových linkách zaskakuje sólo, je viac než dosť. ?
Reakcia na: PIT #24185:
To fakt je na L3 len jedno poradie klbové?? To kedysi v rannej špičke tam nestačili ani všetky kĺbové pri zhruba rovnakom alebo mierne väčšom počte spojov...
Reakcia na: wizard112 #24184:
Tal slovo "výlučne" sa tam celkom nehodí, keďže cez víkendy to celé padá a ani v pracovných dňoch nie je problém aj napr. na L1 a 26 vidieť sólo (napr. dnes na L26 BB-643AN, takisto včera večer), ale spravidla je možné sa tváriť, že uvedené linky sú "kĺbové" ?
Reakcia na: Cream #24183:
Linky, na ktoré je nasadzovaný výlučne kĺbový autobus, sú: 1, 21, 22, 24, 25, 26, 90, na linke 3 je iba jedno poradie kĺbové. Ostatné linky obsluhujú sóla a linky 101 - 105 minibusy. Nočne linky 97+98 obsluhuje jedno vozidlo. Chodí tam vždy sólo, ale v noci z piatka na sobotu chodieval kĺb (počas minulého školského roka) a teraz uvidíme, či táto tradícia bude pokračovať. ?
Porád mi neni jasné jake linky jsou kloubové,poradi mi nekdo
Reakcia na: mirkobb #24168:
Jasné, taká ťažká HF sada do auta je určená na to, aby som sa s ňou prechádzal po lese ? ? ? .
Ešte pre Teba, PIT-a aj maciatko: Problémom slovenského (aj českého) právneho systému je to, že sa vymýšľajú nezmyselne tvrdé predpisy, zákony a ich nezmyselne tvrdé výklady, čo v konečnom dôsledku vedie len a jedine k tomu, že ich ľudia viac porušujú, než keby boli napísané a vykladané rozumne.
To platí napr. aj o rýchlosti - ak niekde na dlhom úseku obmedzím rýchlosť napr. kvôli stavebným prácam nezmyselne napr. na 30 km/h a budem to robiť pravidelne a systematicky, príp. obmedzenie rýchlosti zabudnem ukončiť, nezruším ho na ¨víkend, keď sa tam nai nekopne, tak sa potom NESMIEM čudovať, že mi vodiči rýchlostné obmedzenia globálne ignorujú a v konečnom dôsledku to vedie k ZVÝŠENIU nehodovosti.
Reakcia na: VLK #24180:
áno, to hej. Ja som myslel skôr všeobecne vodiča. Podľa mňa je práve toto cesta, aby si dopravná spoločnosti upravili vnútorne povinnosti zamestnancov - šoférov. ?
Reakcia na: kvorka #24179:
s tým hands-free -> treba brať teda aj v úvahu vnútorné smernice dopravcu, ktoré to môžu zakazovať (napr. u nás), hoci v zákone to tak nie je...
Reakcia na: draxter #24178:
s tým súhlasím, na tom niečo bude. Určite mi zelený nedá pokutu, keď to nie je jednoznačné,o to sa aj stavím...

mirkobb: certifikáciu na trh si snáď myslel? to nemyslíš vážne,to je snáď jasné.

mačiatko: výklad draxtera je podľa mňa asi najspoľahlivejší z toho čo som čítal...zodpovedá nášmu právnemu poriadku. Kým nebude inakší zákon, je to tak.

A nech si veru každý s handsfree telefonuje koľko chce, aj tak viac vyrušujú iné činnosti za volantom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.