Najväčšia sranda je, že stará úzkorozchodná štiavnická Ančaq mala stanicu omnoho bližšie k centru, pri znormálnorozchodňovaní to boľševik v záujme jednoduchšieho trasovania takto sprznil.
V pondelkových MY novinách sa písalo o Severnom obchvate mesta Banská Bystrica. Padli tam ďalšie termíny - napr. vysporiadanie pozemkov k 1. júnu 2008, vydanie stavebných povolení do augusta 2008 a začatie stavebných prác ku koncu roka 2008.
Môj názor je taký, že tomu neverím. Už raz bolo všetko pevne na tom, že stavba sa začne v 4Q2007, nestalo sa tak, čo ma osobne dosť sklamalo. V súčasnej situácii si už netrúfam posudzovať, nakoľko je uvedený termín reálny.
Tak tá stanica vo VK je naozaj nešťastne postavená, to je pravda. To je ale problém viacerých železničných staníc. Napr. aj v Banskej Štiavnici je stanica dosť ďaleko od centra a najhoršie je, že tam porušili aj spoje prímestskej dopravy od križovatky a centra v tom roku 2003. Ja stále hovorím, železnica má perspektívu, ale bez vzájomnej koordinácii s autobusovou dopravou v rámci regionálnej dopravy to pôjde len veľmi ťažko.
To by v prvom rade museli presmerovať aj tú trať vo VK, keďže na stanicu ZA MESTOM nikto chodiť nebude.
Ale vo VK som mal úžasný zážitok asi okolo roku 1998-1999, keď tam Richard Bílek organizoval objednanú jazdu VK - štátna hranica a v stanici, už niekoľko rokov bez osobnej dopravy, bola otvorená osobná pokladňa ? . Ďalší šok som utrpel kdesi v Bušinciach, kde na priecestí cesty asi 57. triedy s traťou, kde vtedy maximálne raz denne prešiel vlak, slúžila závorárka...
Pozeral som ÚPN VÚC Banskobystrický kraj - rozvoj železničnej dopravy a bol som dosť prekvapený. Medzi návrhmi stojí napr.:
- výstavba železničnej trate Revúca-Muránska Lehota-Tisovec
- výstavba železničnej trate Kalonda-Bušince po území SR a Veľký Krtíš-Šahy
Všetko to znie síce veľmi pekne, ale predpokladám, že v skutočnosti sa nič nepostaví. Ak by som sa mýlil, bol by som veľmi rád. ?
BB taxi mal vzadu preliačený pravý bok, minibus nevyzeral nejak pokrkvaný. Hádam nič vážne, len plechy. Veľká rýchlosť to nebola. Ešte v ňom sedeli ľudia keď som šiel okolo a šofér sa vyprával s taxikárom.
Dnes mala nehodu BB 317CK pri stanici o 14:52. Linka 104 smerujúca na ŽST nedala prednosť po moste idúcemu BB taxi. ? Asi bude teda v prevádzke záložák...
unifikacia vozoveho parku na radu Karosa B 700 je predpriprava na hromadnu plynofikaciu MHD BB ? 700-vkova Karosa je uz predsa rokmi overene medium na prestavbu na CNG ? ?
Flying, v tých tvojich príspevkoch som si vybral, na čo budem výnimočne reagovať:
- hovoríš, že "kyvadlo" si vyberá najlepšie linky a SAD ZV necháva tie najhoršie v rámci MHD: veď SAD ZV má zmluvu o výkone vo verejnom záujme, takže pokiaľ chce mesto linku prevážajúcuc vzduch /L33/, SAD ZV ju vykoná a má ju zaplatenú ak je straovaá. Takže tento tvoj argument akosi stráca podstatu. POdstatou je, že v špičke zo Sásovej treba 10min, a to hádam aj všetko kĺb. Dnes ráno nízkopodlažák natrepaný full. Takže ak SAD ZV má najlepšiu linku /21/22/, už dávno sa mohol spamätať a jazdiť tam 10min intervalom, nie ako teraz. Nemyslíš?
- nedostatky má aj DPMBB, a to ma štve najmä pri označení vozidla. V danom prípade je zrejmé, že to je vina vodiča - flákača, lebo každý trolejbus má vybavenie na riadne označenie v zmysle zákona /čo o vašich vozoch povedať nemožno/, naviac 15Tr majú tabuľku aj v zdanom článku, kdežto kĺb SAD ZV ani jeden... Takže pokiaľ pôjdeme cestou počítania, v DPMBB sa takáto chyba vidí asi len na takmto spoji ako si spomínal /inú som zatiaľ nevidel/, takže by sa s tým mal spraviť konečne poriadok. Ale SAD ZV by aj pri najlepšiej vôli vodiča niektoré vozy neoznačil ako treba. A toto je myslím neporovnateľné.
Resumé: otázka na DPM - dôjde k náprave? Otázka na teba - dôjde u vás k náprave?
Dnes skoro ráno videná Karosa B 952E idúca z BB do ZV...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.