Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #28860:
Tak toto som nevedel.. Však mám aj knihu doma o tej úzkorozchodke, tak sa na to skúsim pozrieť.
Reakcia na: Schuhu #28855:
Najväčšia sranda je, že stará úzkorozchodná štiavnická Ančaq mala stanicu omnoho bližšie k centru, pri znormálnorozchodňovaní to boľševik v záujme jednoduchšieho trasovania takto sprznil.
V pondelkových MY novinách sa písalo o Severnom obchvate mesta Banská Bystrica. Padli tam ďalšie termíny - napr. vysporiadanie pozemkov k 1. júnu 2008, vydanie stavebných povolení do augusta 2008 a začatie stavebných prác ku koncu roka 2008.

Môj názor je taký, že tomu neverím. Už raz bolo všetko pevne na tom, že stavba sa začne v 4Q2007, nestalo sa tak, čo ma osobne dosť sklamalo. V súčasnej situácii si už netrúfam posudzovať, nakoľko je uvedený termín reálny.
Reakcia na: pfm10 #28857:
Chcel by som ho este videt
Reakcia na: TeBeCe #28856:
Z Teplic? A preco?
ex BB-775AB putuje do Nitry ?
Reakcia na: S499.1023 #28854:
Tak tá stanica vo VK je naozaj nešťastne postavená, to je pravda. To je ale problém viacerých železničných staníc. Napr. aj v Banskej Štiavnici je stanica dosť ďaleko od centra a najhoršie je, že tam porušili aj spoje prímestskej dopravy od križovatky a centra v tom roku 2003. Ja stále hovorím, železnica má perspektívu, ale bez vzájomnej koordinácii s autobusovou dopravou v rámci regionálnej dopravy to pôjde len veľmi ťažko.
Reakcia na: Schuhu #28853:
To by v prvom rade museli presmerovať aj tú trať vo VK, keďže na stanicu ZA MESTOM nikto chodiť nebude.
Ale vo VK som mal úžasný zážitok asi okolo roku 1998-1999, keď tam Richard Bílek organizoval objednanú jazdu VK - štátna hranica a v stanici, už niekoľko rokov bez osobnej dopravy, bola otvorená osobná pokladňa ? . Ďalší šok som utrpel kdesi v Bušinciach, kde na priecestí cesty asi 57. triedy s traťou, kde vtedy maximálne raz denne prešiel vlak, slúžila závorárka...
Pozeral som ÚPN VÚC Banskobystrický kraj - rozvoj železničnej dopravy a bol som dosť prekvapený. Medzi návrhmi stojí napr.:
- výstavba železničnej trate Revúca-Muránska Lehota-Tisovec
- výstavba železničnej trate Kalonda-Bušince po území SR a Veľký Krtíš-Šahy

Všetko to znie síce veľmi pekne, ale predpokladám, že v skutočnosti sa nič nepostaví. Ak by som sa mýlil, bol by som veľmi rád. ?
Reakcia na: pfm10 #28848:
BB taxi mal vzadu preliačený pravý bok, minibus nevyzeral nejak pokrkvaný. Hádam nič vážne, len plechy. Veľká rýchlosť to nebola. Ešte v ňom sedeli ľudia keď som šiel okolo a šofér sa vyprával s taxikárom.
V pondelok na L32 išiel vodič s kódom 99999. Silne mi to pripomína január 2006, kedy tu jazdili všelijakí "zapožičaní" vodiči ?.
V radnicnych novinach je rozhovor s riaditelom DPMBB a.s, ale dokopy sa nic nove clovek nedozvie ?
Reakcia na: draxter #28847:
Co sa mu stalo? ❓ ?
Dnes mala nehodu BB 317CK pri stanici o 14:52. Linka 104 smerujúca na ŽST nedala prednosť po moste idúcemu BB taxi. ? Asi bude teda v prevádzke záložák...
Reakcia na: mimi #28840:
unifikacia vozoveho parku na radu Karosa B 700 je predpriprava na hromadnu plynofikaciu MHD BB ? 700-vkova Karosa je uz predsa rokmi overene medium na prestavbu na CNG ? ?
Reakcia na: mimi #28836:
Sorry. Nemohol som, uz som musel nieco zrobit do skoly ? Dnes po 16.00, dobre?
Flying, v tých tvojich príspevkoch som si vybral, na čo budem výnimočne reagovať:

- hovoríš, že "kyvadlo" si vyberá najlepšie linky a SAD ZV necháva tie najhoršie v rámci MHD: veď SAD ZV má zmluvu o výkone vo verejnom záujme, takže pokiaľ chce mesto linku prevážajúcuc vzduch /L33/, SAD ZV ju vykoná a má ju zaplatenú ak je straovaá. Takže tento tvoj argument akosi stráca podstatu. POdstatou je, že v špičke zo Sásovej treba 10min, a to hádam aj všetko kĺb. Dnes ráno nízkopodlažák natrepaný full. Takže ak SAD ZV má najlepšiu linku /21/22/, už dávno sa mohol spamätať a jazdiť tam 10min intervalom, nie ako teraz. Nemyslíš?

- nedostatky má aj DPMBB, a to ma štve najmä pri označení vozidla. V danom prípade je zrejmé, že to je vina vodiča - flákača, lebo každý trolejbus má vybavenie na riadne označenie v zmysle zákona /čo o vašich vozoch povedať nemožno/, naviac 15Tr majú tabuľku aj v zdanom článku, kdežto kĺb SAD ZV ani jeden... Takže pokiaľ pôjdeme cestou počítania, v DPMBB sa takáto chyba vidí asi len na takmto spoji ako si spomínal /inú som zatiaľ nevidel/, takže by sa s tým mal spraviť konečne poriadok. Ale SAD ZV by aj pri najlepšiej vôli vodiča niektoré vozy neoznačil ako treba. A toto je myslím neporovnateľné.

Resumé: otázka na DPM - dôjde k náprave? Otázka na teba - dôjde u vás k náprave?

Toľko som chcel na dnešné ráno.
Reakcia na: PePan21 #28841:
do konca tohto týždňa má číslo "9" zmiznúť z označníkov podľa toho čo MsÚ uverejnil. To, že to nebude robota na 100% je už teraz jasné... ?
Dnes skoro ráno videná Karosa B 952E idúca z BB do ZV...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.