Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kallokallo1 #40599:
Je ten krám na Slovensku vôbec homologizovaný?
ŠD 11 2040 predáva obec za vynikajúcu cenu ?
http://www.veterany.eu/?p=12812
RE:neo BB
V prvom rade musia ho musia prispôsobiť na podmienky v B.B.-tzn-v B.B.je napájanie 750V(inde väčšinou600),ďalej odbavovací systém atď.A určite na pritiahnutie pozornosti cestujúcej verejnosti ho najprv predstavia na nejakej prezentácii.Takže to chce tiež nejaký čas. ?
kedy bude jazdit ten sor? ak tu vobec je
Reakcia na: Agent007 #40596:
oou diki diki...zaujimava info pre mna ?
Reakcia na: N/A #40595:
aj 611 aj 612 su v Prahe
Reakcia na: Sedemstovka #40590:
V com vidis problem? Neviem ako je to s trolejbusmi, ale autobusy SOR su v Bratislave najspolahlivejsie vozy co tam jazdia, je to na cestovanie celkom pohodlne tak kde je problem?
Reakcia na: Sedemstovka #40590:
A si si istý že tých pár tisíc cestujúcich, ktorý troleje využívajú s tebou tento názor budú zdieľať? Pretože podľa mojich skúseností substrát zaujímajú len dve veci - aby bolo vo voze teplo (v lete chládok) a aby si bolo kam sadnúť. Všetko ostatné je im ukradnuté.
Reakcia na: kallokallo1 #40591:
nie je pravda
RE:neoBB
Už je tu od štvrtku večera
Reakcia na: kallokallo1 #40588:
??? To nech radšej ani nechodí ! Radšej nech tu tie zhnité 14ky a 15ky TR jazdia aj ďalších 20 rokov. ? . Len by ma strašne zaujímalo, ktorá chorá hlava sem tú blvanicu dotrepala/dotrepe...
kallokallo1: vieš aj termín kedy tu príde? ?
RE:Majo,S499..
Za to že tu nie je žiaden príspevok-nemusíte zapĺňať toto fórum dišputom o viedenských a inných električkách,zvlášť keď takýto druh dopravy v bystrici nie je.Lepšie je že pribudne nový trolejbus -SOR-aj keď zatiaľ iba na skúšku. ?
Reakcia na: Majo #40584:
Ešte na jednu výhodu Duewagu oproti T som si spomenul - nebudem ju menovať, či na ňu prídeš ? .
Reakcia na: Majo #40584:
A len tak mimochodom, na T3 je dielom českých rúk akurát tak dezén, že?
Reakcia na: Majo #40584:
Teda, od megašotouša a študenta dopravnej fakulty by som čakal menej nezmyslov:
1) Vozidlo s lepšou akceleráciou je pri odporovej regulácii ÚSPORNEJŠIE, keďže sa na hospodárny stupeň dostane skor a umožní dlhšiu jazdu výbehom.
2) Pri správnej technike jazdy a normálnom stave výzbroje zrýchľovačové vozidlo nešklbe. A pri mnohočlennom riadení doňho nenaráža bezmotorový vlek pripojený primitívnym tanierovým spriahadlom. Nemci aspoň pri pravidelnej prevádzke s vlečnými vozmi používajú Schaku.
3) E-čko má VYŠŠÍ výkon ako T3. Akurát že mizerná adhézna hmotnos, vlekť a primitívna regulácia (u E PRIAMY KONTROLÉR, u E1 a E2 stykačový Simatic) neumožňujúca dostatočne rýchle radenie stupňov mu bráni ho využiť. A práve preto sa málokedy dostane do sklzu.
Duewag má jednu veľkú výhodu oproti PCC ale práve tú si neuviedol - tichšie podvozky.
Inak celá tvoja argumentácia bola len o tom, že E-čko nie je zase o toľko horšie ako T3 😃.
Reakcia na: S499.1023 #40571:
Re #40572 S499.1023: Ja mám zas pocit, že Tebe neprospieva dlhodobý pobyt v Prahe, lebo sa dosť nekriticky pozeráš na produkty "českých rukou". Lepšie jazdné vlastnosti, najmä vyšší výkon sú pri odporovej regulácii vykúpené stratovejšou prevádzkou (lebo ideš kratšie na najhospodárnejšom stupni), zrýchľovač za extra plynulú reguláciu tiež považovať nemožno (vďaka tradičnému šklbaniu pri vypnutí jazdy v nižšej rýchlosti), podlaha je nižšia len zanedbateľne, vyššia kapacita K2 oproti E bude asi daná väčšou šírkou "kačíc" (ktorú traťové pomery vo Viedni neumožňujú). To, že je E vlastne GT6 nie je pre mňa žiadna novinka, ale to neznamená, že je to horšie ako produkty ČKD. E-čko som videl núdzovo brzdiť a uznávam, že v tomto T3 a K2 vyhrávajú na plnej čiare, ale zas som nevidel E-čko skoro nikdy dostať sa do šmyku alebo sklzu, čo je u T3 a K2 úplne bežné.
Potvrdené: Okrem severného obchvatu sa stavia aj prepojujúca komunikácia medzi Graniarom a Rooseveltovou nemocnicou. Pred dvoma týždňami boli vypílené kríky, teraz sa tam bagruje. Celá tá cesta bude mať tipujem len pár desiatok metrov, takže hádam sa to rýchlo dokončí. V takom prípade by som si vedel predstaviť zachádzanie vybraných spojov linky č. 102 cez Graniar.
Reakcia na: brefos #40579:
ked som videl ten nadpis, tak som si myslel ze dostali ocenenie za recyklaciu autobusov. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.