#92: je to sranda, ale bez sociálneho zariadenia v Bratislave nemožno zriadiť konečnú (resp. aspoň na jednej konečnej musí byť WC). Tuším, že je to zakotvené v kolektívnej zmluve. BB má ešte čo doháňať, aby sa stala plnohonotnou MHD 
25 a 91: dobrý nápad, lebo podľa mňa je ideálne riešenie čo najmenší počet liniek a čo najhustejšie intervaly. Je to však dosť ťažké v BB, lebo je celá dosť architektonicky nedomyslená. X rôznych odbočiek a radiálok a keď sa chce vyhovieť všetkým cestujúcim, tak to vyzerá takto:
B - cez Badín
V - po Vlkanovú
H - po Hronsek
Sl - Sládkovičovou ul.
Bd - cez Badín Danko
Bk - po Badín Danko atď atď...
Ináč takýto istý plán mám aj ja, len som im (BBDS) ešte nenačrtol (viď náš CP linký 34). To znamená: Na transparentoch 34A/34B/34C v smere do Podlavíc, v opačnom smere len 34. Cestovné poriadky až po Podlavickú cestu (posledný spoločný bod všetkých spojov na 34) vylepované ako 34 (všetko dokopy). Na jednotlivých vetvách už len konkrétne 34A/B/C...

25 a 91: dobrý nápad, lebo podľa mňa je ideálne riešenie čo najmenší počet liniek a čo najhustejšie intervaly. Je to však dosť ťažké v BB, lebo je celá dosť architektonicky nedomyslená. X rôznych odbočiek a radiálok a keď sa chce vyhovieť všetkým cestujúcim, tak to vyzerá takto:
B - cez Badín
V - po Vlkanovú
H - po Hronsek
Sl - Sládkovičovou ul.
Bd - cez Badín Danko
Bk - po Badín Danko atď atď...
Ináč takýto istý plán mám aj ja, len som im (BBDS) ešte nenačrtol (viď náš CP linký 34). To znamená: Na transparentoch 34A/34B/34C v smere do Podlavíc, v opačnom smere len 34. Cestovné poriadky až po Podlavickú cestu (posledný spoločný bod všetkých spojov na 34) vylepované ako 34 (všetko dokopy). Na jednotlivých vetvách už len konkrétne 34A/B/C...
)
Kami
Niekde by sa dali nazvy vylepsit, ale podla mna nie je jednoznacnejsi nazov ako napr. Mlynska otocka. Ak sa to bude menit tak treba dooobre rozmyslat a spravit to komplexne.
Petik> chodi sem sice malo ludi (asi len Well sa v BB aj zdrziava) ale to chce cas. Vsak sme sa bali ze tu budeme diskutovat len ja s Majklom
Inak zastavka Partizanska, Globtel by sa mala volat Eurotel - predajna Globtel sa prestahovala na ul 29. augusta
CP 31 ... : da sa to samozrejme - linky 31, 6, 7 a 26 su v podstate priebezne akurat by bolo treba oznacit ked nieco konci na tej konecnej. Linka 80 nie je priebezna, ma riadnu pauzu (podobne vlastne aj 26 cez vikend)
klbaky: vidno Petik, ze si dlho nebol v BB. Od Vianoc jazdia uz len solo autobusy cez vikend. A robi to trochu problemy na linke 22, vozy su tam vytazene ako cez tyzden. Nesuhlasim, ze treba zrusit klbaky uplne. Pozri na linku 34, tam by sa uzivili aj supravy. Spickovy interval je 6 minut na 22, podobne na 25+91 a 34 ma 8 minut. Kapacita solo vozu je skoro 100 miest (31+63) klbak ma 150 nominalne. Efektivnejsie prepravis 300 ludi 2xklb ako 3xsolo. Co sa tyka auta, benzin v meste vyjde na tie 3 Sk/km, je na tebe co si vyberies.
pri ceste do prace potrebuje cestujuci bud 8 Sk, alebo 8+4 Sk cestovne (prestup). To iste domov. Cipove karty a nastupovanie prednymi dvermi ma niekolko nasledkov.
- pozitivne - zvysili sa trzby MHD, je presny prehlad o vytazenosti, nie je predpoklad dalsieho zvysovania cestovneho, moznost investovat do obnovy vozoveho parku, nuti ludi k pohybu
- negativne - spomalenie dopravy na vytazenych spojoch, zvysenie nakladov pre ludi odkazanych na MHD
Klbaky sa musia kupovat aj preto, ze mnohe Ikarusy uz prosia o vyradenie, dokonca by bolo mozno dobre posilnit linku 91 o dalsi voz. Naopak na midibusy nie je vela priestoru. Musis mysliet na prepravu ludi v spicke - to sa tyka liniek 33 a 42, kde inak bohato staci midibus. Mozno tam pribudne nejaky SOR, ale hlavne je nahradit Ikarusy. Neviem ci vies, ale celkovy pocet autobusov a podiel klbakov sa za roky prakticky nezmenil
zisk: je to cela BBDS, alebo MHD ? Ale zisk by mali dosiahnut aj tento rok. Dolezitejsi ako uctovny zisk je cash flow (zisk+odpisy), z neho sa da investovat.