#96 a #100:
MHD a BBDS – tak tomu stale nerozumiem. MHD dostane dotaciu a za nu kupi autobusy, ktore ostanu vo vlastnictve MHD alebo sa tie kupene autobusy dostanu do vlastnictva BBDS? Ako?
A este dalsi dotaz - komu patria trolejbusove droty (myslim ze povodne patrili mestu) a komu tie busy, co kupi mesto (napr. ten TAMBUS)?
MHD a BBDS – tak tomu stale nerozumiem. MHD dostane dotaciu a za nu kupi autobusy, ktore ostanu vo vlastnictve MHD alebo sa tie kupene autobusy dostanu do vlastnictva BBDS? Ako?
A este dalsi dotaz - komu patria trolejbusove droty (myslim ze povodne patrili mestu) a komu tie busy, co kupi mesto (napr. ten TAMBUS)?
Majkl
25 a 91: dobrý nápad, lebo podľa mňa je ideálne riešenie čo najmenší počet liniek a čo najhustejšie intervaly. Je to však dosť ťažké v BB, lebo je celá dosť architektonicky nedomyslená. X rôznych odbočiek a radiálok a keď sa chce vyhovieť všetkým cestujúcim, tak to vyzerá takto:
B - cez Badín
V - po Vlkanovú
H - po Hronsek
Sl - Sládkovičovou ul.
Bd - cez Badín Danko
Bk - po Badín Danko atď atď...
Ináč takýto istý plán mám aj ja, len som im (BBDS) ešte nenačrtol (viď náš CP linký 34). To znamená: Na transparentoch 34A/34B/34C v smere do Podlavíc, v opačnom smere len 34. Cestovné poriadky až po Podlavickú cestu (posledný spoločný bod všetkých spojov na 34) vylepované ako 34 (všetko dokopy). Na jednotlivých vetvách už len konkrétne 34A/B/C...