Kami: menšie poradie by už asi bolo nečitateľné. Už teraz mám problém rozoznať niektoré čísla.
Skús www.zbierka.sk Sú tam zákony zadarmo, ale je to vo formáte pre Acrobat reader a to ti bude sťahovať 780 kB (Zákonník práce) celú večnosť
Myslím ale, že to je tak, že po 4 hodinách musíš mať nepretžite 30 min. pauzu a medzi dvoma smenami najmenej 12 hodín, tak dajak. Je to totálny bulšit!!! Ževraj dakde v 2. paragrafe sa píše, že zákonník neplatí pre dopravu. Ale vzhľadom na to, že MHD spadá pod krajské úrady, tak sa za dopravu neráta. Mali by sa teda snažiť toto právne ošetriť, aby aj MHD patrila pod dopravu a mohla si určiť vlastné pravidlá pre prestávky cez kolektívnu zmluvu.
Skús www.zbierka.sk Sú tam zákony zadarmo, ale je to vo formáte pre Acrobat reader a to ti bude sťahovať 780 kB (Zákonník práce) celú večnosť

Myslím ale, že to je tak, že po 4 hodinách musíš mať nepretžite 30 min. pauzu a medzi dvoma smenami najmenej 12 hodín, tak dajak. Je to totálny bulšit!!! Ževraj dakde v 2. paragrafe sa píše, že zákonník neplatí pre dopravu. Ale vzhľadom na to, že MHD spadá pod krajské úrady, tak sa za dopravu neráta. Mali by sa teda snažiť toto právne ošetriť, aby aj MHD patrila pod dopravu a mohla si určiť vlastné pravidlá pre prestávky cez kolektívnu zmluvu.
Tazko povedat kedy sa uz oplati vypnut motor, ale pri osobnych autach odporucaju vyponat motor aj na semaforoch. Ja to zas robim na zel. priecestiach. Zalezi asi od motora. Pri Mercedese 4l sa urcite oplati vypnut, pri motorch Euro 3 takisto a nezaskodi to ani Euro 2. Ani starsi motor ak je zohriaty by nemusel zozrat viac nafty a vypustit viac skodlivin ako 5 minut beziaceho motora.
Majkl
25 a 91: dobrý nápad, lebo podľa mňa je ideálne riešenie čo najmenší počet liniek a čo najhustejšie intervaly. Je to však dosť ťažké v BB, lebo je celá dosť architektonicky nedomyslená. X rôznych odbočiek a radiálok a keď sa chce vyhovieť všetkým cestujúcim, tak to vyzerá takto:
B - cez Badín
V - po Vlkanovú
H - po Hronsek
Sl - Sládkovičovou ul.
Bd - cez Badín Danko
Bk - po Badín Danko atď atď...
Ináč takýto istý plán mám aj ja, len som im (BBDS) ešte nenačrtol (viď náš CP linký 34). To znamená: Na transparentoch 34A/34B/34C v smere do Podlavíc, v opačnom smere len 34. Cestovné poriadky až po Podlavickú cestu (posledný spoločný bod všetkých spojov na 34) vylepované ako 34 (všetko dokopy). Na jednotlivých vetvách už len konkrétne 34A/B/C...