#96 a #100:
MHD a BBDS – tak tomu stale nerozumiem. MHD dostane dotaciu a za nu kupi autobusy, ktore ostanu vo vlastnictve MHD alebo sa tie kupene autobusy dostanu do vlastnictva BBDS? Ako?
A este dalsi dotaz - komu patria trolejbusove droty (myslim ze povodne patrili mestu) a komu tie busy, co kupi mesto (napr. ten TAMBUS)?
MHD a BBDS – tak tomu stale nerozumiem. MHD dostane dotaciu a za nu kupi autobusy, ktore ostanu vo vlastnictve MHD alebo sa tie kupene autobusy dostanu do vlastnictva BBDS? Ako?
A este dalsi dotaz - komu patria trolejbusove droty (myslim ze povodne patrili mestu) a komu tie busy, co kupi mesto (napr. ten TAMBUS)?
Majkl
Zrušenie "električeniek" - mesačných lístkov tiež nebolo najšťastnejšie riešenie, ale spôsobilo, že ľudia si začali "viac vážiť MHD" - prestali sa vyvážať bez dôvodu a zbytočne zapĺňať priestor vo vozidlách.
Mesto do MHD určite nezasahuje a vonkoncom nie v pozitívnom zmysle. To by inak už bol na svete reálny projekt predĺženia trolejbusov do Sásovej.
Vstup spoločnosti do MHD: ide tu skôr o zahraničného investora, ktorý má poskytnúť potrebný know-how a prípadne nejaké financie (ako Kami spomenul. časť zo sumy ZI sa bude splácať formou obnovy vozidlového parku). Máme šťastie, že MHD v BB prevázdkuje SAD, lebo keby to bola samostatná akciovka vlastnená mestom (Žilina, Prešov, Košice, ...), privatizácia by sa jej netýkala. Teraz zostáva už len tíško dúfať, že tender vyhrá švédska prepravná spoločnosť Connex. Pokiaľ by sa totiž vývoj uberal takým smeromm, ako v Ostrave (Connex je tam akcinárom), tak sa máme na čo tešiť