Kami: menšie poradie by už asi bolo nečitateľné. Už teraz mám problém rozoznať niektoré čísla.
Skús www.zbierka.sk Sú tam zákony zadarmo, ale je to vo formáte pre Acrobat reader a to ti bude sťahovať 780 kB (Zákonník práce) celú večnosť
Myslím ale, že to je tak, že po 4 hodinách musíš mať nepretžite 30 min. pauzu a medzi dvoma smenami najmenej 12 hodín, tak dajak. Je to totálny bulšit!!! Ževraj dakde v 2. paragrafe sa píše, že zákonník neplatí pre dopravu. Ale vzhľadom na to, že MHD spadá pod krajské úrady, tak sa za dopravu neráta. Mali by sa teda snažiť toto právne ošetriť, aby aj MHD patrila pod dopravu a mohla si určiť vlastné pravidlá pre prestávky cez kolektívnu zmluvu.
Skús www.zbierka.sk Sú tam zákony zadarmo, ale je to vo formáte pre Acrobat reader a to ti bude sťahovať 780 kB (Zákonník práce) celú večnosť

Myslím ale, že to je tak, že po 4 hodinách musíš mať nepretžite 30 min. pauzu a medzi dvoma smenami najmenej 12 hodín, tak dajak. Je to totálny bulšit!!! Ževraj dakde v 2. paragrafe sa píše, že zákonník neplatí pre dopravu. Ale vzhľadom na to, že MHD spadá pod krajské úrady, tak sa za dopravu neráta. Mali by sa teda snažiť toto právne ošetriť, aby aj MHD patrila pod dopravu a mohla si určiť vlastné pravidlá pre prestávky cez kolektívnu zmluvu.
Tazko povedat kedy sa uz oplati vypnut motor, ale pri osobnych autach odporucaju vyponat motor aj na semaforoch. Ja to zas robim na zel. priecestiach. Zalezi asi od motora. Pri Mercedese 4l sa urcite oplati vypnut, pri motorch Euro 3 takisto a nezaskodi to ani Euro 2. Ani starsi motor ak je zohriaty by nemusel zozrat viac nafty a vypustit viac skodlivin ako 5 minut beziaceho motora.
Petik
Navyse ten zisk moze byt skresleny roznymi uctovnymi "cachrami" typu rezervy a pod.
Takisto mozu mat nejake splatky uverov a podobne.
Je dost tazke teoretizovat na zaklade takychto kusych informacii.