#96 a #100:
MHD a BBDS – tak tomu stale nerozumiem. MHD dostane dotaciu a za nu kupi autobusy, ktore ostanu vo vlastnictve MHD alebo sa tie kupene autobusy dostanu do vlastnictva BBDS? Ako?
A este dalsi dotaz - komu patria trolejbusove droty (myslim ze povodne patrili mestu) a komu tie busy, co kupi mesto (napr. ten TAMBUS)?
MHD a BBDS – tak tomu stale nerozumiem. MHD dostane dotaciu a za nu kupi autobusy, ktore ostanu vo vlastnictve MHD alebo sa tie kupene autobusy dostanu do vlastnictva BBDS? Ako?
A este dalsi dotaz - komu patria trolejbusove droty (myslim ze povodne patrili mestu) a komu tie busy, co kupi mesto (napr. ten TAMBUS)?
Majkl
#90: Treba si uvedomiť jednu závažnú vec, a to sú mzdové náklady. Tvoria značnú časť nákladov podniku a v praxi to znamená, že keby sme chceli zahustiť intervaly, automaticky na to treba väčší počet vozidiel a samozrejme vodičov. Na to peniaze nebudú. Mňa skôr štve iná vec: sú to grafikony liniek 31, 33, 53, 56, atď. Je to totálne systém SAD. Ja by som chcel hodinové intervaly na všetkých týchto "okrajových" linkách. A myslím, že nechcem veľa: funguje to tak v Prešove, Žiline, Košiciach a v 90% miest ČR s MHD. A keď hodinové, tak celodenne napr. v 20 minúte.