Kami: Dnes som bol na intertransporte a stretol som tam nasho znameho z Partizanskej
Nahoda...
Nahoda...
Nahoda...
)
Tazko povedat kedy sa uz oplati vypnut motor, ale pri osobnych autach odporucaju vyponat motor aj na semaforoch. Ja to zas robim na zel. priecestiach. Zalezi asi od motora. Pri Mercedese 4l sa urcite oplati vypnut, pri motorch Euro 3 takisto a nezaskodi to ani Euro 2. Ani starsi motor ak je zohriaty by nemusel zozrat viac nafty a vypustit viac skodlivin ako 5 minut beziaceho motora.

#94: Generálky sa už asi robiť nebudú, lebo vozy sú už celkovo staré a vnúri hnilé #95: nemieša. MHD BB, a.s. bola účelovo zriadená len na príjmanie dotácií. Všetko riadenie firmy leží na pleciach BBDS a teda ich zisk sa tiež používa na nákup nových vozidiel (pravdepodobne).

. Takze teoretizovat mozem, da sa orientovat aj podla minuleho vyvoja.
Majkl
#90: Treba si uvedomiť jednu závažnú vec, a to sú mzdové náklady. Tvoria značnú časť nákladov podniku a v praxi to znamená, že keby sme chceli zahustiť intervaly, automaticky na to treba väčší počet vozidiel a samozrejme vodičov. Na to peniaze nebudú. Mňa skôr štve iná vec: sú to grafikony liniek 31, 33, 53, 56, atď. Je to totálne systém SAD. Ja by som chcel hodinové intervaly na všetkých týchto "okrajových" linkách. A myslím, že nechcem veľa: funguje to tak v Prešove, Žiline, Košiciach a v 90% miest ČR s MHD. A keď hodinové, tak celodenne napr. v 20 minúte.