Kami: Dnes som bol na intertransporte a stretol som tam nasho znameho z Partizanskej
Nahoda...
Nahoda...
Nahoda...
)
Tazko povedat kedy sa uz oplati vypnut motor, ale pri osobnych autach odporucaju vyponat motor aj na semaforoch. Ja to zas robim na zel. priecestiach. Zalezi asi od motora. Pri Mercedese 4l sa urcite oplati vypnut, pri motorch Euro 3 takisto a nezaskodi to ani Euro 2. Ani starsi motor ak je zohriaty by nemusel zozrat viac nafty a vypustit viac skodlivin ako 5 minut beziaceho motora.

#94: Generálky sa už asi robiť nebudú, lebo vozy sú už celkovo staré a vnúri hnilé #95: nemieša. MHD BB, a.s. bola účelovo zriadená len na príjmanie dotácií. Všetko riadenie firmy leží na pleciach BBDS a teda ich zisk sa tiež používa na nákup nových vozidiel (pravdepodobne).

. Takze teoretizovat mozem, da sa orientovat aj podla minuleho vyvoja.
Majkl
Skús www.zbierka.sk Sú tam zákony zadarmo, ale je to vo formáte pre Acrobat reader a to ti bude sťahovať 780 kB (Zákonník práce) celú večnosť
Myslím ale, že to je tak, že po 4 hodinách musíš mať nepretžite 30 min. pauzu a medzi dvoma smenami najmenej 12 hodín, tak dajak. Je to totálny bulšit!!! Ževraj dakde v 2. paragrafe sa píše, že zákonník neplatí pre dopravu. Ale vzhľadom na to, že MHD spadá pod krajské úrady, tak sa za dopravu neráta. Mali by sa teda snažiť toto právne ošetriť, aby aj MHD patrila pod dopravu a mohla si určiť vlastné pravidlá pre prestávky cez kolektívnu zmluvu.