aby nedoslo k omylu
1. netusim co je pod podestou a preco tam je
2. diesel by bol v zadnej casti.
A preco? Lebo niektori dopravcovia pomocny diesel vyzaduju. Ked SOR zvladne trolejbus, aj hybrid, tak zastavba pomocneho dieselagregatu je hracka.
Re #43655 158VB: ten autobus bol zrejme vyrobeny este v 80-tych rokoch. Dnes vsak tazko povedat ci papiere zodpovedaju skutocnosti. Povodna znacka by mohla byt ZH 71-41 (to bola LC), potom ZH-056AP. Urcite to nie je C 735, tie sa vyrabali az neskor a v nasom regione si pamatam akurat jednu SAD Bratislava co jazdila na linke BA - BB.
Fotky mozes posielat na adresu, ktoru mam pod nickom (cerveny).
Jedna vec, ktorú (asi nielen ja) nemám rád je, že 85% laikov hádže všetkú vinu na vodiča. Ale to nie je pravda. Vodič, ako zamestannec, poväčšine neovplyvňuje, a nemôže ovplyvniť stav a údržbu autobusu, a to čo sa s ním deje, ale skôr dopravca, ako majiteľ autobusu. Ten je plne zodpovedný za svoj majetok. A ten autobus bude buď Karosa LC735 alebo LC736. Nápisom vzadu netreba veriť, niekedy sú tam napísané také bludy, ako napríklad "C 932", pritom taká nikdy neexistovala. A vek busu, to je výhovorka. Karosa je najspolahlivejší a najkvalitnejší autobus. Záleží na údržbe. Pokiaľ je 18 ročný autobus po generálke a v dobrom stave, udržiavaný, tak s ním nemusí byť problém. A kolko rázi sa stane, že starý autobus je lepší ako nový... Každopádne vám verím a súcitím s vami, nakolko finančné ťažkosti dobre poznám, a takého oblečenia je vždy škoda.
Dakujem Kami za vycerpavajuce info - z hladiska informovanosti viem teraz viac o busoch a rozdieloch co ma zaujimali.
Trochu mam nejasnost v tej specifikacii C734 ako primestsky - dvere v strede-tam neboli - boli v zadu co skor ide k dialkovym busom.Vyska batozinoveho - na urovni kolies suhlasi skor s C735 .Nalepka vzadu bola C734 - takze to bol mozno nejaky zlepenec.Neviem z kadial to vypriadli.Inak mam aj fotky - neviem kam by som Ti-Vam ich poslal na zhodnotenie.
Podla tych noriem teda ak to nema EURO3-co urcite nema,tak to bude bus vyrobeny pred rokom cca 1996 ?
No a dnes som trochu hladal na nete zlozenie tej kvalapiny/Alycol,Fridex/tak to je pekne agresivny humus - v karte vyrobku bolo pisane ze handry po pouziti napr.utieranie pri udrzbe vozidla - treba zlikvidovat ako nebezpecny odpad,....
Tak sme teraz vybalovali tie pozbierane veci - lebo p.ucitelky sa snazili na chate veci posusit-ze ak je to teda len voda tak je dobre - no a na vacsine veci su flaky a take ako poleptane kusy - to mozeme vsetko vyhodit.Je to agresivne aj na pokozku - citil som to na rukach.
DAKUJEME ZODPOVEDNEMU PANOVI VODICOVI , ktory ma autobus v 100%stave./i ked beriem do uvahy aj to ze asi neovplyvni ked mu prdne hadica v uloznom priestore/ - to sa asi bezne casto nekontroluje.Bude to vekom busu.
pomocný dieselagregát? a to už aj majú odskúšané, či iba to tam improvizovane nacpú a zistia, že si to vyžaduje pevnejší skelet vozidla, lebo bude rám praskať?! ?
keď si to tak zoberieš, tak klasická Škoda 14Tr má menej schodov než "nízkopodlažná" SORka 30Tr a ešte aj umožňuje bezproblémový presun cestujúcich po vozidle ? však nemusí nič fotiť, veď tu máte na imhd.sk fotky tej plechovice s tykadlami? Do premávky vyrazia až keď sa zhomologizuje ten čo je v Bratislave po 10 000km, či aj skôr môžu?
Mna by to tiez zaujimalo. Nechapem, preco ma bus viac nizkopodlaznych priestorov ako tbus.
Mohol by LUK vyrazit s fotoaparatom a odfotit to? Aby mohol no.ev.di ukoncit tuto nekonecnu opakovanu kritiku SORu.
Prace ns orvoreni cesty na karlovo finisisuju rychlejsim tempom, funkcne je uz aj verejne osvetlenie, osadene boli na zastavke v oboch smeroch uz aj lexanove pristresky. Oznacniky boli uz osadene dlhsiu dobu, len netreba zabudnut dodat tabulky z vyveskami aj oznacniky kus renovovat.
ja som myslel, že tie podesty má iba autobus z dôvodu nejakých nádrží, alebo ako má medzi 2. a 3. dverami a-bus vraj úložný priestor pre veci ? ale u trolejbusu fakt neviem čo tam mohli "schovať". Myslím, že tender by sa dal vybaviť takým spôsobom aby ho nevyhral SOR, že sa stanoví percentuálny podiel nízkopodlažnosti a podiel pevných sedadiel mimo podest a SOR by si v takom tendri ani neškrtol.
nejde o vzhľad z vonku, ide o to, že z vnútra ma mizerne usporiadaný interiér, bez ohľadu na to, či sú sedačky z dreva, papiera alebo plastu. Uvidíš, čo na to budú hovoriť ľudia. Určite budú cestujúci v BB "nadšení", že zakoávajú o podesty na každom kroku aj tam kde vôbec nemajú čo robiť a že sa pri vystupovaní ľudia zrážajú so stojacimi. Keď chceš vidieť normálny NP 12m trolejbus, pozri si ako vyzerá Solaris Trollino 12.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
1. netusim co je pod podestou a preco tam je
2. diesel by bol v zadnej casti.
A preco? Lebo niektori dopravcovia pomocny diesel vyzaduju. Ked SOR zvladne trolejbus, aj hybrid, tak zastavba pomocneho dieselagregatu je hracka.
Re #43655 158VB: ten autobus bol zrejme vyrobeny este v 80-tych rokoch. Dnes vsak tazko povedat ci papiere zodpovedaju skutocnosti. Povodna znacka by mohla byt ZH 71-41 (to bola LC), potom ZH-056AP. Urcite to nie je C 735, tie sa vyrabali az neskor a v nasom regione si pamatam akurat jednu SAD Bratislava co jazdila na linke BA - BB.
Fotky mozes posielat na adresu, ktoru mam pod nickom (cerveny).