myslim ze dpmbb chce vykrit stratu a zarizovat na kivadlovej doprave do sasovej ... ved 1km stoji cca 25sk do sasovej je cca5km cize naklad je 125sk, na 1 otocku(treba 250sk) priemerne 50 cestujucich na otocku to je 500sk cize za 1otocku zarobi dpmbb 250sk x 10 otociek 2500sk za 1den na autobus . zlozite napisane ale jednoducho vypocitane . JEDNODUCHO SNAZI ZAROBIT CO NAJVIAC ! TO KAZDY PODNIKALTEL TOTO DOKAZE .... KUPIM AUTOBUS a premavat bude od 5-8h 12-17h sasova a. stanica cena 6sk a za chvilu som milionar ale o tom doprava mhd nieje ci je ? je to ako v kocurkove ... ako u nas v obyvacke !!!
predpokladam ze po odstraneni nedostatkov stk prejdu, na srotovisko ich urcite nedaju. A chces povedat ze tie co presli STK vytvorili mestu nejaky zisk?
cena je najdolezitejsia - x-kom chodim len ak nestiham peso, a v lete v pohode na bycikly
to myslis tie co po tom ako odborne sa SAD ZV onich staral nepresli STK? Aks a dobre pamatam tak z 34 autobusov nepreslo STK 20/opravte ma ak som nepresny./
Tazke mam na teba otazku:
Ako autobus ktory neprejde STK moze zarabat resp. ako ho moze dopravca pouzit.
Myslimze tovja rada ako toto urobit bude zaujimat aj ludi z DPMBB.
a este ja som sasovcan a troleje + kyvadlovku pouzivam denne. Na casovy listok ma to vynde menej ako by som zaplatil za extra sluzby SAD ZV.
Ak je pre taba jedinym faktorom cena tak si cestuj premna zamna aj furikom mozno ta to vynde lacnejsie.
"DPM moze za to ze vratene busy nezarabaju a ze nevozia bystricanov." Jasné, DPM môže aj za začiatok 2. svetovej vojny, aj za dobu ľadovú a určite má prsty aj v globálnom otepľovaní. Za to, že nevozia ľudí, môže mesto, ale nie DPM. Pretože DPM skáče tak, ako mesto píska.
Pozri sa, z Badina chodim do prace za 17sk busom co vyzera ako novy, v meste casto este idem x-kom za 5sk obcas aj dost starou vrakosou. Ak mi doplatis na trolejbus, budem chodit trolejom...
DPM moze za to ze vratene busy nezarabaju a ze nevozia bystricanov.
Na com ficis? Kde sa to da kupit? Berem to na kila! Inak TD doprava je hradena z rozpoctu mesta, ten je tvoreny napriklad aj z dani.
Takze vzdz, ked odvedies dan, tak podporujes TD. Prestan platit dane a spolocne odstavime trolejbusy! Ked ti pride danova kontrola, tak o mne nevies, ok?
Aha, takže za to môže zase len DPM, že neprenajal tie autobusy zadarmo. Hádam mu mal ešte DPM aj platiť, že si SAD ZV autobusy vôbec prenajal. Drahý nájom... Ten nájom bol pokiaľ viem vo výške odpisov. Určite to bude tým. No dobre, tak prečo tak nejazdí na všetkých linkách? Ak je problém, že je viazaný cenovým výmerom, nech požiada mesto, že dokáže jazdiť bez dotácie za 3 a 5 Sk. Myslím, že mesto by ZV s radosťou vyhovelo. Som zvedavý na ďalší "dôvod", že prečo nedokázal SAD ZV jazdiť bez dotácie za 3 a 5 Sk predtým, ako tu boli trolejbusy.
a straty z x-lines zaplatia vsetci obyvatelia zvsk... no problem...
dpmbb dal nizsie cestovne na kyvadlovke ako odskodne za nezverejneny cp...
sad sts ccc ma nizsie cestovne na x-lines ako odskodne za nedodrziavanie cp (na cp kaslu - len aby isli pred tbusom) plus za srotovisko v uliciach (na tu vrakoidnu zbierku ine prirovnanie nepasuje)... preto 5 skk...
re1 Ak bude čistý a bude chodiť načas, prečo nie... Alebo aj na fúriku. - Kazdy nech si vyberie, preco vnucujes svoj nazor inym?
re2 Prečo tak najazdil predtým?
Podla mna preto lebo predtym musel sadzv platit drahy prenajom za busy dpmbb? a stale ho vraj cely nesplatil. Teraz ma lacne a funkcne "vrakosy", vzdy ma odviezli kam som isiel.
e #28879 wizard112 To nieje len, problém SAD ZV ale aj DPMBB, ci by jazdil do sasovej za 10 a 5, keby tu nebol SAD ZV?z hladiska cestujúceho je to len dobre, lenže si neuvedomuje to, že stratu z kyvadlovej, alebo trolejbususovej dopravy musí niekto zaplatiť a zaplatí ju danový poplatca mesta.
Predstavuješ typický názor bežného obyvateľa nášho mesta. Však potom nech nás vozia aj na prívese za traktorom, ak to bude ešte lacnejšie, no nie? Ak bude čistý a bude chodiť načas, prečo nie... Alebo aj na fúriku. Ešte by ma zaujímalo, prečo porovnávaš počet nízkopodlažných vozov s SAD BB, ktorá už istý čas MHD v BB nerobí. Jasné, keď nemá SAD BB, nemusí mať ani ZV. Tá spoľahlivosť starších typov autobusov je neskutočná... Len minulý týždeň som videl tri vykapané Vrakosy. ? K tej konkurencií. Položím ti jednu hypotetickú otázku. Čo myslíš, koľko by jazdil SAD ZV na "x" linkách bez dotácie za toto "akciové" cestovné, keby tu nebol DPM? Prečo tak najazdil predtým? Či si nebodaj taký naivný a veríš, že to všetko kvôli tomu, aby pomohli obyvateľom Kremničky a Rakytoviec? Som rád, že si sa s týmto názorom s nami podelil, aspoň vidím, ako prízemne rozmýšľajú niektorí ľudia... Neber to v zlom, ale ja to vidím takto.
pred nedavnom vam vadila nepostacujuca kapacita vozidiel sad zv ,teraz vam vadi kapacita v podobe starsich autobusov , nemate jedno akym vozidlom sa odveziete ??? hlavne ze pride nacas ,cisty ,bezpecne odvezie . na sad zv mi vadi ze nema ani 1 nizkopdlazny bus ale ved ani sadbb nema ... uvital by som keby sad zv kupila 3nizkopodlazne 1 na L80 ,2 na zabezpecenie vybranych spojov liniek 1-56 (2x dene na linku jeden rano jeden pobede-spoj by bol na vyveske oznaceny ze ide ztp )a 3 bus ako zalozak na garanovane nizkopodlazne linky ,vo volnom case na linke 20 ... Mne osobne neprekazaju starsie tipy autobusov hlavne nech su motoricky spolahlive a bez poruchove ! co sa tyka trolejbusov by ma zaujimalo kolko penazi zatial stala prevadzka a kto ju zaplati ?
co sa tyka viacerych dopravcov v meste : konkurencia musi byt zostane lepsi dopravca tot vse na dnes je to moj nazor !!! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MISIAK693