tú istú otázku si kladie každý normálne zmýšľajúci človek, prečo bez dotácie dokáže jazdiť SAD ZV za 5Sk, a s dotáciou za 13 Sk pričom rovnaké vozidlá používa jak na dotovaných, tak na nedotovaných linkách?
Máš poznatok o tom, že DPMBB dostáva dotáciu od mesta na kyvadlovú linku a vieš ho nejak podložiť?
Na tej otázke nič perlivého nevidím. Tú istú otázku si kladiem dookola aj ja - ako je možné, že cestovné na kyvadlovke a na trolejke je rozdielne, keď obe prevádzkuje rovnaký subjekt aj objednáva (dotuje) rovnaký subjekt.
Myslím, že tú otázku si položí každý normálne zmýšľajúci človek. I keď treba povedať, že to, čo sa najnovšie v Bystrici deje, už nič s normálnosťou nemá.
Perla z fóra mesta
kyvadlova linka
mam otazku-kto ju dotuje?preco aj v trolejbusoch nie je take iste cestovne ked je to jeden podnik dpmbb?
Inak keď sa tu rozoberá kto kedy koho ťahal, kto kedy vykapal, tak včera cca o 15:00 vykapaná žlto modrá kĺbová karosa. Za ňou stálo servisné autíčko SAD ZV a vŕtali sa v motore...
Teší ma ja viem kde si pôsobil ? ja v rámci toho, že som bola v roku 1980 vedúca strediska pre prípravu a prenos dát zaoberajúca sa systémom ASID /automatizovaný systém informácií dopravy ako spojárka / v rámci rezortu dopravy som bola aj pri zrode systému ADO a teda myslím, že sme svojím spôsobom boli tak trochu kolegovia ?
ešte aby som sa aj ja predstavil, čo?
Peter Bánovec, 25r.
dopravný technológ Národnej diaľničnej spoločnosti (už vlastne končím), po novom - Projektový manažér pre zahraničie spoločnosti EMtest (tu som už pôsobil predtým), brigádne vodič DPB
Tak som si včera po dlhej dobe urobil výlet do BB a bol to fakt super pocit viezť sa po dvoch rokoch na L6 trolejbusom. Len tá kopa sedemstoviek označených Xkom na stanici mi trochu pokazila náladu. Najviac ma dorazila jedna biela B732, nezapamätal som si číslo, ale pod oknami má tenký červený pruh - to bol fakt vrak na pohľadanie, môže si podať ruku s krasňanskými. A tomu niekto hovorí "nadštandardná MHD"...