Reply on: PIT #1877:
Obávam sa, že v rámci racionalizácie aj prešovská MHD v ostatných rokoch siahla vo včerných hodinách a cez víkendy pri doprave do orkajových štvrtí mesta, resp. blízkych obcí po zachádzaní vozidiel jednej linky na trasu inej linky (napr. tak, že jedno vozidlo obsluhuje dve blízke koncové obce alebo odbočí z trasy a obslúži inú oblasť. S tým sa asi nedá nič robiť, ak je raz cestujúcich málo. Tu sa držím toho, že radšej pravidelný interval a slušná frekvencia spojov so zachádzkou ako doprava bez zachádzky a s horšou frekvenciou spojov. Samozrejme rozdiel 26 km vs. 51 km je extrém, a toto je už ozaj silné kafe.Re #1879 Kami: Spárvne, vodič nemá čas ani chuť toto všetko kontrolovať. To znamená, že by to ani nemal kontrolovať. Ak má podozrenie, môže zasiahnuť aj vodič, ale určite nemá byť poverený kontrolou tarifného vybavenia cestujúcich.
Prekrývanie: keby CP v BB bol organizovaný štandarne do sĺpcov podľa druhu prevádzkového dňa (pracovný deň - deň školského vyučovania, pracovný deň - deň školských prázdnin, sobota - nedeľa - sviatok), skrátka tak ako na iMHD alebo ktoromkoľvek meste na Slovensku s vlastným DP, hneď by bolo o pár zbytočných poznámok menej (X, c, w, a, +)
Kami
Re #1857 PIT:
ad 56: videl si vikendovu 56? vsak aj Vario tam ide prazdne, rovnako na L33. Je NEZMYSEL aby jazdil navyse jeden autobus s dvoma vodicmi.
ad 99: tu je panom HM Tesco. Jedine, co neovplyvni je poriadne vykurenie. Ten voz sa takmer nezastavi a pri tej lietacke sa motor poriadne nezohreje.
ad 1 vs 6: suhlasim, len 7 a 6 uz nemusia byt previazane.
ad prekryvanie poznamok: hovoril som to aj na BBDS, aj v EMteste ...