Reply on: PIT #53963:
No na tej autobuske je na prd, že žlté nástupištia dorobili až neskôr na poslednú chvíľu. O tom asi málokto vie. Ja som pôvodne myslel, že v mieste kde je čakáreň a informácie tak tam bude eskalátor a schodisko na prístup do vestibulu autobusovej stanice. Tak mi to prišlo logické aby ľudia pri ceste z/k nástupištiam nemuseli zachádzať k eskalátorom, ktoré sú na kraji stanice.Neviem, že či tento krok so zmenou liniek 20, 28 a 29 nie je iba zúfalý krok politikov pred voľbami, kedy akože výjdu v ústrety občanom Sásovej, kde je pomerne dosť voličov, keďže sa jedná o najväčšie sídlisko v BB myslím. Skôr by to chcelo systémový krok keby linka 28 obsluhovala Uhlisko (nebolo by od veci, keby zašla až hore na Hviezdoslavovu a tam urobila kolečko) a linky 20 a 23 zlúčili do jednej linky, ktorá by od Nám. Slobody nepremávala k autobusovej stanici ale išla by priamo na železničnú stanicu. Ale tiež to nepovažujem za systémový krok, iba dočasné zalátanie nedostatkov časti MHD.
Text sa vztahoval na nove vozidla, napr. tie Urbanwaye co si spominal.
BB-Schuhu
https://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/od-221018-nove-cp-mhd-bbystrica
Linky č. 20, 28 a 29 budú obojsmerne zachádzať cez ŽST. Na linke č. 34 sa spoj 9:30x z Gaštanovej vracia do svojej pôvodnej časovej polohy o 9:37x (v tejto súvislosti asi 34/3x už nebude pokračovať na L28, keďže po novom bude príchod L34 na žel. stanicu o 9:57x a odchod L28 z Park. Mičinská do Sásovej o 9:55x).
Mňa prekvapuje ale jedna vec, že zachádzku cez ŽST si trúfajú s navýšením jazdnej doby o 0-1 minútu, čo je absolútne nereálne. Tak uvidíme, koľko budú spoje meškávať, rovnako aj víkendové obraty 20/29+28+26+28+20/29 to budú mať na hrane.