Ak ste počúvali pozorne tak "führer" zo SAD Zvolen sa nechal počuť, že aj po 1.1.2019 budúaj bez platnej zmluvy jazdiť naďalej! Keďže dopr. licencie na prevádzkovanie liniek udeľuje VÚC, a keď ten zmluvu so SADkou neuzavrie, tak jej nedá ani licencie na PAL. A to prileje iba olej do ohňa. Smiešne na tom je, že SAD Zvolen ide seba vystaviť do pozície spasiteľov, že oni ako filantropi zachránia dopravnú obslužnosť vo verejnom záujme a kraj im to zacaluje do posledného centa! Navyše dopravca podľa zmluvy má právo v prípade insolvencie objednávateľa si vziať úver na krytie prevádzkových nákladov. To jest, že kraj v prípade úspechu SADiek na súde zaplatí viac ako by mal. Vice versa kraj bude zas na súde mámiť zo SADiek pokuty za jazdenie bez licencií. To bude cirkus aký Slovensko nezažilo ešte.
Takto to vyzerá, keď sa stretnú egocentrici hlavami proti sebe ako barani, t.j. Lunter jr. a Polóny jr.
Takto to vyzerá, keď sa stretnú egocentrici hlavami proti sebe ako barani, t.j. Lunter jr. a Polóny jr.

PDM.8.99
Neviem, že či tento krok so zmenou liniek 20, 28 a 29 nie je iba zúfalý krok politikov pred voľbami, kedy akože výjdu v ústrety občanom Sásovej, kde je pomerne dosť voličov, keďže sa jedná o najväčšie sídlisko v BB myslím. Skôr by to chcelo systémový krok keby linka 28 obsluhovala Uhlisko (nebolo by od veci, keby zašla až hore na Hviezdoslavovu a tam urobila kolečko) a linky 20 a 23 zlúčili do jednej linky, ktorá by od Nám. Slobody nepremávala k autobusovej stanici ale išla by priamo na železničnú stanicu. Ale tiež to nepovažujem za systémový krok, iba dočasné zalátanie nedostatkov časti MHD.