Reply on: 810zssk #53945:
No objasni mi teda, keď si taký študovaný, že čo je na tom dodatku v rozpore s čím. Rád si prečítam jasné odkazy na danú legislatívu a jej časti.Inak zaujímavé, že desiatky poslancov v BBSK držali hubu a aj držia okolo toho. Hlavne, že sľubujú ako vedia riešiť dopravu ...
PDM.8.99
V prvom rade by bolo zaujímavé vôbec vidieť tú analýzu a kto je jej zhotoviteľom, či to nie je osoba, čo má zmluvu na poradenstvo v právnej oblasti pre BBSK na 58-59 tisíc eur za dva roky a sedí v budove úradu, hoci tam nemá čo oxidovať. Ale aspoň vidno ako si Lunter Jr. robí na úrade bordel podľa seba hoci opakujem, že nedostal mandát na šéfovanie úradu BBSK a už nejeden krajský poslanec povedal, že Lunterovci sa takto dopustili volebného podvodu.
No ak niekoho trápila finančná situácia kraja, tak sa mal ozvať hlavne v rokoch 2015 a 2016, nie teraz hulákať, keď je neskoro! Zaujímala niekoho na imhd.sk alebo z krajských poslancov téma dodatku, či zmluvy so SADkou? NIE! Takže hulákať ako opice s krížom po funuse môžete na lampárni akurát tak. Jedna vec je, že ten dodatok, čo Kotleba zbúchal s riaditeľom úradu Uhríkom stojí akurát tak za WC papier a účel na ktorý slúži. To však (bohužiaľ) nerobí dodatok neplatným a je zaujímavé, že i keď ho krajskí poslanci videli, tak námietky nevzniesli. Dodatok ako taký má 3,5 strany aj s úvodnou stranou kde sú ID a na konci podpisy a ak to niekto analyzoval 9 mesiacov, tak je to na zamyslenie, e prečo to dali vypovedať v šibeničnom termíne cca 3-4 mesiace pred vypršaním platnosti pôvodnej zmluvy podpísanej v roku 2009. Scenár môže byť aj ten, že kraj prehrá, bude musieť SADke doplatiť ušlý zisk, plus trovy konania a ktovie čo ešte, a to si potom SADka môže s niekým z vedenia kraja rozdeliť. Nebolo by to poprvé ...
Riešiť sa dá situácia tak, že kraj využije predkúpne právom na autobusy dopravcov a založí vlastného dopravcu. Okrem toho však musí získať šoférov, t.j. podpísať včas zmluvy, získať v rozpočte financie na odkúpenie autobusov, získať ďalší personál potrebný na prevádzku a údržbu, plus odstavné plochy pre autobusy. Lenže ako vôbec by kraj vymohol plnenie časti zmluvy, kde sa hovorí o predkúpnom práve, ak by dopravca tie autobusy nechcel predať a radšej by sa súdil o ušlý zisk?! Ak teda nebolo pochopené na prvý raz, čo som chcel povedať, tak ešte raz skúsim a síce, že šéf SAD Zvolen je psychopat, trpiaci paranojou z neustálej zrady a extrémnym egocentrizmom + syndrómo vládcu, a šéf SAD Lučenec niečo podobné. A je nado všetko jasné, že títo dvaja panáčikovia sa budú súdiť do nemoty ako sprostí (právnici štedro zaplatení z peňazí od kraja nepôjdu na nové SUV, zámoček, vilu či koníka ale na súdny spor) a bude im jedno, že ľudia sa nemajú ako odviesť. K tomu sa budú dorábať pred kamerami ako im záleží na poskytovaní kvalitných dopravných služieb a ako je kraj ten zlý. Prosím, mne je jedno ...
Na isté závery netreba byť právnik (najmä nie taký s titulom Mgr. za 2-3 roky ...) ale skôr poznať skutkový stav veci a psychiku aktérov, kam spadajú aj sudcovia, ktorí povedzme si, že nemajú problém prijať bakšiš.