Najprv zo zastávok: Na štadlerovom nápreží chýba linka číslo 63 v smere na pršany, a na huštáku 54 v smere na harmanec.
A teraz imhd: linka 69: spoj o 6:20 z mesta už nenavezuje na tureckú (blbosť na n-tú že tomu tak neni) príchod a odchod na SH sú rovnaké, ale nečakajú sa (to som normalne kruto videl na zastavke toto ? ) a neni to na stranke SAD, ale neviem ako to je ? . Neexistujú zastávky Sliačany, Štubne a Pod Šturec (aspon nie su uvedene v CP SAD) aj keď na Pod Štruci určite na požiadanie, je tam aj pristrešok. Na Sliačanoch je niekolko odpočívadiel ale žiadny nenaznačuje že chce volačo riešiť so zastavkou ? . A na Štubniach kde chce zastať? tam neni nič ? . A dolný jelenec má zastávky dve. Na tej druhej (neni nikde uvedená,ale že nikde ? ) je aj označník aj je vynovená, dokonca aj obrubnik má ? .
A teraz imhd: linka 69: spoj o 6:20 z mesta už nenavezuje na tureckú (blbosť na n-tú že tomu tak neni) príchod a odchod na SH sú rovnaké, ale nečakajú sa (to som normalne kruto videl na zastavke toto ? ) a neni to na stranke SAD, ale neviem ako to je ? . Neexistujú zastávky Sliačany, Štubne a Pod Šturec (aspon nie su uvedene v CP SAD) aj keď na Pod Štruci určite na požiadanie, je tam aj pristrešok. Na Sliačanoch je niekolko odpočívadiel ale žiadny nenaznačuje že chce volačo riešiť so zastavkou ? . A na Štubniach kde chce zastať? tam neni nič ? . A dolný jelenec má zastávky dve. Na tej druhej (neni nikde uvedená,ale že nikde ? ) je aj označník aj je vynovená, dokonca aj obrubnik má ? .
fragma
23. Kedy sa plánuje otvoriť starý koridor na Rudlovskej ceste spájajúci Sásovú s centrom? Ktorým účastníkom dopravy bude prechod cez starý podchod vyčlenený?
Odpoveď: Ing. Ľubomír Ryša, PhD., námestník pre rozvoj a výstavbu
V zmysle dostupných informácií od zhotoviteľa stavby Rýchlostná cesta R1 Banská Bystrica – severný obchvat spoločnosti Granvia Construction, s.r.o by mala byť uvedená stavba spustená do prevádzky v júli 2012. Úsek na Rudlovskej ceste vedúci popod starý most pod železničnou traťou bude určený pre peších a vozidlá MHD a dopravnej obsluhy.
Odpoveď: Ing.arch. Ľubomír Keleman, riaditeľ ÚHA
Podľa prijatej koncepcie v predchádzajúcom období bude starý podjazd pod železničnou traťou vyčlenený pre pohyb peších a cyklistickú trasu do Sásovej a pre linku MHD v smere od Sásovej do centra mesta. V súčasnosti je tento priestor obmedzený výstavbou cesty R1 a v rámci uvedenej stavby bude aj čiastočne rekonštruovaný. Je predpoklad, že tento podjazd bude opätovne sprístupnený až po dobudovaní severného a po kolaudácii obchvatu R1.
http://www.banskabystrica.sk/download_file_f.php?id=265477 pozri aj interpelácie č.1 a 17, zajtra vzniknú ďalšie ?