Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Trolejbusy ešte nezačali premávať ani po meste a vy už vymýšľate trasy medzi BB a ZV. Veľmi tomu neverím, že trolejbusová doprava bude v meste premávať skôr ako v 2013. Aj keď fandím TD ale treba uvažovať triezvo. Peniaze z eurofondov mesto nedostane zo dňa na deň. A kto vypracuje projekty pre trolejové trate, napríklad do Sásovej? Ten tĺk, čo projektovat ten detský kruhový pri eurošope? ? "JJ" Nejaké projekty boli vypracované už dávnejšie ale budú môct byť použité ešte v dnešnej dobe, pri dnešnom náreste dopravy ale hlavne cien? Od tej doby sa Sásová poriadne zmenila. Mesto by malo vypísať konkurz na projekt, ale tu sa to pri našom primátorovi asi nestane, lebo aj terajší si myslí že je LenON, viď príklad prenájmu Národného domu, ktorý prenajal bez vypísania konkurzu a začo ho poslanci kritizujú! Kde nefunguje poriadne vedenie mesta, tam ťažko bude fungovať aj trolejové vedenie. ?
Reply on: JJ #21680:
Spravne, lavobreznu liniu rieky Hron (Radvan, Vlkanova, Hronsek, Sliac, Podborova, centrum ZV) netreba "duplovat" trolejbusoyvmi tratami, tam by to jednoznacne poriesila zeleznica(iba zdvojkolajnit!) s jednotkami typu Desiro, Talent, Flirt ako nosny rychlodrazny system medzi oboma mestami az po Sl. Lupcu (Harmanec resp. Kostiviarsku) a Lieskovec a Budcu v ZV.
Trolejbusova trat by mohla byt pokracovanim sucasnej z Kremnicky cez Badin, Sielnicu, Kovacovu, sidl. Zapad, Zst. stanicu pod Pustym hradom, trebars az na Sekier ako nosna trolejbusova trat, samozrejme s variantnymi odboceniami (vetvami) pre obsluhu novych vystavanych casti, trebars do Vlkanovej, Letisko, ale urcite do kupelov Sliac napriec cez zeleznicu(rychlodrahu) s odbocenim pri Sielnici(tato vetva by mohla perspektivne pokracovat v dalekom horizonte cez Borovu Horu az na Zlaty potok). Cize zhrnute, trolejbusovymi tratami obsluhovat vyssie spomenute uzemie napravo(z pohladu BB) od R1. Myslim, ze taketo riesenie by uvitali aj samotni zvolencania(nemyslim bystricke vedenie ZVHD STS) obcania, keby do ich mesta bola tiez zavedena ekologicka doprava. O kupelnych mestach ako Kovacova a Sliac uz ani nehovoriac(vid priklad z Ciech, trolejbusy premavaju skoro vo vsetkych "lazenskych" mestach). ? ? ?
Reply on: Flying #21683:
tak projekt sasovej je pripraveny od dob zavedenia trolejbusov v BB - to by si uz mohol vediet flying. ziadne konkretne riesenia sa teda nemusia vymyslat, lebo su uz davno vymyslene. "Vsade kde pojde t-bus dajme znacky zakaz zastavenia a odtahujme auta a sasovcania si parkujte kde chcete" - toto keby si napisal vo forach, kde sa trolejbus prevadzkuje, tak dotycnych celkom dobre pobavis ?

PS: Flying, nezachadzaj do invektiv voci komukolvek na tomto fore - nikto Ta predsa neurazil, takze nevidim na taketo reakcie dovod.
Reply on: mirkobb #21682:

OT
Nevieš konkrétnu lokalitu, kde sa má stavať tá výstavná hala? A je už aj investor?
TO
Reply on: JJ #21680:
Jasne ze sa da. Vsade kde pojde t-bus dajme znacky zakaz zastavenia a odtahujme auta a sasovcania si parkujte kde chcete - trebars na betonke co ide ponad sasovu. ? ? Inac si zase napisal "vsetko sa da" ale ziadny navrh konkrektneho riesenia na to co Garfield napisal. A samozrejme jeden trubiroh ti na to uz aj zatlieskal.. ? Toto ma vie vytocit.
Reply on: Mirosk #21679:
Napad je to vyborny, no nie novy, uz velmi davno sa nad tym uvazovalo, bolo by dobre keby sa to teraz aj zrealizovalo. Tie trolejbusove trate by nesluzili prioritne na spojenie ZV a BB, ale (ako Ti JJ odpisal) hlavne na obsluhu uzemia medzi tymito celkami, planuju tam vybudovat priemyselne parky s napojenim na letisko, takisto dalsia vystavba bytov a nadregionalnej infrastruktury pojde uz do tohto priestoru(prva lastovicka, vystavny komplex BB expo), takze ak sa maju tieto celky spojit do metropolitneho centra, tak tam treba aj modernu dopravu na urovni 21-ho storocia. A velmi spravne je, ze budovat ju treba teraz, ked EU podporuje(aj spolufinancuje) taketo projekty a dava im zelenu!
Reply on: JJ #21680:
JJ dobre si napisal...Ta doprava je biedna..treb chciet a ist za niecim a pojde to.. aj trolejbusy..


http://nighttbus.webovastranka.sk
Reply on: Mirosk #21679:
len aby ... 😉 a kadial do sasovej? - nemaj boja ... vsetko bude 😉 autobus po R1 - to je uz len uzasna verejna doprava s obsuhou okolitych obci. Expresy sice musia byt, lebo vzdialenost si to vyzaduje, ale na obsluhu oblasti medzi BB a ZV autobus asi po R1 nepojde ... A ked nie trolejbus, tak zeleznica ... nic a nikto nie je nenahraditelny 🙂

A ked citam podobne prispevky, ako na bleskovky.sk: "... 5 km zo železničnej stanice na Tulskú trvalo 30minút ..." tak len zasnem - niektori pisu, len aby nejaku, s prepacenim bllbost napisali. Keby si tito spisovatelia obcas aj nastudovali to, o com pisu, tak by len horko zaplakali nad autobusovou prevadzkou na trolejbusovych linkach. ?
V tomto meste trolejbusy nepôjdu...minimálne do roku 2013,a ani potom tomu neverím!!!!!!!!!!!!!!Do sásovej?A kade jediné cez sásovskú...aj Tatranskou? To už vôbec netuším kde by sa to tam vošlo!!!Do ZV? To je čo za debilný nápad?kade?Po R1?Čo by to boli za T-busy...Kto by s tým chodil?Nie sme na Ukrajine!!!Do Zvolena pekne autobusom za 15 minút a nie trolejbusom za 30minút...
Bolo by krasne keby to co aj vravi Saktor aj neikto vykonal. Aby sme mali trolejovu siet ako druhy Simferopol.... ☺
Reply on: Jan Vartas #21676:

1. (zatial?) ziadne. 1 kus B 732 je autoskola, 1 kus rozobraty
2. jednoznacne DP, kupil to z vlastnych prostriedkov
Vedel by mi niekto odpovedať na nasledovné otázky ?
1. Aké je súčasné využitie autobusov Karosa B 741 a Karosa B 732 (okrem vozidiel B 732 jazdiacich v Brezne), ktoré patrili BBDS a jazdili v MHD BB ?
2 Komu patria minibusy Iveco Stratos L27 a Iveco Daily (BBDS aledo terajšiemu DP) ?
Reply on: cerno #21671:
Aby sa dobre zaěbali sadzami ich luxusné vagóny ? ?
Ako čítam, samé dobré správy. Dostavba AS, vybudovanie trolejových tratí do Sásovej či dokonca do ZV. Konečne sa niekto prebudil a začal rozmýšľať a dúfam, že neostane len pri sľuboch. EÚ by v tomto nemala robiť žiadne problémy, ide predsa o ekologický výhodnú dopravu. Najbližšia dobrá správa bude snáď vydanie licencie. ?
Reply on: cerno #21671:
Este sa nevie aku mu daju cez Slovensko(po BB a z nej dalej), teda kompetetni urcite uz vedia, my tu zatial nie(hovorim za seba), alebo vie uz niekto nieco viac? O tom sa dozvies viac tu(ked to bude aktualne): http://www.vlaky.net/ ?
Reply on: Flying #21663:
To to, o ktorom tom píšeš vo svojom príspevku, na ktorý reagujem. To.
Reply on: mirkobb #21660:
to mu nechaju taku ohyzdnu lokomotivu? ja som cakal nejaku "aerodynamicku" s priznacnym dymom 😉
Reply on: brefos #21667:
obyvatelia Skubína by výlet cez Graniar rozhodne neprivítali. Linka do Skubína vykazuje oveľa vyššiu obsadenosť ako linka na Graniar. Zatiaľ sa neuvažuje s pridávaním ďalších spojov na Graniar.
Reply on: brefos #21667:
sám by si mal vedieť, že to nebude také jednoduché, ako sa zdá, nakoľko sa to dotkne turnusov vodičov, a je reálne možné, že sa to nebude dať, nakoľko to nevyjde z hľadiska pracovného času vodiča...
A už tu máme dobrú správu, že mesto pochopilo význam T-busov a plánuje nimi spojiť aj Sásovú-Rudlovú. Veď tých 20.000 ľudí tam sa iste poteší, že hore kopcom to pôjde lepšie ako bus ?

Len sa bojím o tie Eurofondy, lebo BB tam zatiaľ nikdy nič neuhrala, hádam to pán primátor konečne dokáže... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.