Trolejbusy ešte nezačali premávať ani po meste a vy už vymýšľate trasy medzi BB a ZV. Veľmi tomu neverím, že trolejbusová doprava bude v meste premávať skôr ako v 2013. Aj keď fandím TD ale treba uvažovať triezvo. Peniaze z eurofondov mesto nedostane zo dňa na deň. A kto vypracuje projekty pre trolejové trate, napríklad do Sásovej? Ten tĺk, čo projektovat ten detský kruhový pri eurošope? ? "JJ" Nejaké projekty boli vypracované už dávnejšie ale budú môct byť použité ešte v dnešnej dobe, pri dnešnom náreste dopravy ale hlavne cien? Od tej doby sa Sásová poriadne zmenila. Mesto by malo vypísať konkurz na projekt, ale tu sa to pri našom primátorovi asi nestane, lebo aj terajší si myslí že je LenON, viď príklad prenájmu Národného domu, ktorý prenajal bez vypísania konkurzu a začo ho poslanci kritizujú! Kde nefunguje poriadne vedenie mesta, tam ťažko bude fungovať aj trolejové vedenie. ?
mirkobb
Trolejbusova trat by mohla byt pokracovanim sucasnej z Kremnicky cez Badin, Sielnicu, Kovacovu, sidl. Zapad, Zst. stanicu pod Pustym hradom, trebars az na Sekier ako nosna trolejbusova trat, samozrejme s variantnymi odboceniami (vetvami) pre obsluhu novych vystavanych casti, trebars do Vlkanovej, Letisko, ale urcite do kupelov Sliac napriec cez zeleznicu(rychlodrahu) s odbocenim pri Sielnici(tato vetva by mohla perspektivne pokracovat v dalekom horizonte cez Borovu Horu az na Zlaty potok). Cize zhrnute, trolejbusovymi tratami obsluhovat vyssie spomenute uzemie napravo(z pohladu BB) od R1. Myslim, ze taketo riesenie by uvitali aj samotni zvolencania(nemyslim bystricke vedenie ZVHD STS) obcania, keby do ich mesta bola tiez zavedena ekologicka doprava. O kupelnych mestach ako Kovacova a Sliac uz ani nehovoriac(vid priklad z Ciech, trolejbusy premavaju skoro vo vsetkych "lazenskych" mestach). ? ? ?