Tak to vyzeralo tento víkend, že na križovatke pod KÚ sa už reálne začali prípravné práce na prekládku trolejového vedenia. Aspoň tie jamy so štvorcovým pôdorysom, čo tam kopú, tomu priamo nasvedčujú...
Opatrne s tými intervalmi. Nebol by som proti, ale pozri sa, v akom stave je MHD dnes. Tých 30 min. v špičke je OK, ale sedlo a víkend, tam by si sa mohol uskromniť s 60 min. intervalom. Ale časom sa snáď dopracujeme k 30 minútam aj cez sedlo aj cez víkend. ?
ten Mekáč bol príklad, nie som 150 kg americký prototyp ?
Len že niekto to zase spraví tak, že síce budú Tbusy, ale nevhodný CP a bez zachovania niektorých plusov zavedených SAD ZV. Takže aby sa nezrušilo všetko dobré. Inak taká linka pr. 28 - Sásová - Tesco by sa cez Strieborko kľudne uživila s intervalom 30/30/30, to hej ?
No podla mojich informacii to slo cez sud. Ale samozrejme reci sa siria rychlo a dakedy su to aj nepresne informacie takze moze byt ze to neslo cez sud....takze nejdem teda zavadzat radsej a beriem spat ? Ale neviem akym inym sposobom to podla teba slo?
Ja by som CP vyriešil jednoducho (takéto, resp. veľmi podobné návhy tu už odzneli).
L90 súčasná trasa, ale nech jazdí výhradne po Zvolenskej ceste (iba v prac. dni, cez víkendy nemá opodstatnenie)
LXY TESCO - Slád. ul. - Strieb. nám. - Star. ot. (každý deň)
L21+22, L26 skrátiť na Nám. slobody - ŽST/Park. Mičinská
Budeš mať priame spojenie Sásová - Radvaň a nebudeš "odoberať" cestujúcich trolejbusom, čo je plusom tohto návrhu. Mínus je to, že nábrežie stratí priame spojenie so Sásovou (tebe by to vadiť nemalo, keď chodiš do Mekáča alebo TESCA ?). Ale keď sa postaví trolejová trať do Sásovej, aj spojenie nábrežia so Sásovou bude bez problémov možné. Všetko sa dá, keď sa chce. ?
súhlasím so zmenou linkového vedenia, aj s úpravami. Som aj za trolejbusy.Aj L21/22 sa musí upraviť, ale spojenie Radvaň - Sásová treba ponechať v intervale aspoň 30/30/30. Jediné veľké plus pre mňa okrem nových busov od SAD ZV bolo práve tieto 2 dlhé linky. Konečne bez kupovania dvoch lístkov si ísť nakúpiť do Tesca, alebo do Mekáča...
Ak by sa zrušilo priame spojenie Sásová - Radvaň, potom nech je lístok platný aj v L2 a L7. V opačnom prípade bude dosť šudí nasrdených na jedno z mála pozitív...
"Ten trolejbus je pekny ako novy, ale aj velkonocna kraslica je z vonka pekna a dnu prazdna, prazenicu neurobis." Na toto len toľko. Toto mi pripomína charakteristiku vozidiel istej spoločnosti v istom meste. (Ktorá neprevádzkuje trolejbusovú dopravu a ani ju nemá v nájme)
Si si istý, že to bolo pre ten kruhák? Lebo ja som nespozoroval, že by boli dáke výpadky trolejbusov. Čo sa týka spoľahlivosti, to ukáže len čas. Možno po roku jazdenia budú spoľahlivejšie trolejbusy DPMBB ako nové autobusy istej spoločnosti v istom meste.
JJ / expresbb: Ten trolejbus je pekny ako novy, ale aj velkonocna kraslica je z vonka pekna a dnu prazdna, prazenicu neurobis. Zabudli ste, ze ked prerabali krizovatku na Tajovskeho ulici na kruhovu tak trolejbusy nepremavali na linkach 1 a 3 a ked ich po dvoch mesiacoch spustili tak ich dost casto tahali za Tatrou do dielne. To nepremavali len dva mesiace a v lete. A teraz su zrazu v perfektnom stave po tolkych mesiacoch ked ich take zasolene odstavili cez zimu ne dvor? ?
Ak dovolíte, tento oznam je určený pre zamestancov SAD ZV, ktorý nás čítajú. Môžete po viac ako dvoch týždňoch dať CP na zastávku Sásovská cesta, v smere od Sásovej, ktorý bol strhnutý? A taktiež by som poprosil o nápravu CP na zastávke Rudohorská, ktorý je zničený už dlhšiu dobu. Poškodené sú samozrejme aj ďalšie. Už sa konečne zobuďte a začnite sa starať o tie označníky, lebo sa ešte nájdu ľudia, ktorých odchody autobusov zaujímajú. A všetci internet nemajú. Čo keby funkciu "kontrolórov" CP na zastávkach prebrali vodiči. Hádam by to zvládli... ?
Sorry za OT.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.