Reply on: JJ #21680:
Spravne, lavobreznu liniu rieky Hron (Radvan, Vlkanova, Hronsek, Sliac, Podborova, centrum ZV) netreba "duplovat" trolejbusoyvmi tratami, tam by to jednoznacne poriesila zeleznica(iba zdvojkolajnit!) s jednotkami typu Desiro, Talent, Flirt ako nosny rychlodrazny system medzi oboma mestami az po Sl. Lupcu (Harmanec resp. Kostiviarsku) a Lieskovec a Budcu v ZV.Trolejbusova trat by mohla byt pokracovanim sucasnej z Kremnicky cez Badin, Sielnicu, Kovacovu, sidl. Zapad, Zst. stanicu pod Pustym hradom, trebars az na Sekier ako nosna trolejbusova trat, samozrejme s variantnymi odboceniami (vetvami) pre obsluhu novych vystavanych casti, trebars do Vlkanovej, Letisko, ale urcite do kupelov Sliac napriec cez zeleznicu(rychlodrahu) s odbocenim pri Sielnici(tato vetva by mohla perspektivne pokracovat v dalekom horizonte cez Borovu Horu az na Zlaty potok). Cize zhrnute, trolejbusovymi tratami obsluhovat vyssie spomenute uzemie napravo(z pohladu BB) od R1. Myslim, ze taketo riesenie by uvitali aj samotni zvolencania(nemyslim bystricke vedenie ZVHD STS) obcania, keby do ich mesta bola tiez zavedena ekologicka doprava. O kupelnych mestach ako Kovacova a Sliac uz ani nehovoriac(vid priklad z Ciech, trolejbusy premavaju skoro vo vsetkych "lazenskych" mestach). ? ? ?
draxter
Len sa bojím o tie Eurofondy, lebo BB tam zatiaľ nikdy nič neuhrala, hádam to pán primátor konečne dokáže... ?